search
menu

هتل Kimpton Saint George Hotel Toronto

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kimpton Saint George Hotel Toronto
امکانات و خدمات عمومی هتل کیمپتون سن جورج
انواع اتاق های هتل کیمپتون سن جورج
امکانات اتاق های هتل کیمپتون سن جورج
دیگر خدمات هتل کیمپتون سن جورج
فاصله هتل کیمپتون سن جورج تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل Kimpton Saint George Hotel Toronto


هتل کیمپتون سن جورج یک هتل ۴ ستاره است که در مرکز شهر تورنتو قرار دارد. Kimpton
Saint George Hotel از لوکس‌ترین هتل های کانادا و بهترین گزینه برای اقامت است. درصورتی که قصد سفر به تورنتو و خرید آنلاین بلیط هواپیما دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با امکانات هتل کیمپتون سن جورج آشنا شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کیمپتون سن جورج


به منظور رفاه مهمانان هتل کیمپتون سن جورج، امکانات متنوعی برای آنها تدارک دیده شده است. از امکانات هتل Kimpton Saint George Hotel Toronto می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، صندوق امانات و آسانسور اشاره کرد. لازم به ذکر است در هتل کیمپتون خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک شویی و لباس شویی بهره‌مند شوید.

انواع اتاق های هتل کیمپتون سن جورج


در هتل کیمپتون سن جورج اتاق های مختلفی وجود دارند که می‌توانید اقدام به رزروشان نمایید. از انواع اتاق های هتل می‌توان به اتاق لوکس کینگ، اتاق کویین با دو تخت بزرگ، اتاق کینگ، اتاق استاندارد، سوئیت تک خوابه و اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری اشاره کرد.

امکانات اتاق های هتل کیمپتون سن جورج


اتاق های هتل کیمپتون دارای طراحی داخلی زیبا و مدرنی هستند. فضای اتاق ها کاملا دلباز و روشن است. سعی شده است تا تمامی امکانات اساسی در اتاق ها قرار داده شود به طوری که با اقامت در هتل Kimpton Saint George Hotel Toronto حس خواهید کرد در خانه خود هستید. از امکانات اتاق ها می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، میز، کمد لباس، چای ساز، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و غیره اشاره کرد.

دیگر خدمات هتل کیمپتون سن جورج


با اقامت در هتل کیمپتون سن جورج روزتان را با صبحانه محشری که در اتاق ارائه می‌شود، شروع خواهید کرد. برای ناهار و شام می‌توانید به رستورانی که داخل هتل قرار دارد تشریف برده و از غذاهای آمریکایی آن لذت ببرید. در صورتی که رژیم غذایی خاصی دارید، می‌توانید از منوی مخصوص، غذا سفارش دهید. البته در نزدیکی هتل رستوران ها و کافه ها معروفی قرار دارند که می‌توانید آنها را هم انتخاب کنید.
کارکنان هتل Kimpton Saint George Hotel Toronto بسیار حرفه‌ای هستند و با مهربانی و توجه بسیار به مسئولیت های خود عمل می‌کنند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در سفر می‌توانید روی کمک آنها حساب کنید.
برخلاف بسیاری از هتل ها، هتل کیمپتون سن جورج هیچ مشکلی با حیوانات خانگی ندارد؛ می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی حیوان خانگی خود را با خود به سفر ببرید.
جذاب‌ترین ویژگی هتل کیمپتون سن جورج موقعیت مکانی منحصر به فرد آن است. این هتل در واقع در قلب شهر تورنتو قرار گرفته است؛ می‌توانید در نزدیکی هتل قدم بزنید، از معماری شهری لذت ببرید، از فروشگاه های جذاب منطقه برای خود و دوستانتان خرید کرده و در کافه های دنج آن خود را به قهوه‌ای مهمان کنید.

فاصله هتل کیمپتون سن جورج تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


بسیاری از جاذبه های تورنتو در نزدیکی هتل قرار دارند و مسافرانی که بلیط هواپیما تورنتو خریده و مهمان هتل کمپتون سن جورج شده اند،به راحتی می‌توانند از آن جاذبه ها بازدید کنند. خوشبختانه سیستم حمل و نقل عمومی در این منطقه در دسترس است و می‌توانید با بهره‌گیری از آن سفر ساده و ارزانی تجربه کنید. فاصله هتل Kimpton Saint George Hotel Toronto از فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو، فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو و فرودگاه بین‌المللی جان سی منرو همیلتن به ترتیب ۴، ۱۷٫۳ و ۷۰٫۳ کیلومتر است. متاسفانه این هتل دارای امکان رفت و برگشت به فرودگاه نیست و برای رفتن به هتل باید از تاکسی‌ استفاده کنید.
فاصله تا موزه کفش بتا: ۱۰۰ متر
فاصله تا موزه سلطنتی انتاریو: ۵۰۰ متر
فاصله تا گالری مور: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه گاردینر: ۶۰۰ متر
فاصله تا دانشگاه تورنتو: ۶۰۰ متر
فاصله تا قصر کازا لوما: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه رایرسون: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایتون سنتر: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا ارکستر سمفونیک تورنتو: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج سی ان: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است