search
menu

رستوران اوز اورفا کوش آداسی

$$
رستوران اوز اورفا کوش آداسی قریب به ۷۰ سال است که در میزبانی از گردشگران شهر کوش آداسی نقش بزرگی را ایفا می‌کند و در بخشی از خاطرات خوب مشتریانش سهیم می‌شود. منوی رنگینی که غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای لذیذش با قیمت‌های نسبتا مناسبی به شما ارائه می‌شود، تقریبا با هر سلیقه‌ و ذائقه‌ای متناسب است. کباب بره، جوجه و کباب‌های گریل رستوران اوز اورفا کوش آداسی حرف ندارند و برای دسر هم می‌توانید باقلواهای خوشمزه‌ای را به همراه چای سفارش دهید. چای سیب رستوران اوز اورفا kusadasi oz urfa restaurant و نوشیدنی‌های دیگری که در منو پیدا می‌کنید، بعد از غذا می‌چسبند، بخصوص اگر فضای بیرون را برای نشستن انتخاب کرده باشید.

البته فضای داخل رستوران اوز اورفا کوش آداسی هم جوی صمیمی دارد و برای کسانی که می‌خواهند خود را در مکانی راحت و دنج مهمان یک وعده غذایی دل‌چسب کنند، بهترین مکان است. تصور کنید این فضای عالی با غذاهای باکیفیت و کارکنان پرانرژی ترکیب شود، به طور حتم حاصل آن مکانی در حد انتظاراتتان خواهد بود. به طبع بعد از 7 دهه تجربه، سرویس‌دهی بی‌نقص و عالی چیزی است که صاحب رستوران به آن خیلی اهمیت می‌دهد و همه پرسنل تلاش دارند که مشتریانشان را با بیش‌ترین رضایت بدرقه کنند.

گفتنی است که اکثر کسانی که رستوران اوز اورفا کوش آداسی را برای صرف غذا انتخاب می‌کنند، ترجیح می‌دهند در فضای بیرون و دل‌باز بنشینند و تماشاگر کسانی باشند که از آن حوالی می‌گذرند. رستوران اوز اورفا کوش آداسی چنان در تاروپود قدیمی شهر جای گرفته که میزوصندلی‌های مدرنش منافات زیادی با قدمت و تاریخ آن منطقه ندارد. در شهر کوش آداسی هر کسی احساس گرسنگی کند، چه گیاه‌خوار باشد یا نه، به طور یقین رستوران اوز اورفا را جزو گزینه‌های انتخابی خود قرار می‌دهد. البته نکته دیگری هم در خصوص این رستوران وجود دارد و آن این است که مثل اکثر جاهای دیگر به هنگام پرداخت صورت‌حساب هزینه زیادی از گردشگران دریافت می‌شود و به اصطلاح پیاده کردنِ گردشگران به امری عادی تبدیل شده که می‌توان به راحتی مانع این کار شد.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است