search
menu

رستوران صفا استانبول

$$
رستوران صفا استانبول نه‌تنها غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای برای مهمانان خود سرو می‌کند و لحظات لذت‌بخشی برای آنها رقم می‌زند، بلکه با قرار گرفتن بین بازار بزرگ شهر استانبول و منطقه سلطان احمد، از موقعیت مکانی ایده‌آلی هم برخوردار بوده و این امکان را گردشگران می‌دهد که بین گشت‌ و گذار خود سری به این رستوران بزنند و ضمن استراحتی کوتاه، غذاهای خوش‌طعمی نوش جان کنند.

محیط رستوران صفا استانبول istanbul sefa restaurant بسیار تر و تمیز بوده و غذاهای آماده زیادی در آن وجود دارد. به همین دلیل، در وقت شما هم برای خوردن غذا صرفه‌جویی زیادی خواهد شد.
ناهار و شام دو وعده‌ای هستند که شما در شهر استانبول می‌توانید آنها را با خوردن غذاهای رستوران صفا استانبول سپری کنید. این سخن بدین معناست که در رستوران صفا، هیچ غذایی برای وعده صبحانه آماده نمی‌شود. جالب است بدانید که رژیم غذایی حلال هم در این رستوران وجود دارد. همچنین بد نیست بدانید که رستوران صفا دارای میز و صندلی در فضای داخلی بوده و با حضور در آن می‌توان از خدمات گارسون نیز برخوردار شد.

آن طور که اکثر گردشگران و اهالی شهر استانبول توصیف کرده‌اند، غذا خوردن در رستوران صفا حس بسیار خوب و مثبتی می‌آفریند. زیرا غذاهایی مثل کباب، گوشت بره و ماهی سالمون به نحوی توسط رستوران صفا طبخ و سرو می‌گردند که آب از دهان هر کسی سرازیر می‌شود. لازم به ذکر است که رستوران صفا ارائه‌دهنده سرویس اینترنت بی‌سیم به مهمانان خود هم هست. همچنین بد نیست بدانید که این رستوران هزینه مد نظر خود را با کارت اعتباری نیز تقبل می‌کند. ضمنا، سرویس ارسال غذا در رستوران صفا برقرار است.

کسب محبوبیت بالایی توسط یک رستوران، بدون برخورداری از خدمه حرفه‌ای و کاربلند غیرممکن است. طبیعتا رستوران صفا نیز بخش عظیمی از محبوبیت خود را به خاطر خدمه خوب خود به دست آورده است. ناگفته نماند که قیمت غذا هم در رستوران صفا استانبول کامل متناسب با کیفیت آنها بوده و معقولانه است.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است