search
menu

هتل ابریشمی لاهیجان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ابریشمی لاهیجان
اماکن نزدیک هتل ابریشمی لاهیجان

درباره هتل ابریشمی لاهیجان


هتل ابریشمی لاهیجان در تابستان ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. بد نیست بدانید که هتل ابریشمی در مرکز شهر واقع شده است. هتل ابریشمی لاهیجان در مجاورت با دریاچه مصنوعی لاهیجان با فضایی بسیار زیبا و مفرح جهت پیاده روی و استفاده از هوایی سالم و مطبوع واقع شده است. از مزایای هتل ابریشمی لاهیجان می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرمگاه کاشف السلطنه و تله کابین اشاره نمود.
بهتر است بدانید که هتل ابریشمی لاهیجان در پنج طبقه ساخته شده که ۲۶ واحد اقامتی آن با امکانات مناسب، در طبقات دوم تا پنجم پراکنده شده اند. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های دو خوابه هتل ابریشمی لاهیجان دارای تراس و منظره زیبا رو به دریاچه مصنوعی (استخر) لاهیجان هستند. شایان ذکر است که سرویس چای و آب معدنی رایگان به طور روزانه در اتاق‌ها آماده می‌باشد.
همچنین کلیه اتاق‌های هتل ابریشمی لاهیجان دارای تلویزیون LED و سیستم مرکزی ،پخش ۲۴ ساعته فیلم‌های ایرانی و خارجی، یخچال، مینی بار هستند. از جمله سایر امکاناتی که هتل ابریشمی لاهیجان برای رفاه حال مهمانان عزیز تدارک دیده است می توان به امکان استفاده از اینترنت Wi-Fi رایگان در تمامی نقاط هتل، پارکینگ اختصاصی رایگان با مراقبت ۲۴ ساعته، سونا و استخر بسیار مجهز با تخفیف ۵۰ درصدی، ویژه مهمانان مقیم، استخر آب درمانی، استخر کودک و سالن ماساژ، صندوق امانات، رستوران، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی و خدمات خانه داری را نام برد.
امتیاز ویژه هتل ابریشمی لاهیجان موقعیت مکانی بی نظیر با امکان دسترسی آسان به مراکز خرید سوغاتی، تفریحگاه‌ها و ادارات سطح شهر بدون نیاز به خودرو می‌باشد. هتل ابریشمی لاهیجان با چشم اندازی زیبا و دلنشین با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. این هتل به همراه هتل رسپینا لاهیجان جزوه برترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر لاهیجان به شمار می‌روند.
مسافران محترم توجه نمایند که ساعت پذیرش میهمان در هتل ابریشمی لاهیجان ۱۴ و ساعت خروج ۱۲ می باشد. بهتر است بدانید که اقامت اطفال تا ۳ سال بصورت رایگان و از ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی نیم بهای تخت اضافه تعلق می‌گیرد. سرویس اضافه به صورت تخت تاشو می‌باشد. لازم به ذکر است که اعلام کنسلی از ۲۰ روز تا ۱۱ روز قبل از ورود ۳۰% جریمه شب اول، اعلام کنسلی از ۵ روز تا ۴۸ ساعت قبل از ورود ۵۰% جریمه شب اول، اعلام کنسلی از ۴۸ ساعت تا ۲۴ ساعت مانده به رزرو ۷۰% جریمه شب اول و کمتر از ۲۴ ساعت سوخت کامل می باشد. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل ابریشمی لاهیجان


فاصله تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران : ۵ دقیقه با با ماشین
فاصله تا بازار سنتی لاهیجان: ۷ دقیقه با پیاده
فاصله تا ترمینال مسافربری لاهیجان: ۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا آبشار لاهیجان: ۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا تله کابین لاهیجان: ۹ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری رودسر: ۴۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه رشت: ۵۵ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری رشت: ۵۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی: ۶۴ دقیقه با با ماشین
فاصله تا آرامگاه‌ میرزا كوچک خان‌ جنگلی رشت: ۶۵ دقیقه با با ماشین


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است