search
menu

کافه رستوران سوفا استانبول

$$
کافه رستوران سوفا استانبول از سال 2002 در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول یعنی سلطان احمد جای گرفته است. کافه رستوران سوفا استانبول istanbul sofa cafe restaurant با جوی دوستانه، باصفا و دنج هر 7 روز هفته را میزبان مشتریانش است با در نظر گرفتن محوطه‌ای در تراس که چشم‌اندازهای معرکه‌ای رو به مسجد کبود و آب‌های نیلگون دریا دارد، توانسته در ماه ‌های گرم تابستان با بهره‌گیری از بادهای خنک استانبول به میزبانی بی‌نقصی از مهمان‌هایش بپردازد.

تیم باتجربه و کاربلدی که تحت نظارت سرآشپز کافه رستوران سوفا استانبول به میزبانی مشغول هستند با تدارک غذاها و نوشیدنی‌های دل‌چسب به قدری در کار خود موفق بوده‌اند که مشتری‌های جدید را به مشتری‌های دائمی تبدیل می‌کنند، فرقی نمی‌کند کجای دنیا اقامت دارید هر وقت به استانبول سر بزنید گذرتان به محله تاریخی سلطان احمد می‌افتد و اینجاست که میزهای فضای باز کافه توجه‌تان را جلب می‌کنند، از همان چند متری فضایی دلباز و صمیمی به نظر می‌رسد و حتی وقتی سفارشتان آماده شود هنر طبخ و سرو غذاها چشم‌تان را می‌گیرد و در نهایت با میل آن‌ها به کیفیت واقعی‌شان پی می‌برید. گردشگران استانبول برای وعده‌های ناهار و شام و یا حتی میل یک دسر خوشمزه سنتی به کافه رستوران سوفا می‌آیند تا ساعتی را مهمان میزبانی فوق‌العاده این مکان باشند.

در منوی کافه رستوران سوفا استانبول غذاهای سنتی مثل انواع کباب‌ها و ماهی‌های خوشمزه‌، صبحانه ترکی، صبحانه مخصوص سوفا، دونر، ساندویچ مرغ، املت اسپانیایی، همبرگر، انواع پاستاها، نودل‌ها و دسرها و نوشیدنی‌های متنوعی پیدا می‌شوند که قیمت‌های معقولانه‌ای دارند، ساعات کاری کافه رستوران سوفا این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند که هر زمانی سر بزنید می‌توانید مهمانشان باشید، از ساعت 9 صبح تا نیمه‌های شب، جایی در این مکان منتظر حضور شماست. فرقی نمی‌کند چه ذائقه‌ای داشته باشید، منوی طولانی و متنوع کافه رستوران سوفا برای گیاه‌خواران هم غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند و می‌تواند مکان ایده‌آلی برای توقف چند ساعته و دورهمی‌های دوستانه شما باشد. اگر هم تنها باشید می‌توانید با استفاده از اینترنت رایگان کافه رستوران سوفا استانبول خبری از دوست و آشنا بگیرید و لحظه لحظه‌های سفرتان در شهر استانبول را با آن‌ها سهمیم شوید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است