search
menu
کوش آداسی keyboard_arrow_down close

کوش آداسی

hotel
هتل های کوش آداسی ۸۰
restaurant
رستوران های کوش آداسی ۱۰

درباره کوش آداسی

کوش آداسی شهری گردشگرپذیر و زیبا در غرب ترکیه و در ساحل دریای اژه است. این شهر نسبتا کوچک و گردشگرپذیر، در زبان ترکی استانبولی به معنای جزیره پرنده است. کوش آداسی بسیار به جزیره یونانی ساموس نزدیک است و گردشگران در بخشی از سفر خود به این شهر، با قایق هم سری به جزیره ساموس می‌زنند.
کوش آداسی به عنوان شهری ساحلی در کنار دریای اژه، دارای چندین ساحل زیبا با ماسه‌هایی به رنگ‌های مختلف هستند. این سواحل هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. بعضی مصنوعی هستند، برخی صخره‌ای و بعضی از آنها طبیعی. اما مشهورترین ساحل کوش آداسی، ساحل بانوان است که بین گردشگران بسیار شناخته شده است.
مراکز خرید کوش آداسی خود جاذبه دیگر این شهر ترکیه هستند. کوش آداسی به مانند دیگر شهرهای ترکیه، یک بازار سنتی و تاریخی دارد که راسته‌های گوناگون آن اقلام مختلفی را به شما عرضه می‌کنند. اما اگر قصد داشته باشید به یک مجتمع فروش و مال بزرگ و مدرن بروید، کوش آداسی شما را ناامید نخواهد کرد.
رستوران های کوش آداسی به عنوان یک شهر ساحلی و بندری، مجموعه‌ای از بهترین غذاهای دریایی را برای شما سرو می‌کنند. البته خوراک‌های محلی ترکیه‌ای مثل پیده و کباب‌های آن را هم نمی‌توان از قلم انداخت.
جاذبه‌های گردشگری و تاریخی کوش آداسی، به جز ساحل زیبای دریای اژه، شامل چند قلعه و دژ نظامی تاریخی از دوره عثمانیان و چند شهر باستانی مربوط به دوران یونانیان و رومیان است. همچنین پارک ملی و طبیعی پنینشولا که محل زندگی برخی گونه‌های طبیعی بومی ترکیه است در نزدیکی کوش آداسی جای گرفته است.
کوش آداسی خود فرودگاه ندارد و بیشتر مسافران برای سفر به این شهر، از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر استفاده می‌کنند.

دیدنی های کوش آداسی