search
menu

رستوران اوستا کاظم کوش آداسی

$$
رستوران اوستا کاظم کوش آداسی یا همان کاظیم اوستا به مدت 60 سال است که در شهر کوش آداسی ترکیه به فعالیتش ادامه می‌دهد و به عنوان یکی از برترین رستوران‌های ماهی شهر شناخته شده است. رستوران اوستا کاظم kusadasi kazim usta restaurant غذاهای متنوعی برای مهمانانش طبخ و سرو می‌کند، از کباب‌ ماهی گرفته تا غذاهایی گوشتی که به همت چندین دهه تجربه از طعم بی‌نظیری برخوردارند. این‌جا می‌توان ماهی را کیلویی سفارش داد و برای اینکه میز‌های مشرف به دریا در فصل تابستان جا برای سوزن انداختن ندارند، می‌توانید میزتان را از قبل رزرو کنید تا از سوژه‌های عکاسی و تماشای مناظر بی‌نهایت زیبا جا نمانید.

رستوران اوستا کاظم کوش آداسی در روزهای سرد زمستان زودتر از همیشه بسته می‌شود. میانه افراد محلی‌ شهر با این رستوران نه زیاد خوب است و نه بد، آن‌ها همیشه از قیمت‌های بالای غذاها و سرویس‌دهی ضعیف کارکنان شاکی هستند ولی با این حال برای میل غذاهای بی‌نظیر دریایی چاره‌ای به جز سر زدن به این رستوران ندارند. بهترین غذایی که می‌توانید در رستوران اوستا کاظم سفارش دهید و به همراه خانواده از میل آن کیف حال شوید، صدف و ماهی سیم است که در آن اطراف هیچ رستورانی این غذاها را با این کیفیت سرو نمی‌کند.

هر کسی در شهر کوش آداسی رستوران اوستا کاظم شهر کوش آداسی را به گردشگران توصیه می‌کند، با اینکه منوی متنوع رستوران، کیفیت و تازگی غذاها و در نهایت موقعیت مکانی رستوران حرف ندارد و واقعا استحقاق این همه تعریف را دارد ولی به نظر می‌رسد هنگام محاسبه صورت‌حساب با گردشگران زیاد منصف نیستند، البته خود محلی‌ها هم از این بابت گله‌مند هستند. پس بهتر است از قیمت غذاها مطمئن شوید و بعد غذایی سفارش دهید، ضمنا برای دیدن چشم‌اندازهای زیبای دریای اژه، قبل از غروب خورشید خود را به رستوران اوستا کاظم برسانید. آخر هفته‌ها این رستوران شلوغ می‌شود و اکثر کسانی که برای خرید اشیای دکوری، لباس و سوغاتی به مغازه‌های اطراف خیابان لیمان سرزده‌اند برای استراحت و تجدید انرژی به مشتریان این رستوران ملحق می‌شوند.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است