search
menu

هتل Delta Hotels by Marriott Toronto East

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Delta Hotels by Marriott Toronto East
اتاق‌های هتل دلتا بای ماریوت تورنتو
رستوران هتل دلتا بای ماریوت تورنتو
امکانات تفریحی و سلامتی هتل دلتا بای ماریوت
چند نکته درباره هتل دلتا بای ماریوت تورنتو
اماکن نزدیک به هتل دلتا بای ماریوت تورنتو

درباره هتل Delta Hotels by Marriott Toronto East


هتل دلتا بای ماریوت تورنتو از هتل‌های ۴ ستاره شهر است. این هتل که همواره به موفقیت‌هایش در جلب رضایت مهمانان خود می‌بالد، با فراهم آوردن امکاناتی ممتاز و بی نظیر توانسته از اکثر گردشگران شهر تورنتو دلربایی کند. معمولا با آغاز فصل خرید اینترنتی بلیط هواپیما تورنتو، اتاق‌های Delta Hotels By Marriott Toronto East به سرعت پر می‌شوند و رزرو اتاقی در این اقامتگاه به یک رویا برای بسیاری از گردشگران بدل می‌گردد.

اتاق‌های هتل دلتا بای ماریوت تورنتو


همانقدر که ظاهر هتل دلتا بای ماریوت تورنتو لاکچری و باشکوه به نظر می‌رسد، اتاق‌هایش نیز رویایی و غیر قابل وصف هستند. این اتاق‌ها که با تلویزیون صفحه تخت، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، میز تحریر و صندلی ارگونومیک تجهیز شده‌اند، فضای بسیار دلنشین و آرامش بخشی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام رزرو اتاق در هتل دلتا بای ماریوت، اتاقی را انتخاب کنید که دارای چشم اندازی به سمت شهر نیز باشد. چنین اتاقی واقعا برای شما عالی و خاطره انگیز خواهد بود.

رستوران هتل دلتا بای ماریوت تورنتو


زندگی شما در هتل دلتا بای ماریوت تورنتو مزه دیگری به خود خواهد گرفت. چراکه دو رستوران زیبا با بهترین و لذیذترین غذاها در این هتل مشغول فعالیت‌ هستند. این رستوران‌ها نه تنها در هر سه وعده صبح، ظهر و شب خدمات خودشان را به مهمانان ارائه می‌کنند، بلکه در ساعات بین صبحانه و ناهار نیز اگر شما احساس گرسنگی داشتید، با مراجعه به یکی از رستوران‌های هتل Delta Hotels by Marriott Toronto East می‌تواند دلی از عزا دربیاورید. یک نکته جالب دیگر اینکه، غذاهای مخصوص کودکان و همچنین منوی ویژه برای افراد رژیم دار نیز در رستوران‌های هتل دلتا بای ماریوت تورنتو وجود دارد.

امکانات تفریحی و سلامتی هتل دلتا بای ماریوت


شما برای سرگرمی و تفریح خودتان در هتل دلتا بای ماریوت تورنتو کارهای مختلفی می‌توانید انجام دهید. اگر ایستادن در تراس و میل کردن یک فنجان چای شما را قانع نکرد، می‌توانید با مراجعه به اتاق بازی، انجام بازی گلف و یا شرکت در یک مسابقه تنیس رو میزی کاملا سرگرم شوید. این در حالی است که فرزندتان نیز در طول مدت فعالیت شما می‌تواند به زمین بازی مخصوص خود برود و از لحظاتش لذت ببرد. شما بعد از انجام این فعالیت‌ها می‌توانید به استخر سرپوشیده هتل دلتا بای ماریوت تورنتو بروید و تنی به آب بزنید. همچنین مراجعه به مرکز اسپا، جکوزی و سونا و استفاده از دستگاه سولاریوم در هتل Delta Hotels by Marriott Toronto East محبوبیت خاصی بین مهمانان دارد. لازم به ذکر است که در صورت لزوم، امکان استفاده از سالن ورزشی مدرن هتل دلتا بای ماریوت تورنتو هم برای شما فراهم خواهد بود.

چند نکته درباره هتل دلتا بای ماریوت تورنتو


اگر بخواهیم با ذکر چند نکته کلی درباره هتل دلتا بای ماریوت این اقامتگاه را بهتر بشناسیم، قبل از هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنیم که ورود حیوانات خانگی به محیط داخلی این هتل کاملا آزاد است. البته گهگاه به خاطر این مساله هزینه‌ای نیز از مهمانان دریافت می‌شود. همچنین استفاده از پارکینگ هتل دلتا بای ماریوت تورنتو نیز با پرداخت هزینه میسر می‌شود. هتل Delta Hotels by Marriott Toronto East خدمات متنوعی را نیز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به ارائه صندوق امانات، تبدیل ارز در صرافی، فراهم کردن دستگاه خودپرداز، نگهداری از چمدان‌ها، شستشوی لباس، بسترسازی برای اقامت افراد معلول، کرایه خودرو، فراهم آوردن اتاق‌های ضد آلرژی، روم سرویس و مهیا کردن سیستم گرمایشی اشاره کرد.

اماکن نزدیک به هتل دلتا بای ماریوت تورنتو


فاصله هتل دلتا بای ماریوت تورنتو تا مرکز شهر اسکاربرو: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دلتا بای ماریوت تورنتو تا مرکز خرید فیرویو: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دلتا بای ماریوت تورنتو تا مرکز خرید پاسیفیک: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل دلتا بای ماریوت تورنتو تا باغ وحش تورنتو: ۹٫۴ کیلومتر
فاصله هتل دلتا بای ماریوت تورنتو تا عمارت کاسا لوما: ۱۴٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است