search
menu

هتل Metro City Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Metro City Hotel Baku
امکانات عمومی و خدمات عمومی هتل مترو سیتی باکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مترو سیتی باکو تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Metro City Hotel Baku


مترو سیتی هتلی لوکس و ۴ ستاره در باکو است که از نظر جغرافیایی موقعیت نسبتا خوبی دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی باکو نزدیک است. باکو شهر جاذبه هاست و مهمانانی که در این هتل اقامت داشته باشند علاوه بر دسترسی به امکاناتی مانند اینترنت رایگان و استخر به جاذبه های باکو مانند سالن تئاتر و باله ملی آذربایجان دسترسی خواهند داشت. پارک افسران در فاصله ای ۱.۶ کیلومتری از هتل و بازار کشاورزان کسله بازاری در فاصله ای چند دقیقه ای از آن قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر نیز تنها ۳ کیلومتر است بنابراین به وسیله های حمل و نقل عمومی، جاذبه و مراکز خرید باکو دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی و خدمات عمومی هتل مترو سیتی باکو


Metro City Hotel از هتل های رده بالاست و مهمانان این هتل می توانند انتظار خدمات و امکاناتی در حد ستاره های هتل را داشته باشند. آن دسته از مهمانانی که سفر با خودروی شخصی را به خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر هوایی ترجیح داده اند دغدغه ای بابت جای پارک اتومبیل نخواهند داشت چون مترو سیتی برای مهمانانش پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است. رفت و برگشت فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و چک این/ چک اوت اختصاصی از خدمات این هتلند. اگر می خواهید میزی در رستوران رزرو کرده و یا به دنبال بلیط جاذبه ها و موزه های باکو هستید می توانید بخش پذیرش به دنبال خدمات کانسیرج باشید. کارکنان این بخش با رویی خوش آماده کمک و ارائه خدمات به مهمانان هستند. نظافت و پاکیزگی نیز در هتل مترو سیتی باکو اهمیت خاصی دارد به همین دلیل کارکنان بخش خانه داری آن به صورت روزانه به نظافت اتاق ها و بخش های مختلف هتل می پردازند. خدمات لباسشویی نیز برای رفع این گونه از نیازهای مهمانان ارائه می شود. مهمانان سالمند، توان یاب و مهمانانی که از ویلچر استفاده می کنند نگران پله ها نباشند. مترو سیتی علاوه بر رمپ ورودی ویژه در بین طبقات نیز آسانسور برای رفت و آمد تعبیه کرده است.

اتاق های هتل


مترو سیتی واحدهای اقامتی مختلفی را ایجاد کرده تا مهمانانش اتاقی مناسب با نیازهای خود برای اقامت داشته باشند. مهمانانی که به صورت انفرادی یا همراه با دوست خود بلیط هواپیما باکو خریده و به دنبال رزرو اتاقی در این هتلند می توانند از اتاق های سوپریور دابل روم، استاندارد دابل و استاندارد تویین دابل هر یک با ۲ تخت سینگل استفاده کنند. اتاق های سوپریور دابل روم دارای فضایی ۲۸ متر مربعی و ۲ اتاق دیگر فضایی ۱۸ مترمربعی دارند. برای خانواده ها و مهمانانی که در گروهی ۳ نفره سفر کرده اند اتاق های سوپریور تریپل روم و استاندارد تریپل روم با ۳ تخت سینگل در نظر گرفته شده است. اگر تعدادتان بیش از ۳ نفر است می توانید در اتاق کوادروپل روم با ۱ تخت دابل اقامت داشته باشید. بد نیست بدانید که ظرفیت این اتاق نهایتا ۴ نفر است. همچین اگر کودکی زیر ۶ سال همراهتان باشد تخت او رایگان و اگر بیشتر از ۶ سال باشد به عنوان مهمان اضافه در نظر گرفته خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


فرقی ندارد برنامه سفر ۳ روزه به باکو ریخته باشید یا می خواهید مدت طولانی تری را در این شهر بمانید. وجود هتلی مناسب با اتاقی راحت لذت اقامتتان را چندین برابر خواهد کرد. به همین دلیل است که گذرتان به هتل مترو سیتی باکو افتاده است. اما بد به دل راه ندهید و با خیال آسوده نسبت به خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو اتاق اقدام کنید. تمامی واحدهای اقامتی این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی مناسب و دوش هستند. کف تمامی اتاق ها موکت شده و برای قفل اتاق ها از کلیدهای کارتی استفاده می شود و پنجره های عایق صدای آن سکوت و آرامش محض را در اتاق حاکم می کنند. برای مهمانانی که دارای نوزاد هستند درب های حفاظت کودک تعبیه شده است. سرویس حمام و بهداشتی اتاق ها علاوه بر حوله تن پوش ها دارای امکاناتی مانند سشوار، حوله، بیده، محصولات نظافتی، شامپو، دستمال توالت، مسواک، لوازم بهداشتی رایگان و صابون بدن هستند. میز تحریر، امکانات اتو کشی، تلفن، کمد لباس، دمپایی، مینی بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و صندوق اماناتی نسبتا کوچک در تمامی واحدها قرار داده شده است. بد نیست بدانید که همه اتاق ها قابلیت دسترسی با ویلچر را دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر از تفریح در سواحل شهر باکو و آذربایجان خسته شده و می خواهید کمی در هتل استراحت کنید بهترین کار این است که به جای استراحت در اتاق خود به بخش اسپا رفته و از خدمات این بخش و بخش ماساژ‌ استفاده کنید. برای اهالی ورزش و آن دسته از مهمانانی که به فکر تناسب اندام خود هستند باشگاه ورزشی مجهزی تعبیه شده است و اگر از وزرش در باشگاه خسته شدید می توانید مستفیم به سمت استخر سرپوشیده هتل رفته و آنجا تنی به آب زده و کوفتگی بعد از ورزش را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


هتل Metro City Baku رستوران دنجی دارد که انواع غذاهای خوش طعم و مزه را با استفاده از مواد اولیه تازه محلی تهیه و به همراه صبحانه کانتیننتال ارائه می دهد. علاوه بر این رستوران مهمانان می توانند سری به پول بار یا کافه بار هتل زده و از نوشیدنی های این بخش لذت ببرند.

فاصله هتل مترو سیتی باکو تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای جامع ارمنی سنت گریگوری: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه استقلال آذربایجان: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید نرگس: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است