search
menu

رستوران دریایی فرح کوش آداسی

$$$
رستوران دریایی فرح کوش آداسی رستورانی با سابقه است که نزدیک به 50 سال است با انواع غذاهای با کیفیت دریایی در خدمت میهمانان خود در شهر کوش آداسی بوده است. رستوران دریایی فرح دارای دو فضای داخلی و خارجی است. نمای بیرونی رستوران طرحی شبیه چوب دارد و فضای بیرونی آن خود شامل فضایی شیشه‌ای و مسقف و فضایی کاملا آزاد است که این مکان را به شما می‌دهد تا در روزهای بارانی در فضای آزاد مسقف این رستوران نشسته و غذای خود را میل کنید.

فضای داخلی و خارجی رستوران دریایی فرح کوش آداسی هردو کفی چوبی دارند. پنجره‌های بزرگی که دور تا دور دیوارهای رستوران وجود دارد، امکان تماشای منظره بی‌نهایت زیبای دریا و رفت وآمد کشتی‌ها را به میهمانان می‌دهد. بخشی از فضای بیرونی رستوران سطحی چن شده دارد که در کنار آبی دریا ترکیب رنگ فوق العاده‌ای ایجاد کرده است. در هر دو فضای داخلی و خارجی رستوران میز و صندلی‌های سفید رنگ مربعی شکلی وجود دارند که به صورت بسیار منظم و در چندین ردیف پشت سر هم قرار گرفته‌اند. تشک صندلی‌ها بسیار نرم و از پارچه آبی رنگ دوخته شده است.

رومیزی‌های رستوران دریایی فرح کوش آداسی نیز همرنگ با تشک صندلی‌هایش آبی رنگ است که از همان لحظه ورود حال و هوای دریا را به میهمانان منتقل می‌کند. رستوران دریایی فرح به جز غذاهای دریایی، غذاهای مدیترانه‌ای و ترکیه‌ای بسیار خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. همچنین اگر میهمانی از رستوران گیاه‌خوار باشد، می‌تواند با مطرح کردن گیاه‌خواری با یکی از کارکنان رستوران، غذای گیاهی مورد نظر خود را میل کند. رستوران دریایی فرح در خدمت رسانی سریع بوده و کیفیت غذاهایش نیز بالا است و توانسته رضایت بسیاری را جلب کند اما در این میان برخی از میهمانان از قیمت غذاها چندان راضی نبودند با این حال اگر گذرتان به رستوران دریایی فرح افتاد بد نیست قبل از سفارش غذا، هزینه غذاها را بررسی کنید.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
1
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
۰۰۰ yoop
۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۱‌

بد نیست
people_outlineزوج
todayبهمن