search
menu

هتل Maajid Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maajid Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل ماجید باکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماجید باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Maajid Hotel Baku


هتل ماجید باکو، هتل ۴ ستاره عالی در شهر باکو، پایتخت کشور آذربایجان است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی پایتخت واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی باکو دسترسی سریع و آسان دارد. فاصله این هتل تا کاخ شیروان شاه باکو تنها ۳۰۰ متر است. در اطراف هتل جاذبه‌ها، مکان‌های تاریخی باارزش، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی وجود دارند. گردشگرانی که در سفر به باکو دوست دارند ضمن برخورداری از امکانات رفاهی خوب و رضایت‌بخش به‌راحتی از جاذبه‌های مهم شهر بازدید کنند، هتل ماجید باکو گزینه مناسبی برایشان محسوب می‌شود. هزینه اقامت در این هتل با توجه با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، بسیار معقول و مقرون به صرفه است. اکثر مهمانانی که تجربه اقامت در هتل ماجید باکو را داشته‌اند، ابراز خشنودی و خرسندی کرده‌اند. باکو مقصد جذابی است که گشت‌وگذار در آن تمامی ندارد و گردشگران دوست دارند تمام سفرشان را صرف بازدید از موزه های باکو، استفاده از تفریحات باکو و یا خرید از مراکز خرید باکو کنند. در تابستان سواحل باکو بسیار پرطرفدار هستند و مورد استقبال مردم محلی و گردشگران قرار می‌گیرند. مسلماً، پس از این‌همه گشت‌وگذار و ماجراجویی یک استراحت جانانه در اتاق دنج و راحت همچون واحدهای هتل Maajid Hotel Baku می‌تواند خستگی را از تن مهمانان رفع کند. کارکنان حرفه‌ای و زحمتکش هتل تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت خوشی و به‌یادماندنی برای مهمانان تأمین و آن‌ها را با خاطره خوش بدرقه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماجید باکو


در هتل ماجید باکو برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما باکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، اتوپرس کت و شلوار، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش‌های مارکت، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل ماجید باکو به زبان‌های انگلیسی، روسی، ترکی و آذری مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی‌شان به باکو سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل ماجید باکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع سوئیت‌ها با امکانات گوناگون در هتل ماجید باکو قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل ماجید باکو شامل واحدهای سینگل استاندارد، دبل استاندارد، توئین استاندارد، دلوکس، تریپل دلوکس، اتاق خانواده و ... هستند. اتاق‌های هتل بزرگ و دل‌باز هستند و به سبک کلاسیک چیدمان یافته‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی آن‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و چوبی چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با موکت یا پارکت چوبی پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ماجید باکو ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل ماجید باکو امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ماجید باکو هر شب با تاریک شدن هوا اجراهای زنده و موسیقی زنده برگزار می‌شوند و لحظات خوش و خاطره‌انگیز برای مهمانان می‌سازند. همچنین، مهمانان می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش محلی شرکت کرده و با فرهنگ و سبک زندگی آذری‌ها از نزدیک آشنا شوند. در تاریخ‌های معین نیز در این هتل گالری هنر برپا می‌گردد.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل ماجید باکو فعالیت می‌کنند و هرکدام در تمام وعده‌های اصلی، عصرانه و برانچ انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده‌ صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است و به‌صورت خاص و سنتی به سبک آذری در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه متنوع و خوشمزه هتل آغاز می‌کنند. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. در رستوران «تستی ایستیشن Tasty Station» غذاهای ترکی، محلی و اروپایی و در رستوران «تراس Terrace» غذاهای محلی برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل ماجید باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ فیلارمونیک باکو: ۱۵۰ متر
فاصله تا قلعه دختر باکو: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه ادبیات نظامی گنجوی آذربایجان: ۵۵۰ متر
فاصله تا میدان فواره‌ها باکو: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۸۵۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است