search
menu

هتل Chelsea Hotel Toronto

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chelsea Hotel Toronto
امکانات و خدمات عمومی هتل چلسی تورنتو
اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چلسی تورنتو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Chelsea Hotel Toronto


یکی از هتل‌‌های مجلل و زیبایی که در شهر با شکوه تورنتو در کشور کانادا قرار دارد، هتل چلسی است. هتل چلسی تورنتو، سالانه مسافران زیادی را از سراسر دنیا که برای تفریح و گردش و یا سفرهای کاری بلیط آنلاین هواپیما رزرو می‌کنند و به تورنتو سفر می‌کنند را به خود جذب می‌کند. هتل چلسی تورنتو اقتصادی و در عین حال با طراحی مدرن و گیرا است و در منطقه‌ خوبی از شهر واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی تورنتو و ایستگاه‌های مترو نزدیک است. هتل چلسی تورنتو کانادا تا فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو تنها بیست کیلومتر فاصله دارد. یکی از تفریحات هیجان‌انگیز و دلپذیری که در زمان اقامت خود در تورنتو باید انجام دهید، این است که از آکواریوم ریپلی تورنتو بازید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل چلسی تورنتو


در هتل Chelsea Hotel Toronto اینترنت وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که می‌توانید هر روزه آنلاین باشید. همچنین در هتل چلسی تورنتو، به پارکینگ، صندوق امانات، آسانسور، کافه و محوطه‌ای در فضای باز برای نشستن، رستوران شیک، سالن کنفرانس و جلسات، بیزنس سنتر و سالن برگزاری مراسمات مانند جشن عروسی دسترسی دارید. هر زمانی که خواستید شنا و یا ورزش کنید، به استخر سرپوشیده هتل چلسی تورنتو که در کنار خود یک استخر مخصوص کودکان نیز دارد بروید، از سونا استفاده کنید، در باشگاه ورزشی مشغول شوید و ساعاتی مهیج و دلچسب را سپری کنید. در هتل چلسی می‌توانید از خدماتی بهره‌مند شوید که شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، دسترسی و تجهیزات ویژه معلولین، نگهداری از چمدان، نگهداری و مراقبت از کودکان، تبدیل ارز، اجاره خودرو، نظافت روزانه، لباس شویی، خشکشویی، اتو و سرویس اتاق. کارمندان مجرب شاغل در هتل چلسی به چندین زبان دنیا نیز مسلط هستند. از نکات قابل توجه درباره هتل چلسی تورنتو این است که داخل هتل امکان همراه داشتن حیوانات خانگی وجود دارد.

اتاق‌های هتل و امکانات آنها


شما به راحتی می‌توانید با تهیه بلیط آنلاین هواپیما و رزرو هتل خارجی در تورنتو، در هتلی با شکوه مانند هتل چلسی که اتاق‌هایی راحت و با طراحی خیره‌کننده دارند، اقامت کنید و سفری ماندگار را تجربه کنید. انواع اتاق‌های هتل Chelsea Hotel Toronto تورنتو بدین شرح است:
• اتاق‌ استاندارد یک تخته، اتاق استاندارد کوئین با یک تخت دابل، اتاق استاندارد کینگ با یک تخت دابل و اتاق استاندارد برای اقامت چهار فرد با دو تخت دابل
• اتاق‌ دلوکس دو تخته کینگ و اتاق با دو اتاق‌ خواب برای اقامت چهار فرد با دو تخت دابل
• اتاق اکسکیوتیو کینگ با یک تخت دابل
• استودیو کینگ ویژه اقامت چهار فرد با یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو
تمامی اتاق‌های هتل چلسی تورنتو دارای تجهیزات و وسایلی کاربردی و خوب هستند که اقامتی شیرین و آسوده را برای شما به ارمغان می آورند. در اتاق‌ها امکان تماشای تلویزیون بر روی مبلمانی گرم و نرم را دارید. از مینی بار و یخچال چیزی برای خوردن بردارید. در برخی از اتاق‌ها سینک ظرفشویی، مایکروویو و ظروف نیز موجود است. در حمامی تمیز و شیک که دارای وان یا دوش است، دوش بگیرید و از حوله و سشوار استفاده کنید. همچنین کمد لباس، میز و صندلی، تلفن، طناب لباس و یک بالکن نیز در اختیار شماست. به خاطر داشته باشید که داخل اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن مهیا نیست.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تجربه کردن تفریحی دلچسب حتما سری به استخر سرپوشیده هتل Chelsea Hotel تورنتو بزنید. در هتل چلسی یک استخر بزرگ برای بزرگسالان و استخری دیگر به همراه سرسره آبی ویژه کودکان وجود دارد. اگر خواستید از هوای تازه و مطلوب بهره ببرید، در حیاط هتل بنشنید و میان وعده‌ای میل کنید و یا با دوستان و خانواده خود گپ بزنید. کودکان کوچک دلبند شما می‌توانند در اتاق و زمین بازی سرپوشیده کودکان حسابی سرگرم بازی شوند و از سفر خود لذت ببرند.

رستوران هتل


رستورانی مجلل و شیک در فضای داخلی هتل چلسی تورنتو قرار دارد که خوراک‌های آمریکایی و بین‌المللی را در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام عرضه می‌کند. شما می‌توانید به همراه خانواده و همسفران خود از بین منوهای متنوعی خوراک‌های لذیذی را انتخاب کنید و لحظاتی خوش را سپری کنید. قابل ذکر است که در منو رستوران، خوراک ویژه کودکان، خوراک‌های ویژه گیاه‌خواران و ویژه افرادی که گلوتن و یا محصولات لبنی مصرف نمی‌کنند، نیز موجود است.

فاصله هتل چلسی تورنتو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ آلن: ۱۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه هنر انتاریو: ۷ دقیقه با خودرو
فاصله تا برج سی ان (CN): ۱۲ دقیقه با خودرو
فاصله تا ساحل شوگر بیچ: ۱۳ دقیقه با خودرو
فاصله تا قصر کازا لوما تورنتو: ۱۵ دقیقه با خودرو
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است