search
menu

هتل Lake View Hotel Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lake View Hotel Beijing
امکانات کلی هتل لیک ویو پکن
امکانات تفریحی هتل لیک ویو پکن
رستوران هتل لیک ویو پکن
اتاق های هتل لیک ویو پکن
امکانات اتاق های هتل لیک ویو پکن
فاصله هتل لیک ویو پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lake View Hotel Beijing


هتل لیک ویو، هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر پکن واقع شده است. هتل Lake View Hotel Beijing دارای ۲۸ طبقه در سال ۲۰۰۹ ساخته شده و امکان ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان و گردشگران فراهم شده است. این هتل زیبا واقع در کشور چین شامل امکانات بی نظیری مانند وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، کرایه خودرو و پذیرش ۲۴ ساعته است. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و اقامت در هتل لوکس لیک ویو لحظات خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد. فاصله هتل لیک ویو تا فرودگاه بین المللی پکن حدودا نیم ساعت است و به وسیله شاتل فرودگاهی به راحتی می توانید به Lake View Hotel Beijing دسترسی داشته باشید. همچنین این هتل بی نظیر به جاذبه های دیدنی شهر پکن نزدیک است و به آسانی می توانید به این جاذبه ها دسترسی داشته باشید. در میان هتل های ۵ ستاره شهر پکن، هتل لیک ویو چشم اندازی رو به دریاچه لانگ تان دارد و دارای موقعیت عالی و امکانات فوق العاده ای است.

امکانات کلی هتل لیک ویو پکن


در هتل لیک ویو پذیرش به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد که در این قسمت هتل، مرکز تجاری، مرکز برگزاری مراسمات عروسی و اتاق های ملاقات و جلسات کاری، اتاق کنفرانس و خدمات تور وجود دارند. کارکنان هتل به دو زبان انگلیسی و چینی با مهمانان صحبت می کنند. توجه داشته باشید که برای خروج از هتل و تحویل اتاق خود باید قبل از ساعت ۱۲ ظهر اقدام کنید. همچنین برای افراد کمتر از ۱۲ سال اقامت در این هتل رایگان است. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات به هتل Lake View Hotel Beijing ممنوع است. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر نگهداری از کودکان، خدمات وی آی پی، کرایه ماشین و… همراه با پرداخت هزینه اضافه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. فعالیت هایی نظیر کتابخانه و میز تنیس در هتل لیک ویو پکن در اختیار مهمانان قرار داده می شود. فعالیت های دیگری مانند صبحانه در اتاق، بار و پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر است.
همچنین در قسمت لابی هتل می توانید به دستگاه های خودپرداز، نگهداری چمدان ها، خدمات بلیط، میز تور و تبدیل ارز به صورت ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید. خدمات دیگری نظیر لباسشویی، خشکشویی، اتو با پرداخت هزینه اضافه همراه است. برای سفرهای کاری می توانید هتل لیک ویو را انتخاب کنید و خدماتی نظیر فکس و فتوکپی انجام می گیرد و همچنین در اتاق های مخصوص این هتل می توانید جلسات کاری تان را برگزار کنید. در قسمت لابی مغازه های سوغاتی فروشی و آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف هتل وجود دارند. مورد بعدی در مورد هتل Lake View Hotel Beijing امکانات ویژه برای مهمانان با معلولیت جسمانی است تا به راحتی به همه قسمت های هتل دسترسی داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل لیک ویو پکن


هتل لیک ویو مانند سایر هتل های ۵ ستاره در شهر پکن دارای استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، مغازه خرید سوغاتی و حمام آبگرم است. همچنین برای بازدید از جاذبه های پکن می توانید به میز تورهای موجود در هتل لیک ویو مراجعه کنید. استخر موجود در هتل Lake View Hotel Beijing پکن به صورت سرپوشیده است و در تمام مدت سال به صورت رایگان فعالیت دارد. خدمات دیگر ینظیر مرکز سلامت و باشگاه بدنسازی نیز در این هتل دایر هستند.

رستوران هتل لیک ویو پکن


در رستوران هتل لیک ویو به نام Lakeside Coffee می توانید غذاهای چینی و بین المللی را در وعده های صبحانه و شام به صورت منویی و بوفه ای را سفارش دهید.

اتاق های هتل لیک ویو پکن


هتل لیک ویو در شهر پکن دارای ۳۰۷ اتاق است که می توانید اقامتی شیرین را تجربه کنید. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق کینگ بیزینس، اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز دریاچه، اتاق توئین بیزینس، اتاق توئین اکسکیوتیو، اتاق خانواده و سوئیت اکسکیوتیو.

امکانات اتاق های هتل لیک ویو پکن


اتاق های هتل لیک ویو پکن دارای تهویه مطبوعی هستند و نظافت به صورت روزانه و رایگان در همه اتاق ها انجام می گیرد. همچنین در همه اتاق ها امکانات ویژه ای مانند تخت های راحت، کفپوش عالی و قفسه های چوبی برای تزئین اتاق، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، یخچال، بطری های آب معدنی رایگان، میزکار، کاناپه، عایق صدا و ضد دود ارائه می شوند. بر همین اساس سیگار کشیدن در این اتاق ها ممنوع است و محل های خاصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. همچنین در همه اتاق ها حمام اختصاصی همراه با دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و سشوار است. در اتاق های هتل Lake View Hotel Beijing گاوصندوق تعبیه شده است و می توانید وسایل های گرانقدر خود را در گاوصندوق قرار دهید.

فاصله هتل لیک ویو پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل لیک ویو پکن تا کاخ تابستانی پکن: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل لیک ویو پکن تا پارک بیهای: ۱۴٫۷ کیلومتر
فاصله هتل لیک ویو پکن تا پارک جینگشان: ۱۵٫۹ کیلومتر
فاصله هتل لیک ویو پکن تا موزه ملی پکن: ۱۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل لیک ویو پکن تا میدان تیان آنمن: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل لیک ویو پکن تا شهر ممنوعه پکن: ۱۸٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است