search
menu

مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر

[ پنهان کردن ]
معرفی مجتمع تجاری، فرهنگی کوروش
سینما کورش
فروشگاه‌های پاساژ کوروش
پارکینگ طبقاتی کوروش
بخش نگهداری کودک
شهربازی کوروش
سالن‌های همایش
فودکورت کوروش
روف گاردن کورش
سایر امکانات رفاهی مجتمع تجاری- فرهنگی کوروش
چرا مردم محلی کوروش را دوست دارند؟
چرا باید از کوروش بازدید کنید؟
راه‌های دسترسی به مجتمع کوروش
در حالی که خرید در بازار تهران هنوز جزء جدانشدنی زندگی مردم است، مراکز خرید تهران مانند مرکز خرید کوروش نیز همواره مملو از جمعیت است. مردم همیشه از قدم زدن در راهروهای مراکز خرید تهران، غذا خوردن در رستوران‌ها و کافه‌های آنها، تفریح با امکانات جانبی و در نهایت خرید لذت می برند. تقریباً تمامی مراکز خرید تهران مجهز به هایپرمارکت، فودکورت، خانه بازی و سینما هستند که افراد می‌توانند اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و دوستان در آنجا سپری کنند. مرکز خرید کوروش، یکی از این مراکز است که طرفداران فراوانی دارد. اگر به تهران سفر نکردید، بعد از آشنا شدن با این مجموعه حتما به سفر به تهران و خرید بلیط هواپیما برای این شهر علاقه‌مند خواهیدشد.
مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر

معرفی مجتمع تجاری، فرهنگی کوروش


مجتمع کوروش تهران یکی از مجلل‌ترین و بزرگترین مراکز خرید پایتخت است که در فضایی به وسعت ۹۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. این مجموعه دارای معماری و تجهیزات مدرن است و نقش مهمی در ارائه خدمات رفاهی دارد و می‌تواند بخش خوبی از یک تهرانگردی جذاب باشد. قسمت فروش مجموعه شامل ۵۵۰ واحد تجاری با ارائه بهترین محصولات برندهای معروف دنیا است. مجتمع کوروش از بخش‌های متعددی مانند شهربازی، ۱۲ سالن کنسرت و سینماهای مختلف به همراه رستوران‌های بین‌المللی و کافی‌شاپ‌های بزرگ تشکیل شده است. مجتمع کوروش به لطف فضای پارکینگ مدرن ساختمان دارای ظرفیت ۱۸۰۰ پارکینگ است.
از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به سیستم ضد سرقت، سیستم مانیتورینگ و فن کویل چیلر و سقفی آن اشاره کرد. نمای سازه این مجتمع شیک و قابل توجه است و به عنوان یک مجموعه چند منظوره، بازدیدکنندگان زیادی را با اهداف مختلف به خود جذب می‌کند. این مجموعه با ارائه طیف وسیعی از برندهای خارجی و داخلی به مکانی تبدیل شده است که افراد با بودجه‌های متفاوت می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند.
حال قصد داریم امکانات رفاهی، گردشی و تجاری کوروش را بیشتر توضیح دهیم:

سینما کورش


در تاریخ ۶ مرداد ۱۳۹۳، سینما کوروش، بزرگ‌ترین پردیس سینمایی کشور در تهران، با اکران شهر موش‌ها ۲ راه‌اندازی شد. این سینما با ۱۴ سالن از طبقه سوم تا ششم تجاری، فرهنگی و تفریحی ساخته شده است. پردیس سینمایی مجتمع کوروش با سرمایه گذاری گروه صنعتی گلرنگ در مدت چهار سال و افزودن ۲۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای کشور ایجاد شده است.
16 هزار متر مربع از مجتمع کورش به ۱۴ سالن سینمای سینما کوروش اختصاص یافته است. سالن سینما، سالن VIP و سالن ویژه تئاتر با بهترین کیفیت صوتی و تصویری به نمایش درآمده و به نام سینماهای قدیمی لاله زار نامگذاری شده است. اولین اکران مردمی برخی از فیلم‌های سینمایی پر سروصدا در این سینماپلکس اجرا می‌شود. کیفیت فوق‌العاده سالن‌های سینمایی و ظرفیت بالای آنها باعث شده است که رفتن به این سینما همیشه بین فیلم‌دوستان در اولویت قرار بگیرد. این سینما به توجه به امکاناتی که دارد یکی از مکان های تفریحی در تهران به حساب می‌آید.

مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر]

فروشگاه‌های پاساژ کوروش


در قسمت‌های گوناگون این فروشگاه، فروشگاه‌های مختلفی به صورت پراکنده اقدام به ارائه محصولات خود می‌کنند و فعالیت‌های فروش کالا و خدمات انجام می‌دهند. برندهای بین‌المللی و معروف متعددی در این مرکز خرید، در فروشگاه‌های مجهز طبقات کوروش فعالیت می‌کنند و محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند. از جمله این فروشگاه‌ها جین وستُ، ال سی وایکیکی، نایکی، آدیداس و ... است. فروشگاه‌های مخصوص برندهای خارجی معمولا چند دهنه هستند و هر کدام بخش زیادی از طبقات را گرفته‌اند. مغازه‌هایی که در طبقات مرکز خرید فعالیت می‌کنند نیز، مغازه‌هایی مدرن، مجهز و لاکچری هستند که به روزترین محصولات را در ویترین‌های خود به نمایش گذاشته‌اند. به علاوه اگر به دنبال خرید مواد غذایی و لوازم ضروری به قیمت مناسب هستید. در طبقه زیرین همکف این مرکز خرید، یک هایپرمارکت بزرگ و با امکانات قرار دارد. به این ترتیب شما می‌توانید تمامی مواد غذایی مورد نیاز و محصولات بهداشتی و آرایشی خود را از این هایپرمارکت تهیه کنید. در صورتی که بلیط پرواز تهران را رزرو کردید و قصد خرید از پاساژ های بزرگ را دارید، پاساژ کوروش را در لیست خود قرار دهید.

مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر

پارکینگ طبقاتی کوروش


یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده مرکز تجاری-تفریحی کوروش، پارکینگ طبقاتی آن است. این پارکینگ مجهز هفت طبقه دارد و دارای ظرفیت ۱۸۰۰ خودرو است. از مزایای این پارکینگ هوشمند بودن آن است. بنابراین دیگر لازم نیست نگران جای پارک مناسب برای خودروی خود باشید. پارکینگ طبقاتی کوروش به قدری بزرگ و با امکانات است که با خیال راحت می‌توانید خودروی خود را در آن پارک کنید و بدون هیچ نگرانی از طبقات این مرکز خرید دیدن کنید. استفاده از پارکنیگ کوروش محدودیت زمانی ندارد و شما تا هر زمان که قصد دارید می‌توانید خودروی خود را آنجا بگذارید.

بخش نگهداری کودک


اگر قصد دارید به مرکز خرید کوروش بروید و ساعاتی را برای خرید کردن بگذرانید، ممکن است کودک شما از اینکه همه جا همراه شما باشد ناراحت باشد و خسته شود. نگران نباشید! مرکز خرید کوروش حتی به فکر کودکان شما و فراهم کردن وسایل سرگرمی برای آنها نیز است. قسمت بازی و نگهداری کودکان واقع در طبقه سوم این فروشگاه است. این بخش مهیج از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به شما خدمات ارائه می‌دهد. بنابراین با سپردن کودکان خود به بخش نگهداری کودک، هم با خیال راحت می‌توانید در این مرکز خرید گردش کنید و هم اگر کارهای دیگری خارج از این فروشگاه دارید، به آنها برسید.
مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر

شهربازی کوروش


در طبقه دوم مجتمع تجاری، فرهنگی کوروش، یک شهربازی فوق‌العاده و مهیج به نام شهربازی ژوپیتر واقع شده است. این شهربازی محلی شگفت‌انگیز برای سرگرمی کودکان و نوجوانان است. این شهربازی سرشار از بازی‌های گوناگون، شادی و هیجان است. بازی‌های متنوع این شهربازی تعداد بسیاری از کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان را به خوبی سرگرم می‌کنند. به علاوه شما می‌توانید در این مکان بازی‌های ویدیویی متنوعی انجام دهید و یا اینکه با دوستان و خانواده خود بازی‌های جدید و سرگرم‌کننده روز دنیا را در این مکان امتحان کنید.

سالن‌های همایش


چنانچه قصد برگزاری جشن، سمینار، کنفرانس و ... را دارید. می‌توانید از سالن‌های متعدد و مجهز مجتمع تجاری، فرهنگی کوروش استفاده کنید. این سالن‌های آماده ارائه کلیه خدمات پذیرایی و استقبال از مهمانان شما هستند. دکوراسیون داخلی و چیدمان سالن‌های همایش کوروش مدرن و به روز است. همینطور این سالن‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که مراسمات سخنرانی و بزرگداشت به خوبی اجرا شوند.
مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر

فودکورت کوروش


فودکورت‌های کوروش در دو طبقه مجزا در این مرکز خرید قرار گرفته اند. اولین فود کورت واقع در طبقه در کنار شهربازی ژوپیتر کوروش است. این فودکورت فضای زیادی دارد که شما هم می توانید از منوی کافی شاپ آن استفاده کنید و هم از منوی غذا و فست فود آن می‌توانید غذا تهیه کنید.
دومین فودکورت کوروش، فودکورت بام کوروش است. این فودکورت فضایی فوق‌العاده مانند روف گاردن همین مرکز خرید دارد. این فودکورت در طبقه هفتم این مرکز خرید واقع است و یکی از بهترین رستوران در تهران و مجهزترین فودکورت‌های کشور است. مساحت این فودکورت بالغ بر ۱۶۰۰ متر مربع است. در این مکان شما هر مدل غذای ایرانی و بین‌المللی را می‌توانید سفارش دهید. به علاوه اگر علاقمند به فست فود باشید،‌ بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای فست فود ایران در این فودکورت به شما خدمات ارائه می‌دهند.

روف گاردن کورش


روف گاردن وسیع مجتمع تجاری فرهنگی کوروش دارای مساحتی بالغ بر ۱۰۳۰ متر مربع است. این روف گاردن تماشایی چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر به شما ارائه می‌دهد. به علاوه کاملا به وسیله سقف‌های متحرک پوشش داده شده است. شما می‌توانید در رستوران بزرگ روف گاردن کوروش که در کنار فود کورت آن غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید یا اینکه با یک قهوه یا چای گرم از گذران اوقات خود در این مکان لذت ببرید و از فضای زیبای اطراف خود برای عکاسی با دوستان خود استفاده کنید.
مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر

سایر امکانات رفاهی مجتمع تجاری- فرهنگی کوروش


مجتمع کوروش علاوه بر مکان‌ها و فروشگاه‌هایی که ذکر شد،‌ اماکن خدماتی و رفاهی متعدد دیگری نیز دارد. از جمله نمازخانه مجهز و بزرگ فروشگاه، اینترنت رایگان، خدمات ماساژ، اتاق فرار، شعب بانک های ملت و پاسارگاد، انتشارت نشر چشمه، خدمات اورژانس، باجه‌های فروش خوراکی های خاص و جذاب، کلاب آنلاین، کارواش، خیاطی، رادیو کوروش و ...
سوالاتی که معمولا درمورد این مجموعه مطرح می‌شوند:

چرا مردم محلی کوروش را دوست دارند؟


مجتمع کوروش/ سینماپلکس با ۵۵۰ واحد، کافه، رستوران و سینما یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید تهران است. این مکان به یکی از مراکز اصلی تفریح و خرید تبدیل شده است. بنابراین افراد زیادی آن را دوست دارند و خواهان مراجعه به آن هستند.

چرا باید از کوروش بازدید کنید؟


بسیاری از جوانان وقت خود را در اینجا می‌گذرانند تا از برندها و مغازه‌های چشم‌نواز لذت ببرند، گاهی اوقات فقط برای دیدن ویترین فروشگاه‌ها به آن مراجعه می‌کنند! به علاوه امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی در این مجتمع وجود دارد که همه می‌توانند از آنها استفاده کنند و لذت ببرند.

راه‌های دسترسی به مجتمع کوروش


شما برای مراجعه به این مجتمع می‌توانید با خودروی شخصی خود از اتوبان‌های همت، حکیم و آبشناسان به اتوبان ستاری بروید و در خیابان پیامبر شرقی وارد پارکینگ شوید. چنانچه قصد دارید با مترو،‌ اتوبوس و تاکسی به این مجتمع بروید، با خط مترو در ایستگاه‌ صادقیه یا ارم سبز پیاده شوید و با اتوبوس‌هایی که از اتوبان ستاری عبور می‌کنند، به این مکان بروید. همچنین از طریق تاکسی‌های مترو نیز می‌توانید روبروی درب ورودی کوروش مال پیاده شوید.
مرکز تجاری کوروش کجاست؟ معرفی کوروش مال به همراه تصاویر

کلام آخر
مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی کوروش، یکی از مال‌ها و مجتمع‌های بزرگ و دیدنی غرب شهر تهران است که در تقاطع اتوبان ستاری و خیابان پیامبر واقع شده است. تمامی خدمات تفریحی، تجاری، گردشی و ... مورد نیاز شما در این مجتمع به شما ارائه می‌شود. با مراجعه به این مجتمع، دیگر متوجه گذران زمان نخواهید شد، زیرا آنقدر خدمات متنوع در این مکان فراوان است که اوقاتی پرلذت و رضایت بخش برای شما فراهم می‌کند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است