search
menu

رستوران تاریخی چشمه استانبول

$
رستوران تاریخی چشمه استانبول شما را به تجربه لحظات بسیار جذاب و لذت‌بخشی در شهر استانبول دعوت می‌کند. این رستوران چشم‌نواز و دوست‌داشتنی در محیطی قرار گرفته و سکوت و آرامش، حرف اول و آخر را در آنجا می‌زنند. این یعنی، همزمان با خوردن غذایی دلچسب و مقوی، شما آرامشی به دست می‌آورید که مدت‌ها قبل از سفر به استانبول در انتظار آن بوده‌اید. تبحر و تخصص رستوران Tarihi Çeşme در طبخ و سرو انواع غذاهای لذیذ ترکیه‌ای، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای است. پس اگر دوست دارید طعم این غذاهای خوشمزه را در فضای بی‌نظیر و در بهترین حالت ممکن امتحان کنید، حتما در سفر به استانبول به سراغ رستوران تاریخی چشمه istanbul tarihi cesme restaurant بروید.

اگر بخواهیم به طور دقیق به منوی رستوران تاریخی چشمه استانبول بپردازیم، باید در کنار موارد ذکرشده، به غذاهای گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن هم اشاره‌ای داشته باشیم. تهیه این غذاها باعث شده که مهمانانی با سلایق و علاقه‌های مختلفی به سمت رستوران تاریخی چشمه بروند. نکته جالب که در مورد کلیه غذاهای این رستوران و خدمات مختلف آن می‌توان مطرح کرد، هزینه بسیار پایین آنهاست. هزینه‌ای که گاها به قدری پایین می‌شود که برای مهمانان باورنکردنی است.

فعالیت رستوران تاریخی چشمه استانبول از ظهر شروع شده و تا دیروقت ادامه می‌یابد. بنابراین در این رستوران می‌توان دو وعده ناهار و شام را سپری کرد. اما برخورداری از امکانات آن برای وعده صبحانه امکان‌پذیر نیست. اگر در سفر به استانبول، خودروی شخصی داشتید، برای رفتن به رستوران تاریخی چشمه نیازی به نگرانی در مورد پارکینگ نخواهید داشت. چراکه این رستوران مجهز به یک پارکینگ نیز هست. از دیگر امکانات ممتاز رستوران تاریخی چشمه که نظر مهمانان زیادی را جلب می‌کنند می‌توان به دسترسی صندلی چرخدار، سرویس بیرون بر و خدمات گارسون اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای خوردن غذا در رستوران تاریخی چشمه شما می‌توانید از میز و صندلی‌های فضاهای روباز و سرپوشیده آن استفاده کنید.

نکته جالب دیگری که در مورد رستوران تاریخی چشمه استانبول وجود دارد، لژ خانواده آن است. بنابراین اگر شما همراه با همسر و فرزند خود مسافر شهر استانبول شدید و به دنبال رستورانی با کیفیت خوب و قیمت پایین بودید، به هیچ وجه از رستوران تاریخی چشمه غافل نشوید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است