search
menu

رستوران شهرزاد استانبول

$$
کافه رستوران ایرانی شهرزاد استانبول در میدان تقسیم شهر استانبول واقع شده است. این رستوران ایرانی دارای فضایی گرم و صمیمی با حس و حال ناب وطنی است. اگر در سفر به استانبول دلتان برای خوردن غذاهای ایرانی لک زد، سری به رستوران شهرزاد بزنید. در رستوران شهرزاد استانبول با یک سری غذاهای ایرانی روبرو خواهید شد که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. انواع کباب‌ها، پلوها و چلوها را در رستوران‌های متعدد ایرانی در استانبول می‌توانید بیابید اما کوکو سبزی، املت ایرانی و کشک بادمجان خوشمزه را تنها در رستوران شهرزاد می‌توانید امتحان کنید.
رستوران شهرزاد از ساعت 8:00 صبح تا 24:00 بامداد در حال فعالیت است و شما می‌توانید در هرساعتی از روز به این رستوران مراجعه کرده و وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام نوش جان کنید. کیفیت غذاهای رستوران شهرزاد خوب هستند و قیمتشان در مقایسه با کیفیتشان فوق‌العاده مناسب است. این رستوران برای جمع دوستانه و صرف غذا بسیار مناسب است و جو گرم و دلنشینش باعث می‌شود تا شما ساعت‌ها مشغول خوش و بش با دوستانتان باشید و گذر زمان را حس نکنید. پرسنل و کارکنان رستوران شهرزاد برخورد خوبی با مشتریان دارند و به خواسته‌های آن‌ها توجه و رسیدگی می‌کند.

موقعیت مکانی رستوران شهرزاد استانبول به گونه‌ای است که در دل شهر قرار دارد و هر مسافری در استانبول مطمئنا در گشت و گذارهایش از مقابل آن عبور خواهد کرد. سر راهتان حتما سری به این رستوران بزنید و از غذاهای خوشمزه‌اش امتحان کنید که پشیمان نمی‌شوید.

موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان، کارکنان و مدیریت کاردان و با حوصله، غذاهای خوشمزه و ناب ایرانی، ارائه سرویس در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام، محیط دنج و صمیمی رستوران شهرزاد از جمله دلایلی است که گردشگران ایرانی و خارجی را مجذوب خود کرده است. به طوری که پاتوق ایرانیان، به خصوص ایرانیان مقیم ترکیه قرار گرفته است. ترک‌های استانبول نیز گاه برای صرف غذا به رستوران شهرزاد استانبول می‌آیند و با رضایت کامل از آن تعریف می‌کنند.
شما نیز تنها با یک بار مراجعه به این کافه، تعریف آن را نزد همه خواهید کرد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است