search
menu

رستوران خانه کباب سحر استانبول

$$
رستوران خانه کباب سحر استانبول که در کوچه پس کوچه‌های تاریخی شهر استانبول سال‌های زیادی از عمرش را یار و یاور هتل محبوب سحر بوده، همچنان در اوج مانده و چیزی از محبوبیتش کاسته نشده است. با ورود به منطقه هوجاپاشا نه تنها رد پای امپراطوری‌های روم و عثمان را در معماری‌ها و بناهای آن بلکه در غذاهای سنتی رستوران‌هایش می‌بینید. وقتی پا به هتلی قدیمی مثل سحر گذاشتید با نگاه به نقاشی‌های روی دیوارش به دنیایی قدیمی سفر می‌کنید، رستوران خانه کباب سحر استانبول هم به همین منوال تزیین شده است. گرچه سال 2018 با بازسازی هتل، امکانات هتل به روز شد ولی چیدمان istanbul seher kebab meat house restaurant به همان شکل سنتی کبابی‌ها مانده و یادآور دوران قدیمی است که احتمالا خیلی از میانسال‌ها با آن خاطره دارند.

بازدید از بناهای معروفی مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، آب انبار باسیلیکا و کاخ توپکاپی شما را به این قسمت از شهر می‌کشاند، البته ممکن است نزدیکی هتل به فرودگاه آتاتورک شما را مهمان همین هتل سحر کند ولی اگر جای دیگری اقامت داشته باشید و به نزدیکی‌های خیابان ابن کمال رسیدید، بی‌شک بوی کباب‌ها، پیده‌ها و غذاهای خوشمزه رستوران خانه کباب سحر مستتان می‌کند. میزهای فضای بیرونی رستوران روی پیاده راه باریک و سنگ‌فرشی چیده شده‌اند که دیوار کناری و گلدان‌های اطرافش آن‌جا را به فضای دل‌باز و دنجی تبدیل کرده است و حتی می‌توانید بعد از میل غذای محبوبتان سیگار یا قلیان بکشید و از باقلواهای خوشمزه ترکی لذت ببرید. البته اگر داخل ساختمان را ترجیح داده باشید از باصفا بودن آن‌جا هم چیز کمی نصیبتان نمی‌شود.

منوی رنگارنگ رستوران خانه کباب سحر استانبول هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند، از انواع پیش‌غذاها گرفته تا غذاهای دریایی، کباب‌های بره، مرغ و گوساله، پیده و انواع ماهی تا لاهماجون، دسرهای متنوع، نوشیدنی‌های گرم و غذاهای محبوب گیاه‌خواران. با توجه به تجربه‌ای که کادر رستوران خانه کباب سحر استانبول و سرآشپز در میزبانی از مهمانان خود دارند شکی نیست که امتحان غذاهای این رستوران محبوب خالی از لطف نخواهد بود و حتی با اقامت در هتل سحر می‌توان با یک تیر دو نشان زد و خاطره خوبی از سفر به شهر استانبول رقم زد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است