search
menu

رستوران زوبیر اوجاق باشی استانبول

$$
رستوران زوبیر اجاق باشی استانبول از رستوران‌های بنام شهر استانبول است که در منطقه بی‌اوغلو قرار دارد. این رستوران هر روزه از ۷ صبح تا ۱۲ شب میزبان مشتریان برای وعده‌های ناهار و شام است. در واقع انتخاب رستوران مناسب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران در طول سفر است؛ خوشبختانه در استانبول باوجود رستوران‌های باکیفیت، گزینه‌های متنوعی برای گردشگران وجود دارد. بنابراین یکی از رستوران‌های معروف استانبول رستوران زوبیر اجاق باشی Zubeyir Ocakbasi است.

عطر دلپذیر غذاها و فضای دنج رستوران زوبیر اجاق باشی استانبول اولین خوشامدگویی به مشتریان است. کارکنان رستوران زوبیر اجاق باشی با نهایت دقت و ظرافت و با بهترین مواد اولیه به تهیه غذا می‌پردازند و با روی خوش راجع به انتخاب غذا و نوشیدنی، مشتریان را راهنمایی می‌کنند. انواع باربکیو، غذاهای ترکی و خاورمیانه در این رستوران معروف سرو می‌شوند. منو غذاهای حلال، انتخاب را برای مشتریان مسلمان راحت کرده است.

کباب ترکی معروف‌ترین غذای ترکیه است که در بسیاری از رستوران‌های دنیا هم طبخ می‌شود. ولی باید قبول کرد که خوردن این غذا در رستوران‌های ترکی لطف دیگری دارد و یکی از بهترین مکان‌ها رستوران زوبیر اجاق باشی است. می‌توانید از طریق سایت رستوران میزی رزرو کنید تا نگرانی‌ای بابت موجود نبودن میز خالی نداشته باشید. البته که حتی اگر رزرو هم نکرده باشید، با استقبال گرم کارکنان روبرو خواهید شد و نهایت تلاش را خواهند کرد که جای مناسبی برایتان در این رستوران دوطبقه فراهم کنند. از امکانات این رستوران مشهور می‌توان به اینترنت رایگان و سرو گواراترین نوشیدنی‌ها اشاره کرد. لازم به ذکر است کارت‌های اعتباری هم در این رستوران‌ها پذیرفته می‌شوند.

همان‌طور که اشاره کردیم، رستوران زوبیر اجاق باشی استانبول در منطقه بی‌اوغلو و خیابان استقلال قرار دارد. خیابان استقلال از محبوب‌ترین خیابان‌های استانبول است. گردش در خیابان استقلال، بازدید از جاذبه‌ها و تماشای معماری منحصربه‌فرد شهر، اولین کاری است که می‌توانید در استانبول انجام دهید. این خیابان پر است از کافه‌ها و رستوران‌های مناسب که میزبان گردشگران هستند. صرف شام در رستوران زوبیر اجاق باشی می‌تواند بهترین گزینه برای پایان روزتان باشد.
امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است