search
menu

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان
اماکن نزدیک آپارتمان تعطیلات لاهیجان

درباره هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان


هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان در نزدیکی بام سبز لاهیجان، عروس شهرهای ایران قرار گرفته است. از مزایای هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان می‌‌توان به دسترسی آسان به مراکز توریستی از جمله شیطان کوه، تله کابین احراز، آرامگاه کاشف السلطنه، بقعه شیخ زاهد گیلانی، استخر لاهیجان، باغ ملی اشاره نمود.
هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان، یکی از هتل‌‌های لوکس شهر لاهیجان بوده که دارای ۱۲ واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان علاوه بر داشتن آشپزخانه، تراس‌‌هایی رو به جنگل‌های سبز لاهیجان دارد و موقع ایستادن در آنها حال و هوایتان عوض می‌شود. بهتر است بدانید که اتاق‌های هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان بصورت ۱۲ آپارتمان یک خوابه با ظرفیت‌های چهار نفره است.
تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان به تلویزیون LED، یخچال هتلی، تخت دو نفره و تخت‌های دیواری، کولر گازی و سرویس ایرانی و فرنگی تجهیز شده است. از جمله امکاناتی که هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان برای رفاه حال مسافران تدارک دیده می توان به: صندوق امانات، تلویزیون LCD در لابی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، روزنامه، پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت محدود و اتاق چمدان اشاره کرد.
جالب است بدانید که کافی شاپ هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان با محیطی دلنشین با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، اینترنت پرسرعت بی سیم، همراه کادری مجرب و کارآزموده آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به مسافران و گردشگران عروس شهرهای ایران می باشد. بهتر است بدانید که رستوران هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۷۰ نفر (ساعت سرو صبحانه ۸ الی ۱۰ ، ناهار از ۱۲ الی ۱۶ و شام از ۱۹ الی ۲۳) با انواع غذا های ایرانی و محلی آماده پذیرایی از مسافران عزیز می‌باشد. این هتل در کنار هتل مزرعه قوها لاهیجان جزو برترین اقامتگاه‌های شهر لاهیجان به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است که سرویس اضافه در اتاق ها به صورت یک مبل تخت خواب شو و تشک می‌باشد. مسافرین گرامی می‌توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود در هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان را تحویل دهند. هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۵ سال رایگان محاسبه خواهد شد .قوانین کنسلی هتل‌ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت تهیه بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک آپارتمان تعطیلات لاهیجان


فاصله تا آبشار لاهیجان: ۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا تله کابین لاهیجان: ۵ دقیقه با با ماشین
فاصله تا بازار سنتی لاهیجان: ۵ دقیقه با با ماشین
فاصله تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران: ۸ دقیقه با پیاده
فاصله تا ترمینال مسافربری لاهیجان: ۱۰ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری رودسر: ۴۴ دقیقه با با ماشین
فاصله تا باغ پرندگان آستارا: ۵۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه رشت: ۶۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری رشت: ۶۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا آرامگاه‌ میرزا كوچک خان‌ جنگلی رشت: ۶۹ دقیقه با با ماشین
فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی: ۶۹ دقیقه با با ماشین

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است