search
menu

رستوران کیوی کوش آداسی

$$
رستوران کیوی کوش آداسی از جمله محبوب‌ترین رستوران‌های دریایی در کوش آداسی و منطقه ساحل بانوان است که از فضای نسبتا بزرگ و خوبی برخوردار است. آنچه که رستوران کیوی را بر سر زبان‌ها انداخته نه تنها غذای خوشمزه بلکه غروب آفتاب شگفت انگیزی است که از فضای رستوران می‌توان مشاهده کرد. کیوی دارای دو فضای داخل سالن و فضای بیرونی است.

فضای داخل سالن رستوران کیوی کوش آداسی نسبتا بزرگ با میز و صندلی‌هایی بسیار راحت است. فضای داخ سالن رستوران با طراحی‌ها و تابلوهای کوچکی تزئین شده و به لطف پنجره‌های بزرگ و زیادش از نور بسیار خوبی هم برخوردار است. فضای بیرون سالن کیوی اما نسبت به سالن اصلی از میز و صندلی‌های ساده‌تری برخوردار است اما نزدیک بودن به ساحل و تماشای غروب آفتاب در کنار هیاهو وشیطنت موج‌های دریا این سادگی را جبران کرده است.

رستوران کیوی کوش آداسی کادری بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد دارد که باعث می‌شود تا برای بار دوم هم به رستوران کیوی مراجعه کنید. رستوران کیوی گرچه با عنوان رستورانی دریایی شناخته می‌شود اما در کنار غذاهای دریایی انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و بین المللی را نیز سرو می‌کند. میهمانان کیوی می‌توانند در هر وعده غذایی از صبحانه و برانچ تا نهار و شام را به رستوران مراجعه کرده و از دستپخت بی‌نظیر سرآشپز رستوران بهره مند شود.

بد نیست بدانید که گیاه خواران نیز با آغوشی باز در رستوران کیوی کوش آداسی پذیرفته می‌شوند و می‌توانند با خیالی آسوده در این رستوران غذای مود علاقه خود را نوش جان کنند. زیرا این رستوران انواع غذاهای گیاهی و بدون گلوتن را در صورت درخواست سرو خواهد کرد. رستوران کیوی تنها غذا سرو نمی‌کند بلکه خدمات دیگری مانند سرو انواع نوشیدنی، خدمات بیرون بر و وای فای رایگان را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. دسترسی به این رستوران برای معلولین نیز راحت است. رستوران کیوی مسترکارت و یزا نیزقبول می‌کند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است