search
menu

رستوران شیراز استانبول

$$
رستوران شیراز استانبول یکی از رستوران‌های ایرانی در شهر استانبول ترکیه است. با وجود این که فضای خیلی بزرگی ندارد، مکان فوق‌العاده دنج و آرامی برای شب نشینی است. ممکن است بارها از مقابل رستوران شیراز عبور کرده و متوجه آن نشده‌اید. فضای صمیمی این رستوران بسیار زیبا و دلنشین است. مدیریت و تمامی کارکنان فوق‌العاده خوش برخورد و مهربان هستند و با حوصله و صبوری به مشتریان رسیدگی کرده و سرویس ارائه می‌دهند. غذاها و نوشیدنی‌هایی که در رستوران شیراز istanbul siraz restaurant سرو می‌شوند، در مقایسه با سایر رستوران‌های استاندارد سه برابر بهتر و با کیفیت‌تر است.

حتما در سفر به استانبول یک وعده شام در رستوران شیراز استانبول باصفا نوش جان کنید. ساعات کاری رستوران شیراز از 18:00 تا 01:00 است. غذاها و مزه‌هایی که همراه نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند بسیار متنوع و خاص هستند و خارج از وعده‌های غذایی نرمال و همیشگی هستند. اگر قصد دارید برای صرف نوشیدنی به این رستوران مراجعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل اقدام به رزرواسیون کنید. با استفاده از اینترنت وای فای رایگان در رستوران شیراز، از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع خود عکس گرفته و با دوستانتان در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

موقعیت مکانی و اتمسفر دلنشین رستوران شیراز استانبول به خودی خود جذاب و دلنشین است، یک نوشیدنی خوش طعم و خاص همراه با شام خوشمزه هم به آن علاوه گردد، تجربه شبی به یاد ماندنی و خاطره‌ای فراموش نشدنی از استانبول در دفتر خاطراتتان ثبت خواهد شد.

تاکنون تمام کسانی که رستوران شیراز استانبول رفته‌اند، از نحوه سرویس دهی، غذاها و نوشیدنی‌های سرو شده و برخورد مدیریت و پرسنل نهایت رضایت را داشته‌اند. امیدواریم شما نیز با یک بار شب نشینی در رستوران شیراز، تجربه خوشی از استانبول داشته باشید و از آن پس یکی از مشتری‌های دائمی رستوران شیراز شوید. مطمئن باشید تنها با یک بار امتحان از غذاهای خوشمزه این رستوران عاشقشان می‌شوید و رفتن به رستوران شیراز شهر دبی را به همه پیشنهاد خواهید داد.


امکانات رستوران
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است