search
menu

رستوران آولو کوش آداسی

$$
رستوران آولو کوش آداسی رستوران نسبتا بزرگی در کوچه‌ای باصفا در شهر کوش آداسی است که به خاطر طعم خوش غذاهایش مطرح شده است. رستوران آولو در وعده‌های غذایی صبحانه، نهار، شام و شام دیروقت پذیرای میهمانان است.

در منوی رستوران آولو کوش آداسی انواع مختلف خوراک و نوشیدنی را خواهید دید. البته آولو بیشتر به خاطر کباب‌های بسیار خوشمزه‌اش زبانزد میهمانان به ویژه اهالی محل شده است. غذاهای ترکیه‌ای رستوران آولو را می‌توان غذای مخصوص این رستوران نام برد. گذشته از خوراک ترکیه‌ای، رستوران آولو انواع غذاهای حلال را نیز در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. کباب‌های رستوران آولو به خاطر طعم و مزه‌ای که دارد محبوب‌ترین و پرسفارش‌ترین غذای این رستوران است و با این که بیشتر غذاهای رستورا آولو شامل گوشت نیز می‌شوند، با این حال اگر میهمانانی ذائقه گیاه‌خواری دارند، می‌توانند به راحتی غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. در اطراف رستوران آولو هتل‌های نسبتا زیادی هستند به همین دلیل هم میهمانان خارجی فراوانی در این رستوران رفت و آمد دارند.

رستوران آولو کوش آداسی فضایی بسیار گرم و صمیمی دارد. آولو علاوه بر فضای داخلی اصلی، در بیرون رستوران نیز صندلی‌هایی چیده تا میهمانان در صورت تمایل، غذای خود را در فضای آزاد میل کنند. فضای داخلی رستوران نیز علاوه بر سالن اصلی، حیاط خلوت نسبتا بزرگی دارد که در آن فضا نیز میز و صندلی‌هایی قرار داده شده است. سالن اصلی و میز و صندلی‌های چوبی رستوران به رنگ قهوه‌ای هستند که همین امر به صمیمانه‌تر شدن فضای رستوران کمک کرده است. حیاط خلوت رستوران اما به لحاظ روشنایی پرنورتر بوده و دیوارهای آن سفید رنگ هستند.

رستوران آولو کوش آداسی غذای بیرون‌بر، ارسال و امکان رزرو کردن دارد. وای فای رایگان دیگر خدمت این رستوران به میهمانانش است. سرویس دهی رستوران آولو سریع بوده و توانسته تا حد زیادی رضایت میهمانان را جلب کند البته در این میان بوده‌اند میهمانانی که از سرد بود غذاها ناراضی بوده‌اند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است