search
menu

هتل McGill Inn B&B Toronto

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل McGill Inn B&B Toronto
امکانات و خدمات عمومی هتل مک گیل این بی اند بی
انواع اتاق های هتل مک گیل این بی اند بی
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل مک گیل این بی اند بی
موقعیت مکانی هتل مک گیل این بی اند بی
دلایل انتخاب هتل مک گیل این بی اند بی
موقعیت مکانی عالی هتل مک گیل این بی اند بی تورنتو

درباره هتل McGill Inn B&B Toronto


هتل مک گیل این بی اند بی سال های زیادی است که در یکی از بناهای متعلق به دوران ویکتوریا از مهمانان خود میزبانی می کند و در فضای نقلی و کوچک خود آرامشی را مهیا کرده که به یکی از بهترین انتخاب های گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تورنتو تبدیل شده است. این خانه دوست داشتنیِ صد و سی ساله در طول سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ بازسازی شد و پروسه مدرن سازی آن با حفظ چوب کاری ها، پنجره ها، شیشه ها، وسایل آنتیک و ویژگی های برجسته‌اش انجام گرفت.

امکانات و خدمات عمومی هتل مک گیل این بی اند بی


هتل McGill Inn B&B در یکی از خیابان های مسکونی تورنتو و در قلب شهر جای گرفته و در فضای گرم و صمیمی خود خدماتی همچون اینترنت رایگان، نظافت روزانه، صبحانه های متنوع و امکاناتی نظیر اتاق چمدان، تراس آفتاب گیری و اثاثیه آنتیک را به مهمانان خود ارائه می دهد. ضمنا اتاق ها و سرویس های هتل McGill Inn B&B Toronto بار دیگر در سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ نوسازی شدند.

انواع اتاق های هتل مک گیل این بی اند بی


هتل ۳ طبقه مک گیل این بی اند بی دارای ۶ اتاق است که هر کدام از آن ها با نام رنگ ها و گل ها شناخته می شوند؛ اتاق های سبز، آبی و رز در طبقه دوم و اتاق های سفید،، زرد و یاس در طبقه اول که ۵ اتاق آن دارای تهویه مطبوع و سرویس و حمام مشترک و اتاق سفید دارای حمام اختصاصی است. این اتاق ها به اتاق نشیمن و آشپزخانه و غذاخوری راه دارند. حمام طبقه دوم دارای وان است و سرویس بهداشتی نزدیک به آشپزخانه نیز معمولا به مهمانان اتاق های زرد و یاس اختصاص دارند.
اتاق سفید و زرد
برای رزرو اتاق سفید باید حداقل برنامه ماندنتان در هتل مک گیل این بی اند بی ۳ شب باشد. اتاق سفید روبروی اتاق غذاخوری قرار دارد و از پنجره اش نمایی از خیابان مک گیل پیداست. از آن طرف، اتاق زرد رو به فضای حیاط و باغچه قرار گرفته و یکی از دنج ترین اتاق های هتل McGill Inn B&B Toronto به شمار می رود.
اتاق یاس و سبز
اتاق یاس قبلا به غذاخوری هتل اختصاص یافته بود و سقف آن گچ بری های زیبایی دارد ولی امروزه به یکی از واحدهای اقامتی هتل McGill Inn B&B Toronto تبدیل شده است. اتاق سبز نیز دارای فضای دنج و کوچکی بوده و در مرکز خانه و طبقه دوم قرار دارد. اثاثیه این اتاق با چوب صنوبر ساخته شده اند.
اتاق رز و اتاق آبی
اتاق پشتی طبقه دوم هتل همان اتاق رز است که اخیرا بازسازی شده و دارای تخت کویین است. اتاق آبی نیز بزرگ ترین اتاق این هتل به شمار می رود که در طبقه دوم واقع شده و رو به خیابان است و مزیت اقامت در آن بهره مندی از تخت کویین و بخش نشیمن است.
امکانات اتاق های هتل مک گیل این بی اند بی
همه اتاق های هتل McGill Inn مجهز به امکانات رفاهی متنوع هستند تا مهمانان هیچ کم و کاستی برای اقامت خود نداشته باشند. در واقع چیدمان، اثاثیه و رنگ استفاده شده در اتاق ها به گونه ای است که فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند. دراور، فرش، تلویزیون، میز و صندلی، آلارم، آباژور و کمد از وسایلی هستند که در اتاق های نقلی هتل مک گیل این گنجانده شده است.

گزینه های صرف غذا


با اینکه این هتل قدیمی رستورانی ندارد ولی صبحانه هایی که برای مهمانان خود سرو می کند زبانزد گردشگران زیادی شده و تقریبا در تمام نظرات ثبت شده اشاره ای به صبحانه باکیفیت هتل مک گیل این بی اند بی شده است. مهمانانی که در هتل McGill Inn B&B Toronto اقامت می کنند می توانند در آشپزخانه مشترکشان غذایی طبخ کنند و یا به یکی از رستوران های مجاور هتل سر بزنند. رستوران ها و کافه های متنوع در کمتر از یک کیلومتری هتل واقع شده اند و با چند دقیقه پیاده روی می توان به آن ها دسترسی داشت.

دیگر خدمات و امکانات هتل مک گیل این بی اند بی


این خانه قدیمی حیاط دلباز و باصفایی دارد که صندلی هایی در آن چیده شده و پر از گل های رنگانگ و باغچه های کوچک است و مهمانان می توانند اوقاتی سرشار از آرامش را آنجا سپری کنند. از این گذشته پرسنل هتل McGill Inn B&B Toronto به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و برقراری ارتباط با آن ها راحت است. متاسفانه هتل مک گیل این بی اند بی فاقد پارکینگ بوده و خدماتی همچون تاکسی سرویس و کرایه خودرو ارائه نمی دهد.

موقعیت مکانی هتل مک گیل این بی اند بی


خیابان مک گیل یکی از خیابان های آرام و امن تورنتو به حساب می آید و در احاطه هاستل ها، گالری ها، موزه ها، رستوران ها، مراکز خرید و ناحیه تجاری قرار گرفته است. به طوری که با چند دقیقه پیاده روی می توان به مرکز ایتون یا خیابان معروف یونگه رفت که مملو از بوتیک ها و مغازه های متنوع هستند.

دلایل انتخاب هتل مک گیل این بی اند بی


صبحانه و قهوه عالی
خوش خواب های نرم

موقعیت مکانی عالی هتل مک گیل این بی اند بی تورنتو


اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل
فاصله هتل مک گیل این بی اند بی تا باغ ماپل لیف: ۲۰۰ متر
فاصله هتل مک گیل این بی اند بی تا ایستگاه مترو کالج: ۴۰۰ متر
فاصله هتل مک گیل این بی اند بی تا تئاتر اد میرویش: ۶۰۰ متر
فاصله هتل مک گیل این بی اند بی تا موزه سلطنتی انتاریو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مک گیل این بی اند بی تا برج سی ان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل مک گیل این بی اند بی تا کازا لوما: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است