search
menu

هتل Sahil Inn Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sahil Inn Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل ساحیل این باکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساحیل این باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sahil Inn Hotel Baku


هتل ساحیل این باکو، هتل ۴ ستاره زیبا در نزدیکی ساحل خزر شهر باکو است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت خوش و راحت برای مهمانان دارد. این هتل فاصله بسیار کمی تا ساحل و برخی جاهای دیدنی باکو دارد. مهمانانی که در سفر به باکو دوست دارند با پرداخت هزینه معقول و مقرون به‌صرفه اقامتی دل‌چسب تجربه کنند، می‌توانند به فکر رزرو هتل ساحیل این باکو باشند. واحدهای اقامتی این هتل بسیار دل‌باز و زیبا هستند و امکانات ضروری برای تجربه یک اقامت دنج را دارند. کارکنان هتل تلاش می‌کند تا با خدمات‌رسانی عالی و بی‌نقص رضایت مهمانان را به دست آورند. بیشتر مهمانانی که تجربه اقامت در هتل ساحیل این باکو را داشته‌اند، از امنیت و راحتی اتاق‌ها، موقعیت مکانی هتل و نحوه برخورد و سرویس‌دهی کارکنان احساس خشنودی کرده‌اند. امکانات و خدماتی که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند، با توجه به هزینه اقامتی که از مهمانان دریافت می‌گردد، کاملاً مناسب هستند. مهمانان می‌توانند پس از گشت‌وگذار در خیابان‌های باکو، بازدید از موزه های باکو، آتشکده باکو و همچنین خرید از مراکز خرید باکو، در پایان روز از استراحت در اتاقشان در هتل ساحیل این باکو لذت ببرند و رفع خستگی کنند. به مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما باکو دارند، پیشنهاد می‌شود شرایط هتل Sahil Inn Hotel Baku را مطالعه کنند و آن را با بودجه و نیازهایشان مقایسه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساحیل این باکو


در هتل ساحیل این باکو برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لباسشویی، کرایه خودرو، تبدیل ارز، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، ترکی و آذری مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی‌شان به باکو سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع واحد‌ها با امکانات گوناگون در هتل ساحیل این باکو قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها قرار داده شده‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است. از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و زیبا چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل ساحیل این باکو امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ساحیل این باکو وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است. مهمانان با صرف صبحانه جانانه روز خود را پر از نشاط و انرژی آغاز می‌کنند.

فاصله هتل ساحیل این باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان فواره‌ها باکو: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر باکو: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ شیروان شاه باکو: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک باکو: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۵٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است