search
menu

رستوران صدف اسکندر استانبول

$$
رستوران صدف اسکندر استانبول به کباب‌های لذیذ دونرش بسیار معروف است. کباب‌های دونری که کمتر کسی پیدا می‌شود آن را دوست نداشته باشد. در همان ابتدای ورود به رستوران صدف اسکندر، روی مغازه علامت غذای حلال را مشاهده می‌کنید که به مشتریان مسلمانش این تضمین را می‌دهد که گوشت‌های پخته شده‌اش کاملا حلال بوده و ذبح اسلامی در آن رعایت شده است. پس خیالتان بابت حلال بودن گوشت‌های دونر این رستوران راحت باشد. نکته مهمی که باید در مورد کارکنان رستوران صدف اسکندر شهر استانبول istanbul sedef iskender restaurant بدانید این است که همه آن‌ها نکات بهداشتی را کاملا رعایت کرده و غذایی سالم و باکیفیت را به شما ارائه می‌دهند. چرا که همه آشپزهای این رستوران کلاه مخصوص آشپزی به سر داشته و از دستکش‌های پاکیزه برای کشیدن غذا استفاده می‌کنند.

شما با ورود به ارستوران صدف اسکندر استانبول دیگر نیاز نیست نگران کمبود جا و یا سرپا ماندن شوید. چرا که طبقه بالای رستوران صدف اسکندر یک سالن غذاخوری مستقل دارد که میز و صندلی‌های بسیار تمیز، با نظمی خاص در آنجا چیده شده‌اند. به‌محض اینکه یکی از میزها را انتخاب کنید یک گارسون برای خوش‌آمد گویی و ارائه خدمات به سمت شما خواهد آمد. همه میزها به‌محض ترک کردن مشتریان، توسط خدمه رستوران به‌خوبی تمیز و مرتب می‌شوند. تمامی این سختگیری‌ها بیشتر برای اطمینان خاطر مشتریان است تا بدانند در جایی غذا نوش جان می‌کنند که کاملا تمیز و بهداشتی است.

اما مهم‌تر از هر چیز طعم غذاهای بی‌نظیر و دونرهای لذیذ رستوران صدف اسکندر استانبول است. وقتی‌که وارد رستوران می‌شوید متوجه منوهای مختلف و متعدد آن خواهید شد. با اینکه گوشت کباب دونر یک نوع است اما خلاقیت آشپزهای ماهر رستوران صدف اسکندر یک نوع نبوده و این کباب لذیذ را در فرم‌ها و اشکال متنوعی به شما خواهند داد. برای مثال می‌توانید آن را به‌صورت ساندویچی سفارش بدهید و یا اگر دوست داشتید طعم واقعی و لذیذ گوشت را بیشتر احساس کرده و از آن لذت ببرید، می‌توانید سفارش‌ کباب دونر پرسی بدهید. در این صورت گوشت لذیذ کباب را یک ظرف سینی مانند ریخته و کنار آن سبزیجات و مخلفات مختلف می‌گذارند تا هر طور که مایل بودید و دوست داشتید کباب دونرتان را نوش جان کنید. در کنار غذاهای اصلی نوشیدنی‌های طبیعی و سالم نیز وجود دارند که بسته به نوع هر فصل ممکن است تغییر کنند. برای مثال در فصل زمستان شاهد جعبه‌های متعدد پرتغال‌های تازه در جلوی رستوران صدف اسکندر استانبول هستیم که در صورت نیاز مشتریان، به آن‌ها آب پرتغال تازه و سایر نوشیدنی‌های طبیعی و سالم نیز می‌دهند.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است