search
menu

آبشار شیطان کوه لاهیجان

[ پنهان کردن ]
درباره شیطان کوه
چرا بازدید از شیطان کوه پیشنهاد می شود؟
شیطان کوه در کجاست؟
دیدنی های شیطان کوه
تفریحات شیطان کوه
هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید از آبشار شیطان کوه چقدر است؟
فصل مناسب برای بازدید از شیطان کوه چه زمانی است؟
چگونه به شیطان کوه برویم؟
در نزدیکی شیطان کوه از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی آبشار شیطان کوه برای اقامت وجود دارد؟

درباره شیطان کوه


بعید است کسی به شمال کشور سفر کند و بازدید از شهر زیبای لاهیجان را از قلم بیندازد. طبیعت سرسبز و آغشته به عطر سرمست کننده و دلنشین چای و بهارنارنج لاهیجان چنان روح آدمی را جلا می بخشد که تمام مشکلات را به دست فراموشی می سپارد و بار سنگین روزمره‌گی های زندگی شهری را بر زمین می نهد تا دمی در دل طبیعت، در جایی که به آن تعلق دارد، بیاساید و خود را برای شروعی تازه آماده کند. پس برای تازه شدن روحتان سری به سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما بزنید.
از جنگل های انبوه و تالاب های چشم نواز گرفته تا کوه های مرتفع و آبشارهای خروشان، لاهیجان نه تنها سهم زیبایی خود را تمام و کمال از طبیعت گرفته بلکه انسان را نیز وادار به آرایش بخشی از طبیعت زیبای خود کرده است: آبشار شیطان کوه از جاذبه های مصنوعی این شهر و مصداق بارز این ادعاست که انسان می تواند بدون تخریب طبیعت، آن را دستکاری کند.

چرا بازدید از شیطان کوه پیشنهاد می شود؟


در منطقه بسیار زیبا و خوش آب و هوایی قرار گرفته است.
فرصت بازدید از دیگر جاذبه های اطراف این مکان نظیر آبشار شیان کوه، استخر و بام سبز شیطان کوه را برای بازدیدکنندگان فراهم می سازد.
منظره شگفت انگیز این کوه و آبشارش، تصاویر خاطره انگیز شما را به زیبایی مزین خواهد ساخت.
آبشار شیطان کوه لاهیجان

شیطان کوه در کجاست؟


اگر به سمت مناطق کوهستانی شرق لاهیجان سفر کنید، با یکی از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی شهر سرسبز لاهیجان روبرو خواهید شد: شیطان کوه؛ کوهی که در امتداد سلسله جبال البرز قرار گرفته و جلوه زیبای آن گردشگران بسیاری را هر ساله سوی خود می کشاند. گردشگران برای بازدید از زیبایی های وصف ناشدنی این کوه، باید مسیری تماشایی و سرسبزی را از پای آن طی کنند تا به قله آن، جایی که بام لاهیجان لقب گرفته است، دست یابند و شهر لاهیجان را از نمایی خاص و متفاوت نظاره گر باشد. اما چیزی که این کوه را متفاوت کرده است، آبشار زیبایی است که از دامنه آن به پایین سرازیر می گردد؛ آبشاری مصنوعی که با اینکه ساخته دست انسان است و آب آن توسط استخری در نزدیکی کوه تغذیه می شود، اما به خوبی با تار و پود طبیعت اطراف خود پیوند خورده و بر جلوه زیبا و شکوهمند این مکان افزوده است.
آبشار شیطان کوه لاهیجان

دیدنی های شیطان کوه


همان طور که گفته شد، آبشار شیطان کوه در دل کوهی به همین نام لانه کرده است، کوهی که خود یکی از دیدنی ترین جاذبه های لاهیجان بشمار می رود و با طبیعت بی بدیل خود، منظره رویایی و شگفت انگیزی را از طبیعت به نمایش گذاشته است. اندکی آن طرف تر، استخر تاریخی و زیبایی وجود دارد که قدمت آن به دوران شاه عباس می رسد و با پلی در بخش جنوبی خود، به جزیره ای زیبا متصل گردیده است. اما هیچ کدام از این مناظر به پای منظره دیدنی بام سبز شیطان کوه نخواهد رسید: بی دلیل نیست که آن را بام لاهیجان می نامند و هر کسی را برای خرید بلیط هواپیما رشت وسوسه می‌کند؛ این مکان خوش آب و هواترین بخش لاهیجان است، مکانی است که در آن می توانید اکسیژن خالص را تنفس کنید و از نمای خیره کننده شهر لاهیجان لذت ببرید.

تفریحات شیطان کوه


بازدیدکنندگان علاوه بر طبیعت گردی و تماشای منظره دلربای شیطان کوه، قادرند با اندک هزینه ای بر تله کابین هیجان انگیز شیطان کوه سوار شده و مسافتی نسبتا طولانی را برفراز مزارع سرسبز چای لاهیجان طی کنند. همچنین غرفه هایی برای فروش صنایع دستی در اطراف آبشار شیطان کوه قرار گرفته است که بازدیدکنندگان در صورت تمایل می توانند هنر دست و محصولات کشاورزی و .. را در فضایی بسیار دلنشین از ساکنین محترم این منطقه خریداری کنند.
آبشار شیطان کوه لاهیجان

هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید از آبشار شیطان کوه چقدر است؟


از آنجایی که آبشار شیطان کوه در دامنه کوه قرار دارد و برای رسیدن به آن باید مسافت نسبتا اندکی را طی کنید، بازدید از این مکان حداقل به یک ساعت زمان نیاز دارد. البته اگر اهل طبیعت گردی هستید و تمایل دارید زمان بیشتری را در این مکان سپری کنید، باید دو ساعت از وقت خود را به گشت و گذار در این مکان سرسبز و زیبا اختصاص دهید.

فصل مناسب برای بازدید از شیطان کوه چه زمانی است؟


بهترین فصل برای بازدید از شیطان کوه، فصل بهار است. اگر فصل بهار را از دست دادید، نگران نباشید، شیطان کوه در اوایل فصل پاییز نیز بسیار جذاب و دیدنی است.

چگونه به شیطان کوه برویم؟


یافتن شیطان کوه در لاهیجان کار بسیار آسانی است: کافی است ابتدا به رشت سفر کنید و از آنجا مسیر خود را به سمت لاهیجان ادامه دهید. پس از رسیدن به لاهیجان، شیطان کوه را در شرق این شهر دیدنی به راحتی خواهید یافت.

در نزدیکی شیطان کوه از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟


استخر لاهیجان: ۱.۴ کیلومتر
شهربازی تله کابین لاهیجان: ۱.۸ کیلومتر
بام سبز لاهیجان: ۱.۸ کیلومتر
بوستان میرصفا: ۱.۹ کیلومتر
آرامگاه شیخ زاهد گیلانی: ۲.۹ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی آبشار شیطان کوه برای اقامت وجود دارد؟


هتل جهانگردی: ۸۰۰ متر
هتل ابریشمی: ۱.۳ کیلومتر
هتل تعطیلات: ۱.۶ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است