search
menu

مراکز خرید قونیه

[ پنهان کردن ]
مراکز خرید قونیه در شهری تاریخی
مرکز خرید کنت پلازا
مرکز خرید (اوتلت) نوادا
مرکز خرید کولسیت
هرماچی
بی پلازا
ام۱
مرکز خرید تاکی
فرش فروشی کاروان
مراکز خرید قونیه در کنار جاهای دیدنی قونیه گردشگرانی که برای بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی قونیه به این شهر سفر می‌کنند را پذیرایی می‌کنند. شما در مراکز خرید قونیه می‌توانید کالاهای مورد نیازتان را تهیه کنید تا علاوه بر غنای فرهنگی، کمی هم خرید کرده باشید. در این نوشته با برخی از مرکز خریدهای قونیه آشنا می‌شویم:

مراکز خرید قونیه در شهری تاریخی


قونیه یکی از تاریخی‌ترین و فرهنگی‌ترین شهرهای ترکیه است. قونیه شهری است که به سبب میزبانی از آرامگاه مولانا جلاالدین محمد بلخی مشهور به مولوی یا مولانا شناخته می‌شود. مولانا شاعر پارسی‌گو در پایان زندگی در این شهر ساکن شد و اکنون موزه و آرامگاه مولانا مهمترین مکان تاریخی و دیدنی قونیه است. اما در همین شهر تاریخی و کهن، مراکز خرید و فروشگاه‌های مدرن و پررونقی تاسیس شده‌اند. هر چند قونیه نسبت به شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول و آنکارا شهر کوچکتر با اقتصاد کوچکتری باشد و یا نسبت به شهرهای پرگردشگری مانند آلانیا، آنتالیا و مارماریس، گردشگران کم‌شمارتری را میزبانی کند، اما تعداد گردشگران ورودی به این شهر آنقدری هست که رونق‌بخش بازارها و مراکز خرید مدرن و سنتی آن باشد. در این نوشته با بعضی از این مرکز خریدها آشنا می‌شویم. برخی از آنها موفق‌تر و پرطرفدارتر هستند و برخی تازه‌تاسیس و کم مشتری‌تر.

مرکز خرید کنت پلازا


مرکز خرید کنت پلازا قونیه (Kent Plaza Shopping Center) یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مراکز خرید قونیه است. این مال مدرن دارای امنیت بالایی است و همه ویژگی‌های استاندارد یک مال مثل سینما، رستوران، مغازه‌های خرده‌فروشی و کافه را در خود دارد. شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای در آخرین طبقه این مرکز خرید محلی مناسب برای وعده‌های غذایی است.

مرکز خرید (اوتلت) نوادا


برای دسترسی به مرکز خرید (Novada Outlet Konya) قونیه می‌توانید از حمل و نقل عمومی یا خودروی شخصی استفاده کنید. از مرکز خریدهای تازه‌تاسیس قونیه است و ممکن است همه کالاها یا برندهای مورد نظرتان را در آن پیدا نکنید. اما شما را به عنوان یک مرکز خرید و فروشگاه مدرن راضی می‌کند.
مراکز خرید قونیه

مرکز خرید کولسیت


در مرکز خرید کولسیت (Kulesite Alisveris Merkezi) می‌توانید برندهای ترکیه‌ای و بین‌المللی را در آن پیدا کنید. رستوران‌ها و غذاخوری‌های این مرکز خرید در آخرین طبقه آن قرار گرفته‌اند و فست فود یا کباب‌های ترکیه‌ای عرضه می‌کنند.

هرماچی


مغازه شیرینی‌فروشی و قنادی Hurmaci شیرینی‌های ترکیه‌ای، خرما و فرآورده‌های غذایی متنوع از محصول خرما را عرضه می‌کند. مشتریان فروشگاه از شیرینی‌ها و محصولات متنوع آن رضایت داشته‌اند.

بی پلازا


مرکز خرید Bey Plaza هم مراکز و دفتار اداری را در خود دارد و هم فروشگاه‌های خرید کالای عادی. اما برخی از مشتریان توصیه کرده‌اند مراقب قیمت‌های بالای برخی از فروشندگان باشید.

ام۱


یکی از بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید قونیه، مرکز خرید ام ۱ است. مرکز خرید (M1) دارای رستوران‌های متنوع و زمین بازی برای کودکان است. این مرکز خرید هم فضای زیادی دارد و هم خدمات متنوع رفاهی را به شما عرضه می‌کند. در فصل‌های پرگردشگر این مرکز خرید هم شلوغ‌تر و پررفت ‌و آمدتر از باقی روزهای سال است.
مراکز خرید قونیه

مرکز خرید تاکی


مرکز خرید TOKI قونیه در شمال شهر قرار دارد و فاصله‌اش با مرکز شهر کمی زیاد است. اما محوصلات خوراکی و کشاورزی و اقلام دیگر را می‌توانید با قیمت‌های رقابتی و مناسب تهیه کنید.

فرش فروشی کاروان


فرش فروشی کاروان (Karavan) از جمله مراکز خرید قونیه است که فرش‌های زیبا برای علاقه‌مندان به صنایع دستی را عرضه می‌کند. در این فروشگاه می‌توانید فرش و گلیم نو و دست دوم را تهیه کنید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است