search
menu

کافه رستوران سوفیالی ۹ استانبول

$$
کافه رستوران سوفیالی ۹ استانبول جزو بهترین گزینه‌هایی است که در سفر به شهر زیبای استانبول پیش روی شما و دوستانتان خواهد بود. این کافه رستوران محبوب و جذاب که در شب‌های جمعه و شنبه بسیار شلوغ می‌شود، جوی فوق‌العاده دنج و امن داشته و غذاهای بسیار لذیذی و خاصی برای مهمانانش سرو می‌کند. البته در کنار این غذاها باید به نوشیدنی‌های دلچسب و گوارای کافه رستوران سوفیالی ۹ استانبول هم اشاره بکنیم که طرفداران زیادی دارند و عده زیادی را به سمت istanbul sofyali 9 restaurant جذب می‌کنند.

کافه رستوران سوفیالی ۹ استانبول جایی است که برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید روی آن حساب کنید. البته نکته جالب دیگر در مورد این کافه رستوران، فعالیت آن تا دیروقت است که باعث می‌شود شما در ساعات آخر شب هم بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. در رستوران سوفیالی ۹ فرصت نوش جان کردن انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکیه‌ای را میل کنید و از طعم آنها شگفت‌زده شوید. جالب است بدانید که کافه رستوران سوفیالی ۹ در منطقه بی اوغلو واقع شده و شما پس از خوردن غذاهای لذیذ در این کافه رستوران می‌توانید سری هم به زیبایی‌های این منطقه بزنید.
از خدمات دیگر کافه رستوران سوفیالی ۹ استانبول می‌توان به امکان رزرو اشاره کرد. همچنین امکان برخورداری از اینترنت بی‌سیم رایگان، بهره‌مندی از خدمات گارسون و پرداخت هزینه با کارت اعتباری هم دیگر مزایای این کافه رستوران شیک و پرطرفدار هستند. البته ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که رستوران سوفیالی ۹ هیچ گونه سرویس خاصی برای رژیم‌های غذایی در نظر نگرفته و کسانی که رژیم‌هایی مثل سبزیجات و بدون گلوتن دارند، بهتر است به این کافه رستوران مراجعه نکنند.

یکی دیگر از برجسته‌ترین نکاتی که در مورد کافه رستوران سوفیالی ۹ استانبول می‌توان مطرح کرد، به ساختمان قدیمی و باستانی آن مربوط می‌شود. ساختمانی که تاریخ بنای آن به قرن هجدهم میلادی باز می‌گردد. بنابراین، مراجعه به کافه رستوران سوفیالی ۹، به نوعی بازدید از یکی از بناهای قدیمی شهر استانبول نیز محسوب می‌شود. نکته آخر هم این است که رستوران سوفیالی ۹ هر روز از ساعت ۱۲ ظهر درهای خود را به روی مهمانانش باز می‌کند و فعالیت این رستوران تا ساعت ۱ شب ادامه دارد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است