search
menu

رستوران ینی لوکانتا استانبول

$$$
رستوران ینی لوکانتا استانبول رستورانی نسبتا بزرگ در خیابان تام تام استانبول است. فضای داخلی رستوران فضایی ساده اما بسیار شیک و مدرن است. رستوران ینی لوکانتا سقفی بلند با کاشی‌های فیروزه‌ای و چراغ آویزهای سبز رنگ دارد. ترکیب رنگ‌ها نیز به صورت بسیار حرفه‌ای صورت گرفته است. میز و صندلی‌های رستوران ینی لوکانتا چوبی هستند و صندلی‌های آن دارای تشکی چرمی‌اند. برخی از مبلمان رستوران نیز چرمی و مشکی رنگ هستند. در کنار این مبلمان سیاه رنگ خود ینی لوکانتا با زیرکی از رومیزی‌های سفید رنگ استفاده کرده و ترکیب رنگ بسیار باشوهی را بوجود آورده است.

رستوران ینی لوکانتا استانبول istanbul yeni lokanta restaurant سعی کرده در طراحی خود از طرح‌ها و رنگ‌های ساده استفاده کند. رنگ غالب مورد استفاده در این رستوران رنگ‌های سیاه و سفید هستند که در کنار یکدیگر بسیار شیک دیده می‌شوند. در میان این ترکیب سیاه و سفید، چراغ‌های رنگی اما ساده رستوران به صورت بسیار زیبایی خودنمایی می‌کند. این چراغ‌های سبز رنگ نور ملایمی را در رستوران پخش کرده و حس آرامش را به میهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران ینی لوکانتا استانبول پنجره‌هایی بسیار بزرگ دارد و میهمانان امکان مشاهده فضای بیرونی رستوران را حین میل کردن غذا خواهند داشت. درب ورودی ینی لوکانتا نیز بسیار بزرگ است که از همان ابتدای ورود نشان‌دهنده میهمان پذیری این رستوران است. ینی لوکانتا در لغت به معنای رستوران جدید است و به خوبی با ذهن خلاق سرآشپز رستوران و غذاها وطعم‌های جدیدی که ارائه می‌دهد تطابق دارد. سرآشپز رستوران ینی لوکانتا جیوان ایر نام دارد که سرآشپزی جوان است و سبک آشپزی جدیدی را با خود به همراه دارد. جیوان در رستوران ینی لوکانتا غذاهای مدرن ترکیه‌ای را سرو می‌کند و بهترین غذای او در این رستوران گوشت دنده گاو است که در اجاقی با آتش هیزم و ماست کبابی می‌شود. اگر نگاهی به منوی رستوران ینی لوکانتا بیاندازیم غذاهای خوشمزه دیگری نیز خواهیم دید که هرکدام نشان از ذوق و استعداد حیرت آور سرآشپز جیوان دارد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است