search
menu

رستوران سارای کوش آداسی

$$
رستوران سارای کوش آداسی جایی است که اگر یک بار به آن‌جا بروید بقیه رستوران‌های شهر کوش آداسی را نمی‌پسندید. شعار رستوران سارای kusadasi saray restaurant این است که «در قصر سارای احساس می‌کنید که یک ملکه یا پادشاه هستید». استانداردهای جهانی، معماری خارق العاده، چیدمان‌های نوآورانه، کارکنان حرفه‌ای، موسیقی زنده و ایده‌های جذاب این مکان را به رستوران محبوبی در بین گردشگران شهر کوش آداسی تبدیل کرده است. ضمنا مضامین جالب، طرح‌های شگفت‌انگیز، مناظر رنگارنگ، موسیقی زنده و مغازه‌ها و مراکز خرید نزدیک به رستوران سارای باعث شده به راحتی بتوانید با یک تیر چند نشان بزنید.

صاحب رستوران سارای کوش آداسی با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه چنان مهارتی در مدیریتش کسب کرده که آوازه رستوران را از مرزهای ترکیه فراتر برده است. احمد جاندن از همان کودکی رویای یک رستوران خاص را در سرش داشته که با سفر به اکثر کشورهای اروپایی و ایده گرفتن از رستوران‌های سراسر دنیا توانسته چنین رستورانی را به عرصه گردشگری راه دهد. از لحظه‌ای که وارد رستوران شوید در رقم خوردن بهترین خاطره سفر شک نخواهید کرد. 5 آشپز ماهر رستوران سارای با استفاده از محصولات تازه‌ای که از بازار‌های محلی خریداری می‌شوند غذاهای متنوعی طبخ می‌کنند که بیش‌تر آن‌ها فقط در همین رستوران پیدا می‌شوند.

می‌توانید روز خود را در رستوران سارای کوش آداسی با میل صبحانه در محوطه باغ شروع کنید و یا بعد از دوندگی‌های مداوم به منظور خرید از مغازه‌های اطراف، برای میل قهوه یا نوشیدنی به رستوران سارای سر بزنید و نفسی تازه کنید. جالب است بدانید که این رستوران منوی مخصوصی برای ناهار ارائه می‌دهد که اگر خیلی گرسنه نباشید می‌توانید یک وعده غذایی کوچک و سبک میل کنید.

پیش غذاها، سس‌ها و سالادهای مخصوص، استیک‌های خوشمزه، ماهی نمکی، غذاهای سنتی ترکی، غذاهای مخصوص چینی، ایتالیایی، مکزیکی و حتی هندی رستوران سارای کوش آداسی هر نوع ذائقه و سلیقه‌ای را پاسخگو هستند، فقط یادتان باشد که بدون دوربین به این رستوران قصر‌ مانند قدم نگذارید، بلاخره باید گوشه‌ای از این خاطره زیبا را ثبت کنید.
امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است