search
menu

هتل The Omni King Edward Hotel Toronto

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Omni King Edward Hotel Toronto
اتاق‌های هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو
کافه و رستوران هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو
ورزش و سلامتی در هتل اومنی کینگ ادوارد
موقعیت مکانی هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو
چند نکته کلی درباره هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو
اماکن نزدیک به هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو

درباره هتل The Omni King Edward Hotel Toronto


هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو از هتل‌های ۴ ستاره شهر تورنتو است. هتلی بسیار زیبا و شگفت انگیز بیشتر از اینکه به یک اقامتگاه شبیه باشد، به کاخی رویایی برای سکونت پادشاهان و اشراف زادگان می‌ماند. اگر دوست دارید که با خرید آنلاین بلیط هواپیما تورنتو و سفر به این شهر دوست داشتنی، اقامتی تجربه کنید که لذت آن تا آخر عمر از ذهنتان پاک نشود، بدون تردید The Omni King Edward Hotel Toronto باید یکی از ۳ گزینه نهایی شما باشد. هتل بی نظیری که مدت ها است پذیرای مهمانانی است که با خرید بلیط هواپیما تورنتو سفری به این شهر دوست داشتنی دارند.

اتاق‌های هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو


اگر بخواهیم تنها یک دلیل برای الگو بودن هتل اومنی کینگ ادوارد در شهر تورنتو بیان کنیم، مطئمنا باید نگاهی به اتاق‌های این اقامتگاه بیندازیم. اتاق‌های مجلل و باشکوه هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو با امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، دوش، سشوار، میز تحریر، کمد و حمام اختصاصی به بهترین و مطلوب‌ترین شکل ممکن مهیا شده‌اند تا هر کس که قدمی در این اتاق‌ها بگذارد، در همان نگاه اول متوجه آرامش وصف ناپذیر آن شود.

کافه و رستوران هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو


کافه و رستوران هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو عهده‌ دار پذیرایی از شما در طول اقامتتان خواهند بود. در این مکان‌ها علاوه بر نوشیدنی‌های بسیار لذیذ و گوارا، غذاهای بین المللی و آمریکایی خوشمزه‌ای برای تمامی وعده‌ها طبخ می‌شود. البته در کنار این‌ها، شما باید حتما طعم دسرهای شکلاتی، میوه‌‌ای و کیک‌های این هتل The Omni King Edward Hotel Toronto را بچشید تا با هنر واقعی تهیه دسر آشنا شوید. ناگفته نماند که منوی رژیمی و منوی مخصوص کودکان در رستوران هتل اومنی کینگ ادوارد آماده هستند. ضمنا، هتل اومنی کینگ ادوارد هر روز، صبحانه دلچسب و انرژی بخشی به اتاق شما سرو خواهد کرد.

ورزش و سلامتی در هتل اومنی کینگ ادوارد


هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو برنامه ویژه‌ای برای ورزش، سلامتی و تندرستی شما دارد. این هتل، سالن ورزشی بسیار شیک و لوکسی را تدارک دیده تا هیچ یک از مهمانانش از برنامه ورزشی خودشان عقب نمانند. البته افراد زیادی هم هستند که پس از اقامت در هتل اومنی کینگ ادوارد عاشق ورزش شده‌اند. دلیل این موضوع هم فقط یک بار مراجعه به سالن ورزشی این هتل است. جالب است بدانید که بعد از انجام ورزش، شما می‌توانید به مرکز اسپا در هتل اومنی کینگ ادوارد مراجعه کنید و طراوت خاصی به تن و بدن خود ببخشید. مراقبت‌های پوستی و زیبایی ارائه شده در این مرکز در نوع خود منحصر به فرد هستند.

موقعیت مکانی هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو


برای درک بی نظیر بودن هتل اومنی کینگ ادوارد باید به موقعیت مکانی هتل ۴ ستاره The Omni King Edward Hotel Toronto بپردازیم. هتل اومنی کینگ ادوارد در نزدیکی ایستگاه مترو کینگ واقع شده و فاصله بسیار اندکی با چندین بانک، رستوران، کافه، سوپرمارکت و مرکز خرید در تورنتو دارد. غیر از این موارد، دسترسی به اکثر مکان‌های پربازدید شهر از هتل اومنی کینگ ادوارد نیز بسیار ساده بوده و فقط چند دقیقه پیاده روی می‌طلبد.

چند نکته کلی درباره هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو


هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو پذیرای حیوانات خانگی شما خواهد بود. البته برای این منظور ممکن است هزینه بیشتری از شما درخواست شود. همچنین این هتل اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، سرویس‌های شستشو و اتوی لباس، پرستاری از کودکان، صندوق امانات، فکس، فتوکپی و تحویل روزنامه را با هزینه مشخصی در اختیار شما قرار خواهد داد. البته مبلغ‌های درخواستی به قدری نیستند که باعث افزایش سرسام آور هزینه اقامت شما شوند. جالب است بدانید که کارکنان هتل The Omni King Edward Hotel Toronto به چندین زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. این اقامتگاه برای راحتی افراد معلول و سالخورده، شرایط مناسبی را فراهم آورده است. ضمنا، برای دسترسی به طبقات فوقانی آن می‌توان از آسانسور استفاده کرد.

اماکن نزدیک به هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو


فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا تالار مشاهیر هاکی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا مرکز هنرهای اجرایی سونی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا مرکز خرید سن لاورنس: ۴۰۰ متر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا خیابان هادسون بی کوئین: ۴۰۰ متر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا مرکز خرید ایتون: ۶۰۰ متر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا سالن سمفونی ارکسترا تورنتو: ۹۰۰ متر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا دریاچه اونتاریو: ۱ کیلومتر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا برج سی ان: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل اومنی کینگ ادوارد تورنتو تا عمارت کاسا لوما: ۴٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است