search
menu

هتل Crowne Plaza Toronto Airport

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Toronto Airport
اتاق‌های هتل کراون پلازا تورنتو
رستوران هتل کراون پلازا تورنتو
امکانات ورزشی و تفریحی هتل کراون پلازا
سرویس‌ها و خدمات هتل کراون پلازا تورنتو
موقعیت مکانی هتل کراون پلازا تورنتو
اماکن نزدیک به هتل کراون پلازا تورنتو

درباره هتل Crowne Plaza Toronto Airport


هتل کراون پلازا تورنتو از هتل‌های ۴ ستاره شهر تورنتو است. این هتل محبوب و دوست داشتنی با عشق و اشتیاقی که نسبت به میزبانی از مهمانان خود دارد، نغمه‌ای از رفاه و راحتی را در تورنتو سر داده و آن را در تک تک لحظات مسافرت مهمانانش طنین انداز کرده است. اگر به فکر خرید بلیط هواپیما تورنتو هستید، فرصتی که برای آشنایی با هتل Crowne Plaza Toronto Airport به دست آورده‌اید را مغتنم بشمارید و از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرید.

اتاق‌های هتل کراون پلازا تورنتو


تخت‌ خواب‌های گرم، بالش‌های نرم، تلویزیون صفحه تخت ۵۵ اینچ، یخچالی کوچک و حمامی همراه با دوش و وان همه و همه از امکاناتی هستند که با نهایت دقت و تمرکز در اتاق‌های هتل کراون پلازا تورنتو فراهم آورده شده‌اند. جالب است بدانید که اگر سفر شما به تورنتو کاری بود، می‌توانید از مزایای یک میز تحریر در داخل اتاق خودتان نیز استفاده نمایید. ضمنا، تهیه کردن قهوه با استفاده از دستگاه قهوه ساز و میل کردن آن در فضای آرامش بخش اتاق خودتان، لذتی نیست که به راحتی بتوانید از آن صرف نظر کنید.

رستوران هتل کراون پلازا تورنتو


برای وعده‌های صبحانه و شام خودتان در هتل Crowne Plaza Toronto Airport می‌توانید حساب ویژه‌ای بر روی رستوران این اقامتگاه باز کنید. رستورانی که فضا و جو بسیار دلنشینی دارد و با غذاهایی که آمریکایی که طبخ و سرو می‌کند، به خوبی می‌تواند از مهمانانش دلبری کند. البته در این راستا بد نیست بدانید که هتل کراون پلازا به صورت روزانه صبحانه دلچسبی به اتاق شما سرو خواهد کرد. ضمنا، برای افرادی که رژیم‌های خاصی دارند، منوی ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل کراون پلازا


هتل کراون پلازا تورنتو را معمولا کسانی انتخاب می‌کنند که عاشق ورزش‌های لاکچری مثل گلف هستند. این هتل مجهز به زمین گلفی است که فاصله ۳ کیلومتری با ساختمان اصلی دارد. با مراجعه به این زمین می‌توان ساعت‌ها از انجام بازی گلف لذت برد. از طرفی دیگر، سالن ورزشی هتل کراون پلازا با تجهیزات بسیار خوبی که دارد شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. همچنین برای کسانی هم عاشق ورزش شنا هستند، هتل Crowne Plaza Toronto Airport سورپرایز ویژه‌ای دارد. این افراد می‌توانند به استخر سرپوشیده و تمام فصل هتل بروند و در آنجا از شنا کردن لذت ببرند.

سرویس‌ها و خدمات هتل کراون پلازا تورنتو


هتل کراون پلازا تورنتو با تکیه بر مهارت‌های مختلف کارکنان خود سرویس‌های متنوعی را به مهمانانش ارائه می‌کند. در این هتل، مهمانان می‌توانند از مزایای سرویس تبدیل ارز توسط صرافی، دستگاه خود پرداز، نگهداری از چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه‌های فکس و فتوکپی، صندوق امانات، حمل و نقل رایگان به فرودگاه، کرایه خودرو، تحویل روزنامه، روم سرویس، اینترنت بی سیم رایگان، شسشتو و اتوی لباس و چندین سرویس دیگر بهره مند شوند. لازم به ذکر است که کارکنان هتل کراون پلازا اغلب به چندین زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، لهستانی، ایتالیایی، هندی، پرتغالی و فیلیپینی مسلط هستند که این مورد نیز به نوبه خود نقطه قوت بسیار مهمی برای هتل Crowne Plaza Toronto Airport به شمار می‌رود. ناگفته نماند که راه اندازی سرویس گرمایشی، آسانسور و همچنین ایجاد بستر لازم برای اقامت مهمانان معلول نیز با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان هتل کراون پلازا میسر شده است.

موقعیت مکانی هتل کراون پلازا تورنتو


قرار گرفتن هتل کراون پلازا تورنتو در نزدیک ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و فاصله کم آن با زمین‌های گلف، رستوران‌های مختلف، اماکن دیدنی و سایر عناصر شهری، عاملی دیگری است که گردشگران را به اقامت در این هتل ترغیب می‌کند. اگر شما نیز می‌خواهید هر چه بیشتر از زیبایی‌های تورنتو لذت ببرید، هتل کراون پلازا یک گزینه ایده آل برایتان خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل کراون پلازا تورنتو


فاصله هتل کراون پلازا تورنتو تا زمین گلف رویال وودبین: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل کراون پلازا تورنتو تا پیست وودبین: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل کراون پلازا تورنتو تا مرکز خرید وودبین: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل کراون پلازا تورنتو تا زمین گلف سنتنیال پارک: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل کراون پلازا تورنتو تا سالن تئاتر کینگزوود: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله هتل کراون پلازا تورنتو تا دانشگاه یورک: ۱۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل کراون پلازا تورنتو تا عمارت کاسا لوما: ۱۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است