search
menu

هتل Zubarah Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zubarah Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل زباراح
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زباراح تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zubarah Hotel


هتل زباراح یکی از هتل‌های مجلل و با شکوه است که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر واقع شده‌است. هتل زباراح از بوتیک‌ هتل‌های دوحه است که اقامت و مهمان‌نوازی و خلاقیت قطری را به نمایش می‌گذراد. در هتل زباراح ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی استفاده شده‌است. هتل Zubarah Hotel دوحه در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر قرار دارد و به جاهای دیدنی دوحه نزدیک است. هتل زباراح برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز در زمان تور جام جهانی ۲۰۲۲ بسیار ایده‌آل است. اگر قصد داشته باشید که به کنار دریای نیلگون خلیج فارس بروید و دریا را تماشا کنید یا کنار آن قدم بزنید، این امکان با تنها ۱۵ دقیقه رانندگی مهیا است. تور جام جهانی قطر فرصتی بسیار عالی است که بلیط هواپیما دوحه رزرو کنید، به قطر پرواز کنید، از استادیوم‌های ورزشی متنوع و جذاب و جاذبه‌های تماشایی شهر دوحه بازدید کنید و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل زباراح


تجهیزاتی خوب و کاربردی در بوتیک هتل زباراح قرار دارد که متناسب با اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند. داخل هتل Zubarah Hotel دوحه می‌توانید لابی شیک، تراس با کافی شاپی دنج و پارکینگ رایگان را ببینید. از اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاها، آسانسور، رستوران، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس و جلسات و بیزنس سنتر استفاده کنید و اقامتی دلچسب را داشته باشید. برای آنکه مسافران اقامتی هر چه دلپذیرتر را تجربه کنند، در هتل زباراح دوحه اسپا، باشگاه ورزشی، ماساژ، سونا و سالن زیبایی وجود دارد. خدمات متنوع و با کیفیت هتل زباراح شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، دسترسی ویژه معلولین، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، معرفی و فروش تور، اجاره خودرو و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. در صورت داشتن بلیط هواپیما چارتر حتما از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل زباراح استفاده کنید تا آسودگی بیشتری داشته باشید. کارکنان مجرب هتل زباراح دوحه قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان‌های زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و چندین زبان دیگر صحبت کنند.

اتاق های هتل


سوئیت‌ها و اتاق‌های متنوع و زیبایی در هتل زباراح دوحه قرار دارد که هر کدام از آنها چیدمانی گیرا و چشم‌نواز دارند و برای اقامتی فراموش‌نشدنی بسیار مناسب هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Zubarah Hotel بدین شرح هستند:
اتاق کلاسیک کینگ: دو نفره، دارای یک تخت کینگ، مساحت ۲۹ متر مربع، اتاق کلاسیک تویین: دو نفره، دارای دو تخت تویین، ۲۹ متر مربع، سوئیت جونیور: دو نفره، دارای یک تخت کینگ، ۳۹ متر مربع، سوئیت: دو نفره، دارای یک تخت کینگ، ۴۹ متر مربع

امکانات اتاق های هتل


هتل Zubarah Boutique Hotel در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل کاربردی دارد تا مهمانان در طول مدت اقامت خود راحت و آسوده باشند. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل بالکن، یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، مینی بار، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه آرامش و طراوت را حس کنید و اوقاتی دلنشین را سپری کنید، به بخش اسپای هتل زباراح دوحه بروید و از جکوزی، سونا و ماساژ استفاده کنید.

رستوران هتل


یک رستوران در تراس بام هتل Zubarah Hotel قرار دارد که خوراک‌های آرژانتینی برای وعده شام سرو می‌کند و این امکان را دارید در فضای باز و یا داخلی باشید؛ رستوران بام (Caminito) نام دارد و می‌توانید در فضای باز چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر را هم تماشا کنید و لذت ببرید. رستوران دیگری که در تراس سرسبز هتل زباراح دوحه قرار گرفته‌است، خوراک‌های متنوع عربی و بین‌المللی را در تمامی وعده‌ها ارائه می‌کند و می‌توانید در محیطی دنج و دلنشین در کنار دوستان و یا خانواده خود بنشینید. کافی شاپ در لابی هم در داخل هتل زباراح قرار دارد که برای گذراندن ساعاتی لذت‌بخش و میل کردن خوراک‌هایی لذیذ مناسب است.

فاصله هتل زباراح تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری رامز دوحه: ۲ کیلومتر
فاصله تا دوحه کوئست: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۱۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است