search
menu

رستوران ارزینکان کوش آداسی

$$
رستوران ارزینکان کوش آداسی فعالیت خود را در سال 1997 در منطقه شهر قدیمی کوش آداسی آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با پخت کباب‌هایی خوشمزه آغاز کرد که باعث پیشرفت و موفقیت روز افزون آن شد. این موفقیت باعث شد تا مدیران ارزینکان به فکر توسعه کسب و کار خود باشند. این توسعه امروزه شامل باربیکیو کامل و باغی کوچک و سرسبز است که غذا خوردن در رستورن ارزینکان kusadasi erzincan restaurant را به لذتی فراموش نشدنی تبدیل کرده است.

محیط رستوران ارزینکان کوش آداسی بسیار صمیمی و دوست داشتنی است. فضای بیرونی رستوران شامل باغی زیبا و دیدنی به همراه تراسی زیبا است؛ و فضای داخلی آن نه بسیار بزرگ است و نه بسیار کوچک و دیوارهایش با تابلوهایی تماشایی تزیین شده است. در مبلمان رستوران ارزینکان از میز و صندلی‌های چوبی استفاده شده است که در همانگی کامل با فضای باغ قرار دارد.

بد نیست بدانید منوی رستوران ارزینکان کوش آداسی هر چند وقت یکبار تعویض شده و رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد تا تنوع در منوی رستوران حفظ شده و میهمانان فرصت میل کردن غذاهای مختلف به ویژه غذاهای محلی و سنتی ترکیه را داشته باشند. این تنوع منو همچنین این امکان را به رستوران می‌دهد تا به معرفی طعم‌های جدید و غذاهای مختلف سنتی و مدرن پرداخته و با ذائقه میهمانان بیشتر آشنا شود.

رستوران ارزینکان با اینکه به کباب‌های بسیار خوشمزه‌اش معروف است اما برای گیاه‌خواران نیز احترام زیادی قائل بوده و در صورت درخواست میهمانان خوراک مختص گیاه‌خواران را نیز تهیه و سرو می‌کند. همچنین میهمانانی که ذائقه‌شان با غذاهای حلال سازگارتر است، می‌توانند در رستوران ارزینکان غذای دلخواه خود را سفارش داده و نوش جان کنند. ارزینکان تلویزیون نیز دارد و میهمانان با ویلچر به راحتی به این رستورا راه خواهند یافت. غذاهای بیرون بر به همراه وای فای رایگان از دیگر خدماتی است که رستوران ارزینکان کوش آداسی در کنار غذاهای خوشمزه به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است