search
menu

کافه رستوران تری پارتنر استانبول

$$
رستوران تری پارتنر که در نزدیکی محله سلطان احمد استانبول قرار دارد بهترین مکان برای صرف یه وعده غذایی دلپذیر در نزدیکی مسجد بلو یکی از جاذبه های گردشگری استانبول قرار دارد. و تنها ۸۰۰ متر با موزه و کلیسای ایاصوفیه فاصله دارد. در بدو ورود کارکنان رستوران تری پارتنر استانبول به گرمی از شما استقبال می‌کنند.
در این رستوران منوی صبحانه به صورت کلاسیک ارائه می‌شود که شامل تخم مرغ لذیذ بندیک، صبحانه بوریتو و اسلایس های ضخیمی از بیکن است. همچنین درباره ناهار رستوران تری پارتنر منوهایی وسوسه انگیز از پنیرهای گریل شده، سوپ های خانگی، سالاد و برگرهای آبدار به چشم می‌خورد.
غذای ویژه به صورت روزانه نیز در منو دیده می‌شود. فراموش نکنید بعد از سرو غذا حتما دسرهای ترکی مانند باقلوا و کنافه به همراه نوشیدنی های فرح بخش را امتحان کنید. نوع طبخ برخ از غذاها در این رستوران به صورت ویژه در ظرف های گلی مخصوص و در میان نمک پخته می‌شود که طعم غذا را لذیذتر می‌کند.
هر پنج‌شنبه شام رستوران سه پارتنر با منوی کاملا ترکی سرو می‌شود. در این رستوران منوی مخصوص کودکان و افراد سالمند و همچنین کسانی که دارای رژیم خاص غذایی هستند( بدون شکر) به وجود دارد. فضای گرم و زیبای رستوران برای قرارهای کاری، جلسات، جشن و مهمانی های شما مناسب است. امکان نشتن در فضای باز در رستوران تری پارتنر استانبول فراهم است.
خدمات رفاهی این رستوران شامل وای فای رایگان، تلویزیون، جای پارک و پرداخت الکترونیک و پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری است. این رستوران برای استفاده‌ی افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر نیز بهینه شده است. رستوران تری پارتنر استانبول برای تمام وعده های غذایی و ظرفیتی حدود ۷۵ نفر پذیرای افرادی است که به غذاهای دریای، مدیترانه ای و سالادهای باربیکویی علاقه دارند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است