search
menu

رستوران ماری و بیسترو کوش آداسی

$$
رستوران ماری و بیسترو کوش آداسی یکی از رستوران‌های محبوب کوش آداسی ترکیه است. رستوران ماری و بیسترو در نزدیکی لانگ بیچ (ساحل بلند) کوش آداسی قرار گرفته و یک رستوران ساحلی به شمار می‌رود و بین گردشگرانی که به ساحل کوش آداسی می‌روند بسیار محبوب است.

رستوران ماری و بیسترو کوش آداسی Mare Restaurant & Bistro Kusadasi یک رستوران خانوادگی با غذاها و استانداردهای اروپایی است. رستوران ماری غذاهای با سبک اروپایی هلندی، بلژیکی و استیک را در کنار غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای بومی منطقه سرو می‌کند.

غذاهای این رستوران با محصولات کشاورزی و محلی بومی و با روش غذاهای خانگی تهیه می‌شود. فقط غذاهای این رستوران بین‌المللی نیستند. کارکنان این رستوران هم به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ترکیه‌ای، هلندی و فرانسوی صحبت می‌کنند. غذاهای ویژه گیاهخواران، وگان‌ها، بدون گلوتن و غذاهای حلال از جمله منوهای مختلف این رستوران است. در رستوران ماری و بیسترو کوش آداسی می‌توانید هم در فضای بسته و هم در فضای باز و خوش آب و هوای آن غذایتان را میل کنید.

اینترنت بی سیم رایگان در رستوران در دسترس شماست و کارت‌های اعتباری بین‌المللی نیز پذیرفته می‌شود. برای کودکان صندلی مخصوص و برای سالمندان و معلولان هم مسیر دسترسی مناسب در نظر گرفته شده است. در پیرامون و هم در پارکینگ رستوران ماری و بیسترو کوش آداسی می‌توانید خودروتان را پارک کنید و هزینه‌ای هم نپردازید. انواع نوشیدنی‌ها در این رستوران سرو می‌شود. نیروی انسانی مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی از نقاط قوت رستوران ماری کوش آداسی است.

مهمانان رستوران ماری و بیسترو کوش آداسی از غذاهای رستوران رضایت زیادی داشته‌اند. چه غذاهای گیاهی و چه قهوه، پیتزا یا کوفته قلقلی‌ها و دیگر خوراک‌های آن. در مجموع این رستوران با توجه به کیفیتی که دارد قیمت‌های مناسبی را به شما عرضه می‌کند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن ممنوع
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است