search
menu

مراکز خرید بودروم

[ پنهان کردن ]
مراکز خرید بودروم
مرکز خرید اوآسیس
بلوار آتاترک
بازار مرکزی بودروم
خیابان بارلار سوکاگی
مرکز خرید میدتاون
فروشگاه چرم مدرن
مراکز خرید بودروم بخشی از جذابیت‌های شهر بودروم یا بدروم ترکیه هستند و گردشگرانی که برای لذت بردن از طبیعت این شهر ساحلی ترکیه به آن سفر می‌کنند، حتما سری هم به مراکز خرید بودروم می‌زنند. در این نوشته نگاهی گذرا داریم به بعضی از مهمترین مراکز خرید بودروم:

مراکز خرید بودروم


شهر بودروم یا بدروم ترکیه دارای بازارها و مراکز خرید متعدد و جذابی است. مراکز خرید بودروم چه بازارهای سنتی این شهر ساحلی و چه مال‌ها و مراکز خرید مدرن آن طیف گسترده‌ای از کالاهای مورد نیاز گردشگران را به عنوان سوغاتی، یادگاری یا خرید اقلام مورد نیاز در طول سال را فراهم می‌کنند.

مرکز خرید اوآسیس


مرکز خرید Oasis در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و از آن زمان تا کنون یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید بودروم به شمار می‌رود. این مرکز خرید بدروم ۲۵۰۰۰ متر مربع مساحت، ۲۴۰ مغازه، ۵ سینما و چندین رستوران و کافه دارد. در این مرکز خرید شما می‌توانید لباس و کفش را هم با برندهای مشهور جهانی و هم از برندهای کمترشناخته‌شده ترکیه‌ای تهیه کنید. مرکز خرید اوآسیس به خاطر سرگرمی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیزش مشهور است. از جمله آنها می‌توان به نمایش‌های آکروبات و بندبازی اشاره کرد.
مراکز خرید بودروم

بلوار آتاترک


بلوار آتاترک (Atatürk) یکی از مشهورترین خیابان‌های بودروم برای کسانی که است که عاشق قدم زدن و خرید کردن هستند. مغازه‌های این بلوار دسته‌بندی‌ها و قیمت‌های متفاوتی را به شما عرضه می‌کنند. فروشگاه‌های برندهای لوکس و معتبر جهانی و مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی و یادگاری‌های ویژه و استثنایی. اما گردشگرانی که به دنبال خریدهای اقتصادی‌تری هستند به سراغ فروشگاه‌هایی می‌روند که محصولات ترکیه‌ای عرضه می‌کنند و طبیعتا قیمت‌های پایین‌تری دارند. شما می‌توانید در فروشگاه‌های این مرکز خرید بدروم می‌توانید کفش، محصولات چرمی، کیف و پوشاک دیگر را خریداری کنید. در اینجا محصولاتی ساخته شده از صدف و مرواریدهای طبیعی دریایی می‌توانید پیدا کنید.

بازار مرکزی بودروم


یکی از مراکز خرید بدروم که می‌توان آن را به خاطر زیبایی‌اش به عنوان جاهای دیدنی بودروم هم تصور کرد، بازار مرکزی بدروم است. خیلی سخت است شما دسته خاصی از کالاها را تصور کنید ولی نتوانید در این بازار آن را پیدا کنید. در این بازار انواع میوه و سبزیجات تازه، ادویه، شیرینی‌های ترکیه‌ای و محصولات و صنایع دستی بومی ترکیه یافت می‌شود. شما در بازار مرکزی بودروم می‌توانید در سطوح قیمتی و کیفیتی خیلی گسترده‌ای انواع این گروه کالاها را پیدا کنید: محصولات چرمی، لباس و پارچه‌های تولید ترکیه، صنایع دستی و سوغاتی‌های گوناگون.
خانم‌ها می‌توانند در این بازار بگردند و انواع مختلف و جدیدی از جواهرات، فرش‌های دست‌باف، لباس‌های زنانه و دیگر زیورآلات را پیدا کنند.

خیابان بارلار سوکاگی


بیشترین تعداد مغازه‌های جواهرفروشی در خیابان بارلار سوکاگی (Barlar Sokagi) بدروم قرار گرفته است. این مرکز خرید بودروم هم برای مردان و هم برای زنان جذاب است. چون زیورآلات و جواهراتی برای سلایق و گرایش‌های مختلف را می‌توانید در آن پیدا کنید. هر مغازه‌ای شما را با محصولی تازه و عجیب شگفت‌زده می‌کند. علاوه بر جواهرات شما در مغازه‌هایی در این خیابان می‌توانید کفش‌های چرمی دست‌دوز یا پارچه‌های سنتی و محلی را خریداری کنید.
مراکز خرید بودروم

مرکز خرید میدتاون


یکی دیگر از فروشگاه‌های مدرن و تازه‌تاسیس بودروم مرکز خرید مید تاون (Midtown Shopping Mall) است. میدتاون از جمله مراکز خرید بدروم است که در بلوار جمهوریت بودروم قرار گرفته است. مرکز خرید میدتاون فروشگاه بزرگی در نزدیکی ایستگاه مترو است و اگر با خودرو به آن می‌روید بدانید کمی مشکل جای پارک خواهید داشت. این مرکز خرید بدروم چندین رستوران و کافه را در فود کورت خود جای داده است.

فروشگاه چرم مدرن


فروشگاه چرم مدرن (Moden Leather Shop) از مراکز خرید بودروم است که شما می‌توانید از آن خزهای طبیعی و انواع محصولات چرمی مثل کت و کفش‌های چرمی با کیفیت را خریداری کنید. این فروشگاه چندین شعبه در سطح شهر بدروم دارد و محصولات زنانه و مردانه را با قیمتی باورنکردنی عرضه می‌کند.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است