search
menu

مراکز خرید باکو

[ پنهان کردن ]
مراکز خرید باکو
مرکز خرید ۲۸-Mall 28
مرکز خرید متروپارک-METROPARK
مرکز خرید گنجلیک-Ganjlik Mall
مرکز خرید بلوار پارک- PARK BULVAR
مرکز خرید پورت- Port Baku Mall

مراکز خرید باکو


امروزه به دلیل شرایط اقتصادی، باکو به دلیل قیمت مناسب تور و هتل‌هایش مقصد گردشگری بسیاری از مسافران به حساب می‌آید. این شهر علاو‌بر جاذبه‌های گردشگی بسیار مراکز خرید متعددی دارد که به تنهایی هیجان‌انگیز ترین بخش سفر است. در این مقاله تعدادی از معروف‌ترین مراکز خرید باکو را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید ۲۸-Mall 28


مراکز خرید باکو
یکی از معروف‌ترین و زیباترین مراکز خرید باکو مال ۲۸ است که درست همانند نگینی در مرکز شهر باکو قرار گرفته است. این مرکز خرید ۷۰ برند بین‌المللی و محلی را در خود جای داده است که می‌توانید معروف ترین برندهای روزدنیا مانند منگو ، زارا، برشکا، اویشو را بیابید.
این مجموعه دارای ۵ طبقه است که درطبقه آخر مرکز خرید ۲۸ یکی از معروفترین سالن‌های سینمای شهر باکو قرار گرفته است. همچنین ۱۶ کافی‌شاپ و رستوران آماده پذیرایی از خریداران این مرکز خرید هستند. مرکز خرید ۲۸ اگرچه بسیار بزرگ نیست اما برای همه ‌اعضای خانواده مناسب است. در طبقه ۴ اسباب بازی فروشی بزرگی قرار دارد که انتخاب وخرید را برایتان سخت می‌کند. همچنین کتاب‌ فروشی معروفی وجود دارد که با تنوع کتاب‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آذری همانند بهشتی برای دوستداران کتاب است. اگر در باکو برای گشت‌وگذار خودرو اجاره کرده اید می‌توانید از پارکینگ این مرکز خرید با ظرفیت ۳۵۰ خودرو استفاده کنید.

مرکز خرید متروپارک-METROPARK


مراکز خرید باکو
جالب است بدانید این مرکز خرید با ۶ طبقه در خیابان تبریز شهر باکو قد علم کرده است. نمای بیرونی این مرکز خرید هر گردشگری را ترغیب به بازدید می‌کند. در متروپارک ۶۰ برند لباس، اکسسوری، عطر و محوطه بازی بازی کودکان به چشم می‌خورد. همچنین برای رفاه بیشتر گردشگران ۱۵ کافه و رستوران در این مرکز خرید جای گرفته است. در نزدیکی این مرکز خرید ایستگاه مترو Narimanov قرار دارد که دسترسی به آن را راحت‌تر کرده است.

مرکز خرید گنجلیک-Ganjlik Mall


مراکز خرید باکو
همانطور که از اسم این مرکز خرید پیدا است در منطقه گنجلیک باکو واقع شده است و دارای واحد‌های تجاری متنوع مانند پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف وکفش، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، مبلمان و لوازم منزل، زیورآلات و ساعت، لوازم ورزشی، اسباب بازی، داروخانه و لوازم الکترونیکی در ۵ طبقه می‌باشد. علاوه‌براین امکاناتی برای تفریح مانند بولینگ و سینما در طبقه آخر فراهم شده است.

مرکز خرید بلوار پارک- PARK BULVAR


مراکز خرید باکو
موقعیت این مرکز خرید باعث شده مورد توجه اکثر گردشگران قرار بگیرد زیرا مرکزخرید بلوار پارک تجربه ‌یک خرید لذت بخش با منظره دریای خزر رابرایتان به ارمغان می‌آورد. در این مرکز خرید مغازه‌هایی با برند‌های روز دنیا مانند کوتون ، نایک و آدیداس به چشم می‌خورد علاوه براین برای رفاه بیشتر بازدیدکنندگان پارکینگ اختصاصی و محوطه‌ای برای بازی کودکان تعبیه شده است.

مرکز خرید پورت- Port Baku Mall


مراکز خرید باکو
مرکز خرید پورت باکو که در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است، یکی از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید باکو است. این مرکز خرید به قدری شیک و لوکس است که اگر قصد خرید هم نداشتید محال است محو ویترین‌های پر زرق و برق آن نشوید. این مرکز خرید دارای ۲ طبقه می‌باشد اما حدود ۳۰۰ برند لباس، اکسسوری، لوازم آرایشی و عطر را در خود جای داده است در طبقه دوم این مرکز خرید فود کورتی وجود دارد که برای همه ذائقه ها، غذا و خوراکی یافت می شود. البته در نظر داشته باشید که ممکن است قیمت‌ها دراین مرکز خرید گران‌تر از بقیه باشد.

مراکز خرید باکو
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است