search
menu

هتل One King West Hotel and Residence Toronto

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل One King West Hotel and Residence Toronto
امکانات و خدمات عمومی هتل وان کینگ وست رزیدنس
انواع اتاق های هتل وان کینگ وست رزیدنس
امکانات اتاق های هتل وان کینگ وست رزیدنس
دیگر خدمات هتل وان کینگ وست رزیدنس
فاصله هتل وان کینگ وست رزیدنس تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل One King West Hotel and Residence Toronto


وان کینگ وست رزیدنس یک هتل فوق‌العاده زیبا است که در مرکز شهر تورنتو قرار گرفته است. این هتل شیک به علت کیفیت بالای خود، محبوبیت زیادی میان گردشگرانی دارد که با خرید بلیط هواپیما تورنتو به این شهر سفر می کنند. One King West Hotel and Residence Toronto هتل چهار ستاره مدرنی است که در سال ۱۹۱۴ تاسیس شده است و از قدیمی‌ترین هتل های این شهر به شمار می‌رود. وان کینگ وست رزیدنس از بهترین هتل ها برای سفرهای خانوادگی و دوستانه است که با اقامت در آن می‌توانید سفری به یاد ماندنی داشته باشید. با خواندن این مطلب قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید از امکانات هتل وان کینگ وست رزیدنس آگاه شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل وان کینگ وست رزیدنس


به منظور رفاه حال مهمانان عزیز هتل وان کینگ وست رزیدنس، امکانات متنوعی و باکیفیتی در هتل قرار گرفته است. از خدمات عمومی هتل One King West Hotel and Residence Toronto می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، آسانسور، وندینگ ماشین، انبار چمدان، خودپرداز، فکس، فتوکپی و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است در هتل وان کینگ وست رزیدنس خدمات اتو، خشک شویی و لباس شویی به مهمانان ارائه می‌شود.

انواع اتاق های هتل وان کینگ وست رزیدنس


هتل وان کینگ دارای انواع مختلف اتاق ها است که می‌توانید با توجه به شرایط و تعداد هم‌سفران خود اقدام به رزرو آن‌ ها نمایید. از جمله اتاق های هتل وان کینگ، می‌توان به سوئیت ۲ تخته تاریخی استودیو، سوئیت ۲ تخته سوپریور، سوئیت ۲ تخته لوکس و سوئیت ۳ تخته اشاره کرد. لازم به ذکر است سوئیت ماه عسل و اتاق غیر سیگاری ها از دیگر گزینه های موجود برای رزرو هستند.

امکانات اتاق های هتل وان کینگ وست رزیدنس


اتاق های هتل وان کینگ بسیار زیبا، راحت و مدرن هستند و اقامت در آن ها می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای گذراندن یک تعطیلات فوق‌العاده باشد. فضای روشن و چشم انداز زیبای اتاق به سمت شهر، به جذابیت این اتاق ها افزوده است. اتاق های این هتل دارای بخش نشیمن و آشپزخانه جدا هستند. بسیاری از امکانات رفاهی از جمله مبل، تلویزیون صفحه تخت، ماشین ظرف‌شویی، مایکروفر، یخچال، اتو، تلفن، کمد، حمام اختصاصی و غیره در داخل اتاق ها قرار دارند.

دیگر خدمات هتل وان کینگ وست رزیدنس


صبحانه در هتل وان کینگ به صورتت سلف سرویس ارائه می‌شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران زیبای هتل تشریف برده و در فضای آرامش بخش آن از غذای مورد علاقه خود لذت ببرید. غذای کودک هم در این رستوران ارائه می‌شود. لازم به ذکر است یک باشگاه مجهز در داخل هتل One King West Hotel and Residence Toronto قرار گرفته است؛ و کلاس های بدن‌ سازی آن گزینه مناسبی برای طرفداران تناسب اندام است. پس از گردش در شهر و بازدید از جاذبه ها می‌توانید از موسیقی زنده هتل لذت ببرید یا به همراه همسفران خود به کافه هتل سر زده و از دسرها و نوشیدنی های خوشمزه آن بهره‌مند شوید. کارکنان هتل وان کینگ بسیار خوش برخورد و حرفه‌ای هستند و از هیچ تلاشی برای فراهم کردن آسایش و آرامش برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. برخلاف بسیاری از هتل ها، ورود حیوانات خانگی به هتل ۴ ستاره One King West Hotel and Residence Toronto بلا مانع است. لازم است بدانید خدمات رفت و برگشت به فرودگاه در این هتل ارائه نمی‌شود و باید از تاکسی برای رفتن به هتل استفاده کنید.

فاصله هتل وان کینگ وست رزیدنس تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


از مهم ترین دلایل محبوبیت این هتل موقعیت مکانی منحصر به فرد آن است. رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های معروفی در نزدیکی هتل One King West Hotel and Residence Toronto قرار دارند که به راحتی می‌توانید از آن ها بازدید کنید. هتل وان کینگ به واسطه قرارگیری در مرکز شهر دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی دارد که با بهره‌گیری از آن می‌توانید راحت و ارزان از جاذبه‌های شهر بازدید کنید.
فاصله تا تالار افتخارات هاکی: ۱۸۰ متر
فاصله تا کلیسای سنت جیمز: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان یانگ دانداس: ۸۵۰ متر
فاصله تا ساختمان قدیمی شهرداری تورنتو: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک دیوید کرامبی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل شوگر: ۱٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی رایگان
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است