search
menu

هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

[ پنهان کردن ]
معرفی کلی هدیش مال
هدیش مال کجاست؟
راهنمای طبقات هدیش مال هروی
سینما هدیش مال؛ اکران برترین فیلم‌های کشور
فودکورت هدیش مال
راه های دسترسی به هدیش مال هروی
ساعات کاری و شماره تماس هدیش مال
کلام آخر
سؤالات متداول
شهر تهران مانند تمام شهرهای بزرگ ایران و جهان، مراکز خرید و مال‌های متعدد و متنوعی دارد. در بین مراکز تجاری پایتخت، مجتمع تجاری تفریحی هدیش مال که در شمال شرق تهران قرار گرفته است یکی از برجسته‌ترین مال‌ها و مراکز خرید محسوب می‌شود. این مرکز خرید توسط گروه انبوه‌سازان هدیش بنا شد و به طور رسمی در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد.
بازدید از هدیش مال یک تجربه منحصربه‌فرد از تفریح، گشت و گذار و خرید را برای مراجعان خود به ارمغان می‌آورد. در ادامه‌ی این مطلب به معرفی کامل هدیش مال می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید!
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

معرفی کلی هدیش مال


هدیش مال مرکزی تجاری - تفریحی در منطقه پاسداران تهران است که با وجود عمر کوتاه خود، محبوبیت چشمگیری بین پایتخت‌نشینان و مسافران پیدا کرده است. این مرکز خرید در سال ۱۴۰۰ در محله‌ی هروی تأسیس شد. هدیش مال بنایی ۱۶ طبقه با مساحت ۶۰ هزار مترمربع بوده و طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها، کافه، سینما و خانه بازی کودکان را در خود گنجانده است.
این مرکز خرید به لحاظ معماری هم یک شاهکار محسوب می‌شود. هدیش مال تلفیقی از معماری مدرن و معماری سنتی ایران به شمار می‌رود؛ از مجسمه‌های فلزی گرفته تا دیوار گل‌وگیاه، دیدنی‌های بسیاری در این مرکز خرید منتظر شما هستند.
امکانات متعدد و فضای دیدنی و جذاب هدیش مال باعث شده‌اند تا این مرکز خرید با وجود تازه تأسیس بودنش، در میان بهترین مراکز خرید تهران شناخته شود. از جمله امکانات این مرکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• 7 طبقه پارکینگ با 700 جایگاه پارک خودرو
• یک طبقه هایپراستار با مساحت تقریبی ۳۰۰۰ مترمربع
• یک طبقه کاملاً اختصاصی هوم سنتر با مساحت تقریبی ۳۰۰۰ مترمربع
• یک طبقه فودکورت با مساحت تقریبی ۳۰۰۰ مترمربع به همراه ۱۴ واحد مختلف عرضه محصولات غذایی و ۸۰۰ عدد صندلی
• یک طبقه شامل مجموعه کافی‌شاپ
• دو طبقه پردیس سینما شامل ۶ سالن مختلف VIP و ۶۰۰ صندلی
• فودکورت روباز در روف‌گاردن
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

هدیش مال کجاست؟


آدرس: تهران، پاسداران، میدان هروی، گلستان پنجم، شماره 14.
مرکز تجاری هدیش مال در جهت جغرافیایی شمال شرق تهران و در فاصله‌ای کوتاه از میدان هروی قرار گرفته است. دسترسی شما با انواع وسایل نقلیه به این مرکز خرید به‌سرعت و به‌راحتی انجام خواهد شد. نزدیکی این مرکز خرید به اتوبان امام علی (ع) و اتوبان زین‌الدین باعث شده مراجعان بتوانند به‌راحتی به هدیش مال دسترسی داشته باشند.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

راهنمای طبقات هدیش مال هروی


جالب است بدانید که در این مرکز خرید ۱۶ طبقه، ۷ طبقه به پارکینگ خودروها اختصاص داده‌اند. سایر طبقات نیز مختص فروشگاه‌ها، کافه، فودکورت و سینما هدیش مال هستند.
در ادامه با طبقات متخلف هدیش مال و امکانات و ویژگی‌های هر طبقه بیشتر آشنا می‌شویم:

هایپرمارکت هدیش مال در طبقه منفی یک


هایپرمارکت هدیش مال فضای بسیار بزرگی را در طبقه منفی یک به خود اختصاص داده است؛ در این طبقه طیف بسیار گسترده‌ای از اجناس سوپرمارکتی، آرایشی و بهداشتی و... به فروش می‌رسند. در ضمن از این طبقه می‌توانید مستقیماً به پارکینگ که در طبقات منفی قرار گرفته بروید؛ پس اگر حجم خریدهایتان از هایپرمارکت زیاد است، نگران حمل آن‌ها نباشید.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

طبقات همکف، G1 و G2


در این طبقات می‌توانید طیف گسترده‌ای از کالاها، از شیرینی‌جات و قنادی گرفته تا شال و طلافروشی پیدا کنید. برخی از فروشگاه‌های برند و شناخته‌شده مانند پاریس هیلتون، وادین کوک و دیوید جونز در این طبقات قرار گرفته‌اند.

طبقه اول و طبقه دوم مرکز تجاری هدیش مال


طبقات اول و دوم هدیش مال هروی به فروش محصولات برندهای شناخته‌شده و فروشگاه‌های لوکس اختصاص پیدا کرده است؛ پس اگر برند پوش هستید، خرید از این دو طبقه را از دست ندهید! در این طبقات می‌توانید لباس، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و زیورآلات موردنظرتان را پیدا کنید.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

طبقه سوم مرکز تجاری هدیش مال


طبقه سوم این مجموعه را به فعالیت‌های فرهنگی مانند برگزاری نمایش‌ها، نمایشگاه‌های فصلی و همایش‌های مختلف اختصاص داده‌اند. ضمن اینکه این طبقه پاتوق افرادی است که عاشق اتومبیل‌های مدرن و لوکس یا قدیمی و کلاسیک هستند. نکته جالب طبقه سوم این است که این طبقه تنها بخش هدیش مال است که آسانسورهای مخصوص به خود را دارد؛ این آسانسورها برای ورود اختصاصی خودروها به طبقه سوم تعبیه شده‌اند.

طبقه چهارم مرکز تجاری هدیش مال


طبقه چهارم شاید برای بعضی‌ها محبوب‌ترین قسمت این پاساژ باشد؛ فودکورت هدیش مال در طبقه‌ی چهارم و در قلب این مرکز خرید قرار گرفته است. طبقه‌ای که با رستوران‌های متعدد و متنوع و عرضه غذاهای گوناگون مثلاً غذاهای دریایی و اصیل ایرانی، بهترین نقطه برای شکم گردی محسوب می‌شود.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

طبقه پنجم مرکز تجاری هدیش مال


این طبقه پر از کافی‌شاپ است. اگر گرسنه شدید یا دوست داشتید میان خریدهای خود کمی استراحت کرده و خود را به یک نوشیدنی یا اسنک دعوت کنید، حتماً سری به طبقه پنجم بزنید. ضمن اینکه کافه‌ها و رستوران‌های این طبقه برای قرارهای عاشقانه، خواستگاری‌کردن، مراسم تولد، عقد قراردادهای کاری یا حتی یک گپ کوتاه دونفره، از دنج‌ترین کافه‌های تهران محسوب می‌شوند. البته در این طبقه چند واحد اداری و چند مزون لباس نیز فعال هستند.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

طبقات ششم و هفتم مرکز تجاری هدیش مال


طبقات ششم و هفتم به کتابخانه و سینما هدیش مال اختصاص یافته‌ است. طبقه‌ای که اگر عاشق مطالعه هستید، برای شما بهترین نقطه دنیا محسوب می‌شود. ضمن اینکه برای برگزاری مراسم‌های آکادمیک و علمی هم چندین مرکز همایش فوق مجهز و لوکس اخیراً در این طبقه راه‌اندازی شده است.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

روف‌گاردن در مرکز تجاری هدیش مال


روف‌گاردن همان‌طور که از نامش مشخص است یکی از لوکس‌ترین نقاط این مرکز خرید است و با ویوی زیبای خود از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌رود. توصیه می‌کنیم به‌عنوان یک نقطه بسیار آرام و بسیار دنج در میان هیاهوی این مرکز خرید، حتماً از روف‌گاردن هم دیدن کنید.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

سینما هدیش مال؛ اکران برترین فیلم‌های کشور


سینماهای مجهز و VIP یکی از شگفت‌انگیزترین بخش‌های مرکز خرید هدیش مال محسوب می‌شود. طبقات ششم و هفتم با سالن آمفی‌تئاتر، سالن کنسرت و ۴ سالن سینما، از طبقات پر رفت‌وآمد در این مرکز خرید محسوب می‌شوند و این مرکز خرید را به یکی از محبوب‌ترین جاهای تفریحی تهران تبدیل کرده‌اند.
در سالن آمفی‌تئاتر شما می‌توانید به تماشای نمایش‌های بی‌نظیر و متعدد تئاتر نشسته و یا از حضور در کنسرت‌های مختلف لذت ببرید. شایان‌ذکر است که وجود چنین مجموعه کاملی در شهر تهران سبب شده تا هدیش مال در دسته خاص‌ترین مراکز خرید پایتخت قرار بگیرد. در سالن‌های سینمای این مرکز به‌واسطه سیستم‌های مدرن پخش صدا و تصویر، می‌توانید با کیفیتی بسیار بالا از تماشای فیلم‌های موردعلاقه خود لذت ببرید.
نکته مهمی که در مورد سالن کنسرت و موسیقی باید به آن اشاره کنیم این است که این سالن برای اجرای برنامه‌ها و موسیقی‌های زنده هم بهینه‌سازی و طراحی شده است. به همین دلیل با بالاترین کیفیت صدا، می‌توان از کنسرت‌های مختلف لذت برد. چه یک هنرمند فعال در حوزه موسیقی فولکلور باشید و چه یک پیانیست یا رهبر ارکستر، درهرحال این سالن برای حضور شما به مناسب‌ترین شکل ممکن ساخته شده است. سالن آمفی‌تئاتر مرکز خرید هدیش مال هروی هم به‌عنوان یک سالن چندمنظوره در نظر گرفته شده و این قابلیت را دارد که هم برای برگزاری کنفرانس‌ها، تئاترهای معمولی و موزیکال و حتی ارائه‌ها هم قابل استفاده باشد.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

فودکورت هدیش مال


یکی از نقاط قوت مرکز خرید هدیش مال طبقه چهارم آن یعنی فودکورت و مجموعه رستوران‌هایی است که با بهترین غذاها از شما پذیرایی می‌کنند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از واحدهای تهیه و سرو غذا و رستوران‌ها در این مرکز خرید، فعال هستند و افتتاح شده‌اند. این طبقه در طول روز یکی از پرجمعیت‌ترین و پررفت‌وآمدترین نقاط هدیش مال محسوب می‌شود. چون با تنوع غذایی بالایی که دارد همیشه شلوغ و پر رفت‌وآمد است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از دلایل اصلی پررونق بودن این مرکز، خرید فودکورت مجهز و مدرن آن است.
طبقه فودکورت در هدیش مال غذاخوری‌های تابستانه و زمستانه هم دارد. مثلاً اگر در فصل گرم تابستان به این مرکز خرید رفتید، در فضایی مطبوع و خنک آن می‌توانید لذیذترین غذاها را در کنار دوستان و خانواده میل کنید. در شب‌های گرم تابستان هم حضور در روف‌گاردن به شما این اجازه را می‌دهد که به همراه ورزش بادهای خنک شبانه، غذای خود را در برخی از بهترین کافه های روباز تهران نوش جان کنید. ضمن اینکه سیستم‌های مدرن و مجهز گرمایشی هم فصل سرد زمستان را برای شما به مطبوع‌ترین فصل سال در فودکورت هدیش مال تبدیل می‌کند.
در ادامه رستوران ساج با بهترین غذاها و لذیذترین خوراکی‌های دریایی مانند ماهی کبابی، میگو کبابی، فیش‌اندچیپس و منوی کاملی از پیتزا و پاستا و سالادها از شما میزبانی خواهد کرد. جالب است بدانید که در رستوران ساج غذاها را بر روی ساج تهیه و طبخ می‌کنند و به همین دلیل نام این رستوران ساج انتخاب شده است. غذاهایی که بر روی ساج پخته می‌شوند، طعم متفاوت و خاصی دارند. در این رستوران میگوها و قزل آلا با سس زعفران از جمله دوست‌داشتنی‌ترین غذاها محسوب می‌شوند.
همین‌طور رستوران میزبان هم که از پیشتازان در تولید و عرضه غذاهای مدرن و نوین محسوب می‌شود در این طبقه شعبه دارد. این رستوران بهترین غذاهای روزانه ایرانی و سنتی را به‌راحتی می‌تواند برای مجالس، شرکت‌ها، سمینارها و سازمان‌های معتبر به‌صورت وعده‌های غذایی، آماده و سرو کند.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

راه های دسترسی به هدیش مال هروی


دسترسی به این مرکز خرید به‌راحتی انجام می‌شود. همان‌طور که گفتیم این مرکز خرید در محله هروی قرار گرفته و محله هروی به چهار اتوبان اصلی در تهران دسترسی اولیه دارد. بر همین اساس یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هدیش مال این است که به‌واسطه قرار گرفتن و حضور در میدان هروی، دسترسی آسانی از تمام نقاط پایتخت به سمت خود دارد. شما در هر نقطه از تهران که باشید می‌توانید از طریق اتوبان صدر، زین‌الدین، امام علی و صیاد شیرازی و با طی کردن مسیری مشخص خود را به هدیش مال برسانید.
میدان هروی از جهت شمال محدود می‌شود به اتوبان شهید صدر که از غرب به شرق امتداد دارد. سپس به بزرگراه‌های نیایش و چمران متصل می‌شود که دسترسی کاملی به نقاط غرب تهران را برای شما فراهم می‌کنند. ضمن اینکه بزرگراه امام علی از جمله مهمترین و اصلی‌ترین شاهراه‌ها در تهران محسوب می‌شود. به همین دلیل مسیر کوتاه این مرکز خرید تا بزرگراه امام علی یک مزیت برای تمام افرادی است که قصد دارند از این مرکز خرید، دیدن کنند. از میدان هروی هم می‌توان با اتوبوس به میدان رسالت، میدان قدس و بعد از آن به خیابان معلم رسید. لازم به ذکر است که از میدان هروی خطوط BRT هم به سمت بزرگراه امام علی حرکت می‌کنند.
نکته مهمی که در مورد در پردیس سینمای هدیش مال باید بدانید این است که تا قبل از افتتاح این مرکز خرید، تمامی پردیس‌های سینمایی تقریباً در غرب تهران قرار داشتند و دسترسی به سینما برای ساکنان شرق تهران سخت بود. اما بعد از راه‌اندازی پردیس سینما هدیش مال، حالا ساکنان شرق تهران هم می‌توانند از تماشای اکران به‌روزترین فیلم‌ها در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرند.
با نگاهی مختصر به نقشه مترو تهران خواهید دید که ایستگاه مترو میدان هروی در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته و دسترسی به هدیش مال را بسیار آسان کرده است. در ضمن ایستگاه اتوبوس چهارراه پاسداران هم که در فاصله بسیار کوتاهی از این مرکز خرید قرار گرفته، حمل و نقل شما با وسایل نقلیه عمومی را برایتان ممکن می‌سازد.
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

ساعات کاری و شماره تماس هدیش مال


مرکز خرید هدیش مال هروی مانند بیشتر مراکز خرید شروع کار خود را از ساعت ۱۰ صبح در نظر گرفته است. پایان فعالیت این مال هم تا یک ساعت مانده به نیمه‌شب یعنی ساعت ۱۱ شب درنظر گرفته شده است. همچنین در روزهای تعطیل رسمی و مناسبت‌های رسمی تقویم، گاهی این مرکز خرید تا ساعت ۱۲ شب فعال است.
ارتباط با مرکز خرید هدیش مال هروی از طریق ایمیل، سایت و شماره تلفن امکان‌پذیر است. برای ارائه نظرات خود یا هر انتقاد و پیشنهادی می‌توانید از این راه‌های ارتباطی استفاده کنید.
شماره تماس: 22950101-021
سایت: Hadish.ir
ایمیل: info@hadish.ir
هدیش مال هروی؛ معرفی کامل مرکز خرید و سینما هدیش مال

کلام آخر


مرکز خرید هدیش مال یکی از مدرن‌ترین، لوکس‌ترین و به‌روزترین مراکز خرید شرق شهر تهران است. ضمن اینکه فراموش نکنید که بعد از گردش و خرید از این مرکز تجاری، حتماً باید سری هم به کافه و فودکورت آن بزنید. ضمن خرید هم فرزند خود را به خانه کودک پیکولو برده تا در حین خرید شما، او هم از حضور در مکانی ایمن و فضایی مفرح و سرگرم‌کننده لذت ببرد.

سؤالات متداول



سینما هدیش مال کجاست؟


در طبقات ششم و هفتم هدیش مال، سینما و سالن آمفی‌تئاتر قرار دارد.

بهترین راه دسترسی به هدیش مال چیست؟


نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید هدیش مال، ایستگاه مترو میدان هروی است. همین‌طور ایستگاه اتوبوس چهارراه پاسداران هم در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد.

چطور بلیط VIP سینما هدیش مال را خریداری کنم؟


بلیط VIP هدیش مال به‌صورت آنلاین قابل‌تهیه است.

آیا هدیش مال پارکینگ دارد؟


بله، این مرکز خرید به 7 طبقه پارکینگ تجهیز شده است.

ساعت کاری مرکز خرید و سینما هدیش مال به چه صورت است؟


هدیش مال هروی از ساعت 10 صبح تا ساعت 11 شب و در روزهای تعطیل تا ساعت 12 شب فعال است.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است