search
menu

هتل Pantages Hotel Toronto Centre

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pantages Hotel Toronto Centre
واحدهای اقامتی هتل پانتاجس تورنتو
رستوران هتل پانتاجس تورنتو
ورزش در هتل پانتاجس تورنتو
نگاه کلی به سایر امکانات و خدمات
نکاتی درباره هتل پانتاجس تورنتو
اماکن نزدیک به هتل پانتاجس تورنتو

درباره هتل Pantages Hotel Toronto Centre


هتل پانتاجس تورنتو از هتل‌های ۴ ستاره شهر تورنتو است. این هتل با فراهم کردن امکانات مدرن و ممتاز، شرایط بسیار ایده آلی برای پذیرایی از مهمانانش پدید آورده است. کافیست شما نگاهی به اطلاعات Pantages Hotel Toronto Centre بیندازید و هزینه اقامت در این هتل را با چند اقامتگاه هم تراز مقایسه کنید تا متوجه شوید که چه شانس بزرگی برای اقامت در این مکان به شما رو کرده است.

واحدهای اقامتی هتل پانتاجس تورنتو


کشیدن سیگار در تمامی اتاق‌های هتل پانتاجس تورنتو ممنوع است. به همین خاطر، همواره اتاق‌های این هتل هوای بسیار تمیز و فضای دلنشینی دارند. این اتاق‌ها که از امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز و تلفن برای جلب رضایت مهمانان خود سود می‌برند، با آرامشی که ساطع می‌کنند شما را در همان نگاه اول عاشق خودشان خواهند کرد. در مجموع، محیط این اتاق‌های هتل Pantages Hotel Toronto Centre بسیار شیک و لوکس بوده و همیشه مهمانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رستوران هتل پانتاجس تورنتو


هتل پانتاجس تورنتو مجهز به رستورانی است که برای وعده‌های صبحانه و شام فعالیت می‌کند. این رستوران غذاهای بسیار لذیذی داشته و فضای آن برای اغلب مهمانان دل انگیز است. شاید به همین دلیل است که معمولا مهمانان هتل پانتاجس تورنتو به دنبال یافتن بهترین رستوران‌ها در شهر تورنتو نیستند. چراکه آنها یک رستوران فوق العاده خوب در همین هتل در اختیار دارند. لازم به ذکر است صبحانه مهمانان هر روز به دم در اتاق‌ آنها سرو می‌شود. با خوردن این صبحانه، شادی و نشاط خاصی بر چهره مهمانان هتل Pantages Hotel Toronto Centre نشسته و آنها همیشه با لبی خندان روزشان را آغاز می‌کنند.

ورزش در هتل پانتاجس تورنتو


معمولا یکی از دلایلی که اغلب افراد را از خرید بلیط هواپیما و سفر باز می‌دارد، نگرانی از ترک ورزش است. اما هتل پانتاجس تورنتو با فراهم آوردن بستر لازم این مشکل را به خوبی حل کرده است. در حقیقت، سالن ورزشی بسیار زیبا و شیک این هتل، امکانات متعددی را در خود جای داده و به مهمانان خوش سلیقه اقامتگاه اجازه می‌دهد که برنامه تمرینی خودشان را حتی در طول سفر ادامه دهند و از ورزش کردن لذت ببرند.

نگاه کلی به سایر امکانات و خدمات


از آنجایی که هتل پانتاجس تورنتو امکانات و خدمات متعددی دارد، در اینجا تنها با اشاره‌ای کوتاه به این موارد، سعی می‌کنیم که نگاهی اجمالی به این هتل داشته باشیم. هتل Pantages Hotel Toronto Centre دارای سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، اتاق‌های ضد حساسیت، سیستم گرمایشی، آسانسور، اتاق‌های ویژه، صرافی، دستگاه خودپرداز، سرویس نگهداری از چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه فکس، امکانات لازم برای برگزاری جلسات و همایش‌ها، نظافت روزانه و سرویس شستشوی لباس است. این امکانات و خدمات عموما از جانب کارکنانی ارائه می‌شوند که در مکالمه به زبان‌های مختلفی همچون انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی و روسی تبحر دارند. لازم به ذکر است که کافیست هزینه اندکی بپردازید تا بتوانید از اینترنت بی سیم هتل پانتاجس تورنتو نیز برای دسترسی به فضای مجازی و چک کردن ایمیل‌های خودتان به راحتی استفاده نمایید.

نکاتی درباره هتل پانتاجس تورنتو


اولین نکته جالب درباره هتل پانتاجس تورنتو، امکان ورود حیوان خانگی به فضای داخلی این هتل است. بنابراین شما هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما تورنتو می‌توانید حیوان خانگیتان را هم با خودتان به مسافرت ببرید. هتل Pantages Hotel Toronto Centre شرایط خاصی برای مهمانان معلول و نابینا به وجود آورده تا آنها هم در طول اقامت خودشان با هیچ مشکل و دغدغه‌ای مواجه نشوند. شاید تنها ایراد هتل پانتاجس تورنتو برخوردار نبودن این هتل از یک پارکینگ باشد. این موضوع باعث می‌شود که مهمانان هتل در سفر به تورنتو، از خودرو شخصی استفاده ننمایند.

اماکن نزدیک به هتل پانتاجس تورنتو


فاصله هتل پانتاجس تورنتو تا سالن تئاتر ماسی: ۱۰۰ متر
فاصله هتل پانتاجس تورنتو تا سالن تئاتر اد میرویش: ۱۰۰ متر
فاصله هتل پانتاجس تورنتو تا عمارت مکنزی: ۲۰۰ متر
فاصله هتل پانتاجس تورنتو تا تالار مشاهیر هاکی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل پانتاجس تورنتو تا برج سی ان: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل پانتاجس تورنتو تا عمارت کاسا لوما: ۳٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است