search
menu

رستوران سلطان احمد کوفته جی سی استانبول

$
رستوران سلطان احمد کوفته جی سی استانبول به همت تجربه‌هایی که از دهه‌های متوالی به یادگار مانده در میزبانی و پذیرایی مهمانانش چنان تبحری دارد که آوازه‌اش در بین گردشگران و محلی‌ها پیچیده است. از اهالی شهر بپرسید، برای چشیدن طعم سالاد‌های لوبیا، سوپ عدس، گوشت‌های گریل شده و کوفته قلقلی‌های خوشمزه، آن هم حوالی منطقه فاتح، چه جایی بهتر از رستوران سلطان احمد کوفته جی سی استانبول ساختمان 3 طبقه‌ای که اغلب مواقع مردم جلوی در ورودی‌اش صف کشیده‌اند. راز خوشمزگی این کوفته‌ها نسل به نسل و سینه به سینه از حدود یک قرن پیش به نسل امروزی آن‌ها منتقل و با حاصل 92 سال تجربه ترکیب شده است. رستوران سلطان احمد کوفته جی سی سنت و فرهنگ 4 نسل را ضمیمه تجربه‌هایش کرده تا بهترین میزبانی را از مهمانانش داشته باشد.

موقعیت مکانی رستوران سلطان احمد کوفته جی سی استانبول به قدری مناسب است که با هر نوع وسیله نقلیه‌ای اعم از مترو، تراموا و تاکسی می‌توانید به راحتی به آن‌جا برسید به شرطی که بازدید از منطقه قدیمی شهر را هم در برنامه‌هایتان داشته باشید؛ بدون شک بعد از تماشای هیپودرام باستانی که محل مسابقات محبوبی در دوران روم بوده به جایی برای تجدید انرژی نیاز خواهید داشت، چه بسا کسانی که در نزدیکی این منطقه هم نباشند به طریقی خود را به رستوران سلطان احمد کوفته جی سی استانبول می‌رسانند، البته ایستگاه تراموای سلطان احمد را همان حوالی پیدا می‌کنید و به راحتی می‌توانید به محل اقامت خود برگردید.

رستوران سلطان احمد کوفته جی سی استانبول همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 11:30 شب باز است و در فضای کلاسیکش پذیرای وعده‌های غذایی شما عزیزان خواهد بود. ناگفته نماند که نوشیدنی‌هایی مثل لیموناد، چای و لاته‌های دل‌چسبی در رستوران سلطان احمد کوفته جی سی استانبول می‌شوند اما به همراه کوفته یا کباب‌های گریل شده‌ خود باید دوغ محلی یا همان «ایران» سفارش دهید، درباره قیمت غذاها هم نگران نباشید، منوی رنگین و سنتی رستوران سلطان احمد کوفته جی سی به اصطلاح پیاده‌تان نمی‌کند بلکه با رضایت و خرسندی شما را بدرقه هتلتان می‌کند.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است