search
menu

رستوران سور اجاق باشی استانبول

$$
رستوران سور اجاق باشی استانبول در محله اتفائیه شهر زیبای استانبول قرار دارد و کمی از شهر قدیمی فاصله دارد. این رستوران در محله‌های قدیمی واقع شده ولی موقعیت مکانی مناسب رستوران sur ocakbasi restaurant امکان دسترسی با هر نوع وسیله حمل و نقل را آسان می‌کند. رستوران سور اجاق‌باشی غذاهای ترکی خوشمزه و لذیذی را سرو می‌کند.

شما می توانید در این مکان از سالاد مرغی، بره کبابی و سالاد خوشمزه میل کنید. رستوران سور اجاق باشی استانبول جایی مناسب برای خوردن یک کباب خوب در استانبول و امتحان کردن یک آی‌ران ( دوغ محلی) خانگی عالی است. پیشنهاد ما برای شما انتخاب مخلوط است تا طعم چندین نوع گوشت را بچشید که همراه با سالاد ، سس سرد و نان پیتا است. از میان دسر و پیش‌غذاها ماست، ژلاتو و هاله بسیار خوش‌طعم و خوب آماده می‌شوند و شما حس و لذت غذا خوردن در استانبول را با دوستان خود می‌توانید به اشتراک بگذارید.

همچنین بد نیست بدانید رستوران سور اجاق باشی استانبول با چای خوشمزه یا قهوه بسیار خوب و خوش عطر در بین نوشیدنی‌ها معروف شده است. منویی به زبان انگلیسی برای سفارش غذا ارائه شده است و کارکنان مشتاقانه در صورت لزوم کمک می کنند. چنانچه به خوردن غذاهای آناتولی علاقه دارید حتما برنج، ایشلی کوفته، مومیایی را امتحان کنید اما باید به عطر و بوی غذاها عادت کنید چون بوها باهم مخلوط می‌شوند.

داخل رستوران سور اجاق باشی استانبول دارای جو بسیار آرامی است کارمندان خیلی مودب هستند و سرویس غذا سریع و دقیق انجام می‌گیرد. با درنظر گرفتن کیفیت و طعم لذیذ غذاها قیمت‌ها خیلی منطقی هستند. از میان غذاهای خوشمزه دیگر رستوران سور اجاق باشی استانبول می‌توان گوشت گوسفند و کیسه تووا را که مثل خورشت پخته می‌شود را نام برد. سالادهای عالی و نان گرم و دوست داشتنی بلافاصله سرو می‌شود. دسرهای خوشمزه و خوش‌طعم رستوران سور اجاقی خیلی معروف هستند در این میان دسر خوشمزه تلیسی را فراموش نکنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است