search
menu

رستوران کباب شرف استانبول

$$
رستوران کباب شرف استانبول یکی دیگر از بهترین رستوران‌های استانبول است که در یک منطقه تاریخی واقع شده است. رستوران کباب شرف کمی از مسیر جاذبه‌های اصلی توریستی و گردشگری استانبول فاصله دارد. این رستوران در نزدیکی قنات والنس واقع شده است بنابراین باید برای بازدید از آنجا برنامه ریزی کنید و بازدید را با یک وعده غذایی در رستوران کباب شرف جفت و جور کنید. تخصص رستوران seref buryan kebap بره کباب که ظاهراً غذایی از منطقه جنوب شرقی ترکیه (نزدیک مرز سوریه) است، می باشد. بهترین گوشت بو داده‌ای که می‌توانید میل کرده باشید. گوشت آن بسیار لطیف و آبدار است.

رستوران کباب شرف استانبول یک رستوران فوق العاده برای افرادی که گوشت گوسفند دوست دارند. غذای معروف رستوران شرف راسته پخته شده توی تنور هست که روی نون سرو میکنند و غذای معروف دیگر پرده پلو ، پلومرغی که دورش کامل ته دیگ دارد. همراه این غذاها توصیه می‌کنیم یک ظرف سالاد را سفارش دهید. سالادها ساده و بسیارخوشمزه هستند. آشپزها کل بره‌ها را در یک گودال آویزان می‌کنند و نتیجه خوشمزه را ارائه می‌دهند. شما می توانید تمام بره‌های برشته شده را هنگام ورود مشاهده کنید. طعم گوشت بسیار شیرین و خوش عطر و طعم است و به روش های مختلفی سرو می شود.

دوستداران گوشت می‌توانند از دستور‌العمل بوریانی تهیه شده توسط دستان تمیز و حرفه ای ترک در سوراخ چوبی رستوران کباب شرف استانبول لذت ببرند. در پخت کباب از گوشت گوسفندهای چرب استفاده شده است دوستداران گوشت توصیه می کنیم که گوشت را مزه‌دار سرو کنند. رستوران کباب شرف با شکوه ترین تنظیم برای شام و غذا خوردن با تاریخ است. قنات های معروف در پشت سر شما روشن می شوند. محیط رستوران بسیار تمیز بوده و مدیر و کارکنان استقبال خیلی دوستانه‌ای ازمشتریان می‌کنند. صندلی خوب و راحت، کیفیت مواد غذایی مناسب ، طعم بسیار خوب ، سرویس به موقع و مناسب از عملکردهایی است که رستوران شرف را به یکی از بهترین ها در استانبول مبدل کرده است.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است