search
menu

پارک های کیش | معرفی پارک های ساحلی کیش

[ پنهان کردن ]
پارک شهر کیش
پارک آبشار کیش
پارک خانواده کیش
پارک میرمهنا کیش
پارک ساحلی سیمرغ
پارک مرد ماهیگیر
پارک آهوان کیش
پارک ساحلی درخت نارگیل
پارک ساحلی مرجان
پارک آبی اوشن کیش
پارک دلفین‌ها
پارک پرنده‌ها
پارک هنگام
کیش علاوه بر تفریحات آبی، سواحل داغ ماسه‌ای و سرگرمی‌های مهیج پارک‌ها و بوستان‌های متنوعی دارد. به نحوی که با درختان بلند و سایه‌های خنک خود جایی عالی برای قدم زدن و تجدید قوا محسوب می‌شوند.
پارک های کیش هرکدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و بسته به سلیقه افراد در لیست بازدیدهای مسافران قرار می‌گیرند. اگر شما هم شیفته سفر به این جزیره مرجانی هستید پیشنهاد می‌کنیم که با تور کیش همراه شده و با قیمتی مناسب لحظاتی خارق‌العاده را رقم بزنید. همچنین می‌توانید رزرو بلیط هواپیما خود را به ما سپرده و با آسودگی خاطر راهی سفر شوید.
آیا می‌دانید که محبوب‌ترین پارک های کیش کدامند؟ اگر جواب سوال را نمی‌دانید پس در ادامه همراه ما باشید و با این فضاهای سبز خوش منظره آشنا شوید.
پارک های کیش | معرفی پارک های ساحلی کیش

پارک شهر کیش


یکی از مشهورترین پارک های کیش پارک شهر نام دارد که به بلوار خلیج فارس و بلوار مروارید ختم می‌شود. این پارک خوش آب و هوا تقریبا در مرکز جزیره مرجانی کیش قرار گرفته و به دلیل طراحی منظم خود جایی منساب دویدن، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است. همچنین در آنجا شهربازی مختص کودکان احداث شده است که حسابی به سرگرم کردن کودکان کمک می‌کند. همه روز افراد زیادی را می‌توان در پارک شهر دید که همراه با دوستان و اقوامشان در آنجا به گردش می‌پردازند. شما در پارک شهر می‌توانید ساعت‌ها در زیر سایه خنک درختان قدم زده و بستنی میل کنید. علاوه بر آن در آنجا کافه‌ها و فست فودهای متعددی وجود دارد که خوراکی‌های لذیذی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

پارک آبشار کیش


اگر دوست دارید تا پس از یک خرید جانانه به یکی از دنج‌ترین پارک های کیش بروید ما به شما پارک آبشار از جاهای دیدنی کیش را پیشنهاد می‌کنیم. پارکی که فاصله کمی با مراکز خرید پانیذ، سارینا، پردیس و غیره دارد. این پارک به دلیل طراحی جذاب خود توانسته به یکی از دیدنی های کیش تبدیل شود و جذابیت خود را مدیون معماری کوهستانی بودن آن است. نمای کوه و آبشار در آنجا چشم‌انداز معرکه‌ای خلق کرده و حسابی روحتان را تازه می‌کند. علاوه بر آن میز و صندلی‌هایی زیادی در این پارک وجود دارد که می‌توان ساعت‌ها بر رویشان نشست و در کنار دوستانتان لحظاتی دلنشین را تجربه کنید. اگر قصد دارید تا در سفر به کیش به دیدن پارک آبشار بروید توصیه می‌کنیم که از قبل یک عصرانه سبک تهیه کرده و با برنامه‌ریزی از بودن در انجا لذت ببرید. لازم به یادآوری است که پارک آبشار در میدانی به همین اسم و در ابتدای خیابان فردوسی قرار دارد و دسترسی به آن راحت است.

پارک خانواده کیش


یکی دیگر از پارک های کیش پارک خانواده نام دارد که امکان دوچرخه سواری، پیک نیک و پیاده روی را برای گردشگران مهیا کرده است. این بوستان که به پارک مینا نیز شهرت دارد دارای سکو برای نشستن، آلاچیق و زمین بازی کودکان است و می‌توانید ساعت‌ها در آنجا نشسته و استراحت نمایید. پارک خانواده در شهرک معوص و محله سفین واقع شده و به وسیله تاکسی در مدت زمان کمی به آنجا می‌رسید. اگر هم تمایل به خرید دارید بد نیست تا به بازار پارس خلیج و یا بازار عرب‌ها در حوالی این پارک رفته و به خرید سوغاتی مشغول شوید.
پارک های کیش | معرفی پارک های ساحلی کیش

پارک میرمهنا کیش


یکی از بزرگ‌ترین پارک‌ های کیش که شهرت زیاد هم دارد میرمهنا نامیده می‌شود. این فضای سبز وسیع محیطی آرام و دلباز دارد و هر تفریحی که بخواهید می‌توانید در آن انجام دهید. از آنجایی که پارک میرمهنا کیش فاصله کمی تا دریا دارد می‌توانید به ماهیگیری پرداخته و از نسیم خنک آنجا لذت ببرید. خوب است بدانید که این پارک فاصله نه چندان زیادی با پاساژهای کیش دارد و طی مدت زمان کمی می‌توانید خود را به بازار عرب‌ها و یا مرکز خرید دیپلمات برسانید. همچنین در ادامه گشت و گذارتان بد نیست تا سری به شهر زیرزمینی کاریز زده و یا به دیدن شهر تاریخی حریره بروید.

پارک ساحلی سیمرغ


اگر می‌خواهید در طول سفر به جزیره کیش در پارکی ساحلی از آفتاب درخشان لذت ببرید ما به شما پارک ساحلی سیمرغ را پیشنهاد می‌کنیم. این پارک در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و به دلیل خلوت بودن جان می‌دهد برای ریلکس کردن. همچنین می‌توانید در آنجا به کنار دریا رفته و آبتنی کنید. ناگفته نماند که پارک ساحلی سیمرغ به دلیل فضای خانوادگی خود جان می‌دهد برای پیک نیک و بازی‌های خانوادگی. همچنین می‌توانید شب‌ها در آنجا به پیاده‌روی پرداخته و از هوای تازه لذت ببرید.

پارک مرد ماهیگیر


پارک ساحلی مرد ماهیگیر از دیگر پارک های کیش شمرده می‌شود که به دلیل داشتن مجسمه یک مرد ماهیگیر به این اسم شناخته می‌شود. این تندیس ۱۲ متر ارتفاع دارد و به سبک دکوراتیو ساخته شده و زیبایی خاصی به این ساحل بخشیده است. پارک ساحلی مرد ماهیگیر دارای چندین آلاچیق، آبنما و مسیر دوچرخه‌سواری است و در تعطیلات آخر هفته حسابی شلوغ و پرهیاهو می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این پارک می‌توان به ساحل شنی آن اشاره کرد که فضایی مناسب شنا و آبتنی را فراهم کرده است. همچنین این امکان وجود دارد تا در زیر سایه درختان نشسته و با کمک منقل‌های پارک کباب درست کنید.

پارک آهوان کیش


یکی از قدیمی‌ترین پارک های کیش پارک آهوان نام دارد که در سال ۱۳۸۰ در خیابان فردوسی تاسیس شده است. این فضای سبز بزرگ تقریبا ۲ هکتار مساحت دارد و ۱۷ قفس نگهداری حیوانات در آن قرار گرفته شده است. از ویژگی‌های مثبت پارک اهوان کیش می‌توان به قطار آن اشاره کرد که با سوار کردن مسافران آن‌ها را در داخل پارک می‌گرداند و تجربه‌ای لذت‌بخش را برایشان فراهم می‌کند. از جمله حیواناتی که در این پارک وجود دارد می‌توان به آهو، روباه، گوزن، میمون، شغال و چندین پرنده استرالیایی اشاره کرد که برای بازدیدکنندگان جالب توجه‌اند.

پارک ساحلی درخت نارگیل


اگر شیفته عکاسی هستید و می‌خواهید از پوشش گیاهی درختان نارگیل و لور دیدن کنید چه گزینه‌ای بهتر از پارک ساحلی درخت نارگیل! این فضای سبز باشکوه چشم‌اندازی رویایی به دریا، ساحل و درختان نارگیل دارد و می‌توانید حسابی در آنجا ماجراجویی کنید. عکاسی از جمله اصلی‌ترین تفریحاتی است که گردشگران تور کیش در آنجا انجام می‌دهند و تصاویری ناب را خلق می‌کنند. همچنین می‌توانید در پارک ساحلی درخت نارگیل پیاده‌روی کرده و از آرامش آنجا لذت ببرید. این پارک دل‌انگیز در نزدیکی پلاژ آقایان قرار دارد و پس از یک شنای جانانه می‌توان برای تجدیدقوا به آنجا رفت. علاوه بر آن آلاچیق‌ها و مسیر دوچرخه‌سواری نیز در پارک ساحلی درخت نارگیل وجود دارد که همه روزه مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرند. اگر روزی بخت با شما یار شد و به کیش سفر کردید، بد نیست تا حتما سری هم به این پارک ساحلی دوست‌داشتنی زده و از بودن در آنجا لذت ببرید.

پارک ساحلی مرجان


مگر می‌شود به کیش سفر کرد و به دیدن یکی از محبوب‌ترین پارک های کیش یعنی پارک مرجان نرفت؟ این فضای سبز وسیع به دلیل خلوت بودن، نزدیکی به دریا، وجود درختان بلند، خنکای هوا و پرنده‌های رنگارنگ جایی عالی برای تفریح خانواده‌ها و جوانان است. علاوه بر آن می‌توانید یک بعد از ظهر خود را به پارک ساحلی مرجان اختصاص داده و در آنجا خود را به عصرانه‌ای لذیذ مهمان کنید. وجود آلاچیق‌های متنوع نیز باعث شده تا نیازی به بردن زیرانداز نداشته باشید و بتوانید روی صندلی‌های آنجا یک فنجان چای نوش جان کنید. مسیر دوچرخه سواری از دیگر امکانات پارک ساحلی مرجان شمرده می‌شود که هیچ محدودیت زمانی ندارد و در تمام سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های جالب این پارک وجود مجسمه مرد کهنسال است که برای عکاسی کردن سوژه جالبی محسوب می‌شود. همچنین نورپردازی پارک ساحلی مرجان به گونه‌ای است که چشم را نوازش می‌دهد و حسی پر از آرامش را به افراد هدیه می‌کند. ناگفته نماند که در حوالی این پارک چندین رستوران و کافه قرار دارد که خوراکی‌های متنوعی را به فروش می‌رسانند. لذا بد نیست تا پس از یک گشت و گذار جانانه در انجا خود را به یک دسر لذیذ مهمان نمایید. فراموش نکنید که پارک ساحلی مرجان دسترسی بسیار آسانی به پاساژ مرجان کیش دارد و خوب است تا برای خرید سوغات سری هم به آنجا بزنید.

پارک آبی اوشن کیش


یکی از مهیج‌ترین دیدنی های کیش که حسابی هم طرفدار دارد پارک آبی اوشن است. این پارک را می‌توان یکی از خاص‌ترین پارک های کیش دانست که در جنوب جزیره واقع شده و با سرسره‌های بلند خود گردشگران را سرگرم می‌کند. بد نیست بدانید که پارک آبی اوشن کیش توسط فردی به نام احمد جعفری ساخته شده و حالا به عنوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری کیش از آن یاد می‌شود. از جمله بخش‌های این پارک می‌توان به رودخانه ۵۵۰ متری اشاره کرد که عمق استانداردی دارد و افراد در ان به شنا می‌پردازند. جکوزی، دریاچه سونامی، راید گرداب، استخر پلکانی، راید موجاب و غیره از جمله دیگر بخش‌های این پارک است که شور و هیجان را به افراد هدیه می‌دهد. علاوه بر همه این‌ها پس از یک تفریح پرهیجان می‌توانید به کافه و یا رستوران پارک رفته و در انجا طعم یک نوشیدنی گوارا را بچشید. در آنجا انواع خوراکی‌ها عرضه می‌شوند که طعم بسیار لذیذی دارند و انرژی از دست رفته افراد را به آن برمی‌گردانند.

پارک دلفین‌ها


رسیدیم به معروف‌ترین پارک کیش یعنی پارک دلفین‌ها! این پارک وسیع که زیر مجموعه پارک پرنده‌ها قرار گرفته است چندین دلفین بزرگ و کوچک را در خود جای داده که حسابی دیدنی‌اند. پس از ورود به محوطه مختص دلفین‌ها از شما خواسته می‌شود تا بر روی صندلی‌ها نشسته و منتظر آغاز نمایش این موجودات دوست‌داشتنی باشید. در پارک دلفین‌ها شاهد اجرای چند ساعته دلفین‌هایی خواهید بود که از قبل آموزش دیده‌اند و با اجراهای خوب خود شما را سوپرایز می‌کنند. علاوه بر آن یک شیر دریایی نیز به آن‌ها ملحق می‌شود که با شکوه و زیبایی خود شما را مات و مبهوت خودش می‌کند. مربیان دلفین‌ها نیز در کنار آن‌ها به بازی می‌پردازند و از این جانوران مهربان می‌خواهند که حرکات جالب انجام دهند. در تمام لحظاتی که آنجا هستید حسابی سرگرم می‌شوید و محو تماشای آن‌ها می‌شوید. لذا توصیه می‌کنیم که در زمان بازدید از پارک دلفین‌های کیش حتما دوربین عکاسی همراه ببرید و از این لحظات به یادماندنی عکس و فیلم بگیرید.
پارک های کیش | معرفی پارک های ساحلی کیش

پارک پرنده‌ها


همانگونه که گفتیم پارک پرنده‌ها و پارک دلفین‌ها جزئی از یک مجموعه‌اند و در یک بازدید به دیدن هردو آن‌ها می‌روید. ولی بد نیست بدانید که پارک پرنده‌ها نیز با داشتن بیش از ۵۹ گونه پرنده جایی تماشایی است. در آنجا انواع لک لک، عقاب، طاووس، شترمرغ، قو، پلیکان و غیره را می‌بینید که در قفس‌های بزرگ خود زندگی می‌کنند. همچنین پوشش گیاهی پارک پرنده‌ها نیز در نوع خود متفاوت است روحتان را تازه می‌کند. اگر روزی به بازدید از پارک پرنده‌های کیش رفتید فراموش نکنید که از دادن خوراکی به جانوران آنجا خودداری کرده و فقط به تماشای آن‌ها بسنده کنید. زیرا آن‌ها خوراکی مخصوص خود را دارند که باید توسط پرسنل پارک به آن‌ها داده شود.

پارک هنگام


یکی از بزرگ‌ترین پارک های کیش هنگام نام دارد که با پوشش گیاهی متنوع خود زبانزد عام و خاص است. این پارک محبوب مانند یک جواهر سبزرنگ است که در شرق جزیره قرار گرفته است و آب و هوایی دلپذیر دارد. با حضور در پارک هنگام می‌توانید از گرمای روز به سایه درختان پناه ببرید و از هوای خنک انجا لذت ببرید. در این پارک انواع اسکوتر، دوچرخه و موتور برقی کرایه داده می‌شود که می‌توانید با آن‌ها دور پارک گردش کنید. همچنین مسیر دوچرخه سواری، کیبل اسکی، پارک آبشار و پلاژ آقایان نیز در حوالی پارک هنگام قرار دارد که بد نیست تا پس از گردش در پارک سری به آنجا بزنید. لازم به یادآوری است که در نزدیکی این پارک چندین کافه و رستوران وجود دارد که غذای مورد نیاز گردشگران را تامین می‌کنند و می‌توانید خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را از آن‌ها بخرید. البته ناگفته نماند که در نزدیکی پارک هنگام چندین مرکز خرید از جمله مرکز تجاری کیش، بازار چینی‌ها و هایپر مارکت کیش قرار دارد که جایی مناسب خرید پوشاک و وسایل آرایشی و بهداشتی شمرده می‌شوند.
خوب است بدانید که...
- پارک های کیش اکثرا دارای مغازه، رستوران و کافه برای ارائه انواع خوراکی‌اند؛ لذا نگران تامین غذای مورد نیاز خود نباشید.
- هیچ ممنوعیتی در استفاده از دوچرخه برای بانوان در آنجا وجود ندارد.
- پارک های ساحلی کیش جایی عالی برای ریلکس کردن و تفریحات رایگان‌اند.
- تمام پارک های کیش دسترسی راحتی دارند.
- به یاد داشته باشید که پارک های ساحلی کیش ممکن است نجات غریق نداشته باشند؛ لذا از شنا در بخش‌های عمیق جلوگیری کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است