search
menu

هتل Toronto Don Valley Hotel and Suites

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Toronto Don Valley Hotel and Suites
امکانات و خدمات عمومی هتل دان ولی
انواع اتاق های هتل دان ولی تورنتو
امکانات اتاق های هتل دان ولی تورنتو
گزینه های صرف غذا در هتل دان ولی تورنتو
دیگر خدمات و امکانات هتل دان ولی
موقعیت مکانی هتل دان ولی تورنتو
دلایل انتخاب هتل دان ولی تورنتو
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل دان ولی تورنتو

درباره هتل Toronto Don Valley Hotel and Suites


هتل دان ولی تورنتو از آن دست هتل هایی است که چه سفرتان به همراه خانواده باشد یا همکاران و یا دوستان خود، فضای آرام و دنج این هتل یکی از ایده آل ترین مکان ها برای اقامتتان خواهد بود. این هتل ۳ ستاره در شمال شهر تورنتو و با فاصله چند کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. نورگیری فوق العاده واحدهای اقامتی Toronto Don Valley Hotel and Suites، مناظر سرسبزی که آن را احاطه کرده اند، پنجره های بزرگی که از کف تا سقف اتاق ها را پوشانده اند، بالکن، استخرهای روباز و سرپوشیده و امکاناتی که به سبک اقامتگاه هستند این هتل را تبدیل به یکی از محبوب ترین هتل های تورنتو کرده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل دان ولی


اگر بخواهید شبی آرام را در این شهر بگذرانید و حتی حیوان خانگی خود را نیز به همراه داشته باشید از انتخاب هتل دان ولی تورنتو منصرف نشوید. این هتل توانسته با ارائه امکاناتی مثل سوئیت های ماه عسل، مغازه های کادویی، اتاق سیگار، دستگاه های وندینگ نوشیدنی، پارکینگ و اینترنت رایگان برای خرید بلیط هواپیما و ... نه تنها اقامتی در خور شان مهمانانش بلکه اقامتی مقرون به صرفه را برای آن ها فراهم کند.

انواع اتاق های هتل دان ولی تورنتو


مهمانان بعد از ورود به هتل دان ولی تورنتو راهیِ اتاق هایی دلباز با دکوراسیون مدرن می شوند که در برخی از آن ها دیواری از پنجره به سمت بالکن های خصوصی باز می شود که این امکان را برای آن ها فراهم می کند تا در خلوت خود نظاره گر فضای سبز بیرون باشند. در هتل Toronto Don Valley Hotel and Suites واحدهای اقامتی شامل اتاق ها و سوئیت هایی با ظرفیت ها و امکانات اختصاصی متنوعی هستند که بر اساس سلیقه و تعداد نفرات خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل دان ولی تورنتو


انواع و اقسام امکانات رفاهی در اتاق های هتل Toronto Don Valley گنجانده شده که از میان آن ها می توان به تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع، چای ساز، میز کار، آلارم و اینترنت بی سیم اشاره کرد. ضمنا مهمانان هتل نیازی به درخواست اتو ندارند و در اتاقشان اتو وجود دارد. بیش تر اتاق ها نیز بالکن دارند و حمامشان دارای حوله، سشوار و لوازم بهداشتی است.

گزینه های صرف غذا در هتل دان ولی تورنتو


کیفیت و تنوع غذاهای رستوران DV Bisro هتل دان ولی تورنتو یکی دیگر از دلایلی است که این هتل را برای تعطیلات خانواده ها و دوستان ایده آل ساخته است. صبحانه های هتل Toronto Don Valley Hotel and Suites در فضای متفاوت و مدرن رستوران به صورت سلف سرویس ارائه می شوند و طیف گسترده ای از غذاهای سالم برای صبحانه سرو می شود. حتی مهمانان می توانند سفارش خود را به اتاقشان آورده و میل کنند. در کمتر از ۵ دقیقه نیز می توانند خود را (با خودرو) به فودکورت های مراکز خرید مشهور برسانند.

دیگر خدمات و امکانات هتل دان ولی


هتل دان ولی تورنتو با داشتن فضایی به مساحت ۵ هزار مترمربع برای برگزاری انواع مراسم ها و رویدادها مناسب بوده و معمولا محل برگزاری جشن های عروسی است. از این گذشته هتل دارای سالن بدنسازی مجهز، استخر سرپوشیده ای با گنبد شیشه ای، اتاق بخار و سونا است و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه به زمین گلفی در نزدیکی هتل بروند و لحظات خوشی را آنجا سپری کنند یا کمی از اوقات فراغتشان را در تراس آفتابگیری یا محوطه هتل بگذرانند.

موقعیت مکانی هتل دان ولی تورنتو


وقتی اقامت در هتل Toronto Don Valley Hotel and Suites را برمی گزینید یعنی به دنیایی خارج از هیاهوی شهری وارد می شوید ولی در عین حال آن قدرها از مرکز شهر دور نیستید و در واقع دسترسی راحتی به شهر دارید. چون دسترسی به بزرگراه ها و اتوبان های بزرگی مثل دان ولی پارک وی که به جاذبه ها و مراکز تجاری و رستوران های شهر نزدیک است ، کاملا راحت است. البته هتل با ارائه پکیج های گردشی شما را به دیدن جاذبه های محلی فوق العاده ای می برد.

دلایل انتخاب هتل دان ولی تورنتو


استخر بسیار زیبا
کارکنان فوق العاده
خوش خواب های راحت
مکان دنج
قیمت مقرون به صرفه

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل دان ولی تورنتو


فاصله هتل دان ولی تورنتو تا مغازه های دان میل: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل دان ولی تورنتو تا باغ های ادواردز: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل دان ولی تورنتو تا پارک سانی بروک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل دان ولی تورنتو تا ایستگاه مترو واردن: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دان ولی تورنتو تا موزه سلطنتی انتاریو: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل دان ولی تورنتو تا کازا لوما: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل دان ولی تورنتو تا فرودگاه بین المللی پیرسون: ۲۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است