search
menu

هتل Sheraton Grand Istanbul Atasehir Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Grand Istanbul Atasehir Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sheraton Grand Istanbul Atasehir Hotel


هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر، یک هتل ۵ تاره معروف و عالی در منطقه آتاشهیر، بخش آسیای استانبول است و به دور از شلوغی و هیاهوی شهر و بیشتر جاهای دیدنی استانبول قرار دارد. گرچه به بسیاری از مراکز مهم ورزشی و برخی مراکز خرید معروف نزدیک است. هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر با داشتن امکانات رفاهی عالی و ارائه خدمات بی نظیر، اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان فراهم می کند. کارکنان هتل Sheraton Grand Istanbul Atasehir Hotel مجرب، کارآزموده و خوش برخورد هستند و به طور شبانه روز تمام تلاششان را می کنند تا رضایت و خوشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر


هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر انواع امکانت و خدمات را برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم کرده است. مهمانانی که ترجیح می دهند به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی شان سفر کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک و باشکوه هتل در طبقه همکف قرار دارد و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های شهر، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط، خدمات کودک و کودکیاری، اتو پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، کرایه خودروی، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با حوصله و دقت مهمانان را در راستای نیازها و درخواست هایشان راهنمایی می کنند.
ضمنا، کارکنان هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که برای تنفس و استراحت مناسب هستند. لازم است مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان دارند، بدانند که در هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


در ۲۷ طبقه ای هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر، انواع اتاق ها با امکانات متنوع مناسب هر نیاز و سلیقه وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر شامل اتاق های خانواده، وی آی پی (VIP)، سوئیت عروس و داماد، سوپریور کینگ، دلوکس کینگ، دلوکس توئین، کینگ کلاب، توئین کلاب، کینگ کلاب با تراس، سوئیت اگزکتیو کینگ، سوئیت کینگ کرنر، سوئیت کینگ گرند کرنر، سوئیت با تراس و سوئیت پرزیدنتال هستند. منظره و چشم اندازی که از این اتاق ها نمایان است، معمولا شامل منظره زیبای دریا یا شهر می شود. دکوراسیون اتاق ها شیک، مدرن و باکلاس بوده و ترکیب رنگی ساده و دلباز که آرامش خاصی به فضا می بخشد، در آن به کارگرفته شده است. اسباب و اثاثیه استفاده شده در اتاق ها بسیار باکیفیت، به روز و زیبا هستند. استعمال دخانیات در سراسر هتل و اتاق ها، به استثنای اتاق مخصوص سیگار در لابی، ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها کاملا بی نقص و اطمینان بخش است، چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. مهمانان در این هتل راحت ترین و خاطره انگیزترین اقامت را تجربه می کنند. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، دراور، کمد لباس، آباژور، تلفن، میز تحریر، چراغ مطالعه، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... فراهم شده اند. کف اتاق ها با موکت های درجه یک و یا پارکت های چوبی فرشینه شده است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی که در هتل سپری می کنند، می توانند از امکانات رفاهی و سرگرمی متنوع که ای هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر برایشان تدارک دیده، بهره مند شوند و از لحظاتشان لذت ببرند. در سه کیلومتری هتل یک زمین گلف وجود دارد که برای طرفداران این بازی مکان فوق العاده جهت سرگرمی به حساب می آید. مهمانانی که به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت قائل اند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی انجام داده و در صورت نیاز از مربی بدنسازی کمک بگیرند. کلاس های بدنسازی نیز برای دوستداران این ورزش برگزار می شوند. مرکز سلامت و اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل ماساژ فول بادی، ماساژ دست، پا، گردن، سر، پا، پشت و ...، همچنین اتاق بخار، سونا، صندلی ماساژ، حمام و حمام عمومی ترک ارائه می دهد و روز مهمانان را می سازد. یک استخر سرپوشیده نیز وجود دارد که در تمام فصول قابل استفاده است. البته که برای کودکان هم کانال های برنامه کودک در نظر گرفته شده و والدین می توانند در صورت نیاز از خدمات کودک و کودکیاری استفاده کنند.

رستوران هتل


رستوران هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر در سه وعده صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای بین الملل برای مهمانان تدارک دیده و به صورت منوی آلاکارته سرو می کند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاهای حلال، قاره ای، وگان و ویجیتاله است.

فاصله هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید متروپل استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۸٫۷ کلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۲٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است