search
menu

هتل The Dragon Hotel Hangzhou

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Dragon Hotel Hangzhou
اماکن نزدیک هتل دراگون هانگژو پکن

درباره هتل The Dragon Hotel Hangzhou


هتل دراگون هانگژو از هتل های ۵ ستاره هانگژو است که به دلیل کیفیت و خدمات بالای خود در مهمانداری و مهمان نوازی برنده جایزه ستاره الماس از سوی AAHS (آکادمی علوم مهمان داری آمریکا) شده است.
موقعیت هتل دراگون هانگژو به گونه ای است که دور تا دور آن را جاذبه ها و معابد مختلفی گرفته و مهمانان در طول مدت اقامت خود هر روز جاذبه ای دیدنی برای بازدید خواهند داشت. همین موقعیت خوب The Dragon Hotel Hangzhou در کنار امکانات خوب آن است که باعث شده زوج های جوان این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. امکانات هتل دراگون نشان از اهمیت ویژه این هتل به مهمانان خود دارد. این هتل با به کارگیری مدرن ترین امکانات روز در اتاق های خود تلاش کرده تا اقامت آرام و آسایش بیشتری را برای مهانان خود فراهم آورد و اقامتشن در هتل را به اقامتی استثنایی تبدیل کند.
اتاق های مدرن هتل دراگون هانگژو مجهز به تلفن های هوشمند HTC و سیستم تلوزیون تعاملی هستند و در هر اتاق دستگاه آیپاد داک و DVD پلیر قرار گرفته تا مهمانان تکنولوژی مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند. از تکنولوژی های استفاده شده در اتاق های هتل The Dragon Hotel Hangzhou که بگذریم، امکانات فراوان دیگری را نیز در اتاق ها و هتل دراگون خواهیم دید. تمامی اتاق های هتل دراگون دکوراسیون و مبلمانی مدرن داشته و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای چای/ قهوه ساز هستند. مهمانان در تمامی محیط هتل امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.
بد نیست بدانید که مهمانان دراگون اینترنت هتل را بسیار عالی توصیف کرده اند. مهمانانی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، می توانند از مرکز فیتنس مجهز هتل استفده کنند و پس از یک ورزش حسابی سری به استخر شنای آبگرم دراگون زده و خستگی در کنند. مهمانانی که در چین اقامت می کنند قطعا به دنبال رستورانی مطمئن برای چشیدن طعم غذاهای چینی هستند چه جایی بهتر از رستوران هتلی ۵ ستاره که علاوه بر غذاهای ایتالیایی و ژاپنی، غذاهای خوش رنگ و اشتها آور چینی را سرو می کند و زحمت بیرون رفتن و دنبال رستوران گشتن را از سر مهمانان کم می کند. اگر هم به دنبال نوشیدنی باشید، قسمت بار هتل The Dragon Hotel Hangzhou با انواع نوشیدنی های مختلف آماده پذیرایی از شماست.
جالب است بدانید هتل دراگون گالری هنر تماشایی هم دارد که بد نیست در طول مدت اقامت خود سری به آن بزنید. دراگون علاوه بر خدمات تفریحی مانند اتاق بازی و سالن بلیارد، خدمات مفید دیگری مانند خدمات تهیه بلیط هواپیما، خدمات تور، کرایه اتومبیل، خدمات روم سرویس، امکانات برای معلولین، آسانسور، اتاق بدون سیگار، فروشگاه و خدمات لاندری را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. دراگون از کادری حرفه ای و خوش اخلاق برخوردار است که تمامی تلاش خود را برای آسایش و راحتی مهمانان به کار میگیرند.
کارکنان دراگون به زبان های انگلیسی و چینی مسلط اند و مهمانان مشکلی در برقراری ارتباط با آن ها نخواهند داشت. بخش پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان است.

اماکن نزدیک هتل دراگون هانگژو پکن


فاصله هتل دراگون هانگژو تا پاگودا بائوچو: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا مرکز ورزشی Huanglong: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا دریاچه غربی( برف باقی مانده زمستان بر روی پل): ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا معبد یو فی: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا میدان وولین: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا میدان ووشان: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا معبد لینگین: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا چشمه هوپائو( چشمه ببر): ۶٫۶ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا تالاب شی شی: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله هتل دراگون هانگژو تا فرودگاه بین المللی هانگژو ژیاشان: ۲۷٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است