search
menu

هتل Hilton Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Baku
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هیلتون باکو

درباره هتل Hilton Baku


هتل هیلتون باکو هتلی ۵ستاره در کنار دریای خزر در شهر باکو است و از محبوب‌ترین و موفق‌ترین هتل‌های این شهر جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود.
اقامت در کنار دریا و شنیدن صدای امواج آرامش‌بخش آن همیشه وسوسه انگیز است، اما پیدا کردن هتلی که علاوه بر این موقعیت رویایی، امکانات خوبی هم داشته باشد شاید کمی مشکل به نظر بیاید. برخی از هتل‌های باکو چنین موقعیت زیبایی را در کنار دریای خزر دارند. اما از بهترین هتل‌های کنار دریا در باکو باید به هتل هیلتون باکو (Hilton Baku Hotel) اشاره کرد که با خدمات و امکانات مختلف خود پذیرای میهمانان است.

امکانات رفاهی هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ و پر نور هتل Hilton Baku مجهز به چای‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت ۳۲ اینچ و تخت خواب‌های کینگ سایز هستند. بار ۳۶۰ درجه هیلتون با چشم‌انداز زیبایی که دارد طعم خاصی به نوشیدنی‌های خود می‌دهد؛ اسکای گریل نیز با تراس زیبای خود مسئولیت پخت انواع غذاهای دریایی و استیک‌ها را بر عهده گرفته است. برای رفاه بیشتر خریداران بلیط هواپیما باکو، هتل هیلتون باکو امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
از جمله مزیت‌های برتر این هتل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
رستوران هتل هیلتون نیز با خوراکی‌های رنگین خود طعم غذاهای خاورمیانه‌ای و مدیترانه‌ای را تا مدت‌ها در خاطر میهمانان باقی خواهد گذاشت. خدمات اسپا، ماساژ و سونا نیز توسط هتل ارائه می‌شود. برای میهمانان فعال در دنیای مجازی وای فای با سرعت بالا و به صورت رایگان در اختیارشان قرار دارد. اگر میهمانان نیاز به خدمات ترانسفر فرودگاهی داشته باشند، پذیرش بیست و چهار ساعته هتل هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

موقعیت مکانی هتل


با قرار گیری هتل Hilton Baku در محله Sabayil بهترین انتخاب برای مهمانانی است که به قدم‌زدن در شهر باکو، غذاهای محلی و خیابان‌های تمیز علاقه‌مند هستند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هیلتون باکو


فاصله هتل تا میدان آزادی:‌ ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان فواره: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه نظامی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است