search
menu

هتل Pan Pacific Toronto

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pan Pacific Toronto
اتاق‌های هتل پان پاسیفیک تورنتو
امکانات تفریحی و ورزشی هتل پان پاسیفیک تورنتو
رستوران‌های هتل پان پاسیفیک تورنتو
خدمات هتل پان پاسیفیک تورنتو
مزیت ویژه هتل پان پاسیفیک تورنتو
اماکن نزدیک به هتل پان پاسیفیک تورنتو

درباره هتل Pan Pacific Toronto


هتل پان پاسیفیک تورنتو از هتل‌های ۴ ستاره شهر تورنتو است. زیبایی سحرآمیز این هتل در تورنتو باعث شده که نام و آوازه‌اش این روزها از نقاط مختلف این شهر به گوش برسد. به طوری که حالا، اغلب کسانی که به دنبال خرید اینترنتی بلیط هواپیما تورنتو هستند همزمان با انجام مراحل مختلف خرید، نام Pan Pacific Toronto را نیز جستجو می‌کنند و اتفاقا با نظرات و دیدگاه‌های بسیار مثبت و رضایت بخشی در مورد این اقامتگاه روبرو می‌شوند.

اتاق‌های هتل پان پاسیفیک تورنتو


دکوراسیون شیک و لوکس حرف اول و آخر را در اتاق‌های هتل Pan Pacific Toronto می‌زند. اتاق‌هایی بسیار چشم نواز و دلنشین که امکانات با کیفیتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، اتو، تلویزیون صفحه تخت و حمامی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در خود جای داده است. این اتاق‌ها با آغوشی باز به استقبال شما می‌آیند و لذت سفری به یاد ماندنی به تورنتو را برایتان چندین برابر می‌کنند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل پان پاسیفیک تورنتو


مهمانان هتل پان پاسیفیک می‌توانند از امکانات مختلفی برای تفریح، ورزش و سرگرمی خود استفاده نمایند. بازی تنیس یکی از آن دست ورزش‌هایی است که طرفداران زیادی در این هتل دارد. این در حالی است که علاوه بر زمین مخصوص، تجهیزات لازم را نیز هتل پان پاسیفیک در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر می‌خواهید کمی ورزش لاکچری انجام دهید، فقط ۳ کیلومتر از هتل Pan Pacific Toronto فاصله بگیرید و خودتان را به زمین گلف اقامتگاه برسانید. در همین حال، استخر روباز هتل پان پاسیفیک نیز با ایجاد فرصت شنا و آبتنی، میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. جدا از همه این‌ها، سالن ورزشی مدرن و شیک این اقامتگاه جایی است که با امکانات مدرن خود باعث خواهد شد که شما به هیچ عنوان از برنامه ورزشی خودتان عقب نیفتید. البته در این بین، معمولا آنهایی که می‌خواهند فقط بنشینند و از سکوت و آرامش لذت ببرند با مراجعه به باغ دلنشین و دوست داشتنی این هتل به هدف خود می‌رسند.

رستوران‌های هتل پان پاسیفیک تورنتو


یکی از جالب‌ترین نکات در مورد هتل پان پاسیفیک که عده زیادی را به اقامت در این هتل ترغیب می‌کند، برقراری دو رستوران شیک و زیبا در محیط آن است. یکی از این رستوران‌ها که در هر سه وعده غذایی آماده ارائه خدمات خود است، غذاهای آمریکایی را با هنر و خلاقیت خاصی طبخ می‌کند. رستوران دیگر نیز در سرو غذاهای ژاپنی تبحر بالایی دارد. این رستوران درهای خود را برای وعده‌های ناهار و شام به روی مهمانان باز می‌کند. در همین راستا بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که امکان میل کردن صبحانه در اتاق‌های خودتان در هتل پان پاسیفیک تورنتو وجود دارد. ضمنا، هتل Pan Pacific Toronto کیک‌ها، میوه‌ها و شکلات‌های بسیار خوشمزه‌ای برای مهمانانش سرو می‌کند.

خدمات هتل پان پاسیفیک تورنتو


هتل پان پاسیفیک تورنتو با فراهم آوردن گروه وسیعی از خدمات و سرویس‌های ممتاز، رفاه و راحتی مهمانانش را چندین برابر کرده است. پرستاری از کودکان، شستشو و اتوی لباس، فراهم کردن دستگاه خودپرداز، رزرو تور، ارائه صندوق امانات، روم سرویس و تحویل روزنامه همه و همه جزو خدمات جالب هتل پان پاسیفیک هستند. البته خدمات این هتل بسیار متنوع‌تر از این‌هاست که مطمئنا با اقامت در آن می‌توانید همه را مورد استفاده قرار دهید.

مزیت ویژه هتل پان پاسیفیک تورنتو


در کنار همه مواردی که در مورد هتل پان پاسیفیک عنوان شد، انتخاب این هتل یک مزیت بسیار ویژه و منحصر به فرد نیز خواهد داشت. هتل پان پاسیفیک به شما اجازه می‌دهد که حیوان خانگی خودتان را نیز وارد محیط داخل اقامتگاه کنید و روزهای اقامتتان را همراه با حیوان خودتان سپری نمایید. نکته جالب‌تر اینکه هتل پان پاسیفیک برخلاف عرف رایج بین عموم اقامتگاه‌ها، هیچ هزینه‌ای بابت ورود حیوان خانگی شما به این مکان دریافت نخواهد کرد. این در حالی است که معمولا مهمانان در سایر اقامتگاه‌ها باید مبلغ گزافی بابت آوردن حیوان خانگی بپردازند. پس اگر با خرید بلیط هواپیما تورنتو به این شهر آمدید، از بابت آوردن حیوان خانگی خود به هتل، نگرانی نخواهید داشت.

اماکن نزدیک به هتل پان پاسیفیک تورنتو


فاصله هتل پان پاسیفیک تورنتو تا باغ‌های ادوارد: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیک تورنتو تا مرکز خرید فیرویو: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیک تورنتو تا باغ گیاه شناسی تورنتو: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیک تورنتو تا مرکز خرید بِی ویو: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیک تورنتو تا عمارت کاسا لوما: ۹٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است